-20-

80 8 6
                                    

Medya da Jenny'nin büyük babasının arabası var.*-*Yorum beklemiyorum dediğim gibi oy da beklemiyorum okumanız yeter karakterler de size kalmış kafanızda kurabilirsiniz sizin hayallerinizdekileri yıkmak istemem ama eğer özel karakter düşünceniz varsa söyleyebilirsiniz.Bölüm şarkımız Pink-Fucking Perfect iyi okumalar.

Kalbim küt küt atacak acaba bu iki gizemli adam da kim şu an belini delicesine sıkıyor olmam biraz garip ama çok hızlı motor kullandığı gerçeğini unutmamak gerek.

"Yavaşla biraz."

"Yavaşım zaten."

Hala maskesini çıkartmamıştı ona deli gibi bakıyordum.Bu Rickydi aslın da eminim vücudundan kokusundan anlaşılabilirdi ama eğer onun Ricky olduğunu anladığımı duyarsa benden kaçabilir onda daha sıkı sarıldım sanki ellerimin arasından kayıp gidecekmiş gibi aynı parfümler gibi uçup gidecekmiş gibi ne bileyim işte onu kaybedeceğimi biliyorum benden kaçıyor sürekli ama ben bu sefer onu bırakamam olmaz bu sefer olmayacak.

"Canımı çıkartmak istiyorsun herhalde."

"Ben sadece seni istiyorum."

"Tanıyormusun ki beni."

"Ricky gitme yalvarırım beni bırakacak kadar aciz olma."

"Jen seni öldürebilirler.Bunu zaten şimdi konuşacağız da."

"Nereye gidiyoruz?"

"Az kaldı Jen."

"Niye hep benimle soğuk konuşuyorsun?"

"Çok soru soruyorsun."

Bunu beni başından savmak için dediğini bildiğim için canım çok yandı bir anda ona sarılmayı bırakıp kendim dengede durmaya çalıştım gerizekalı kafam çocuk senle oynadı sonra bir kenara attı işte ne bekliyordun ki kızım zaten fazlalık 5 kilon var yüzün olmuş balon saçların desen hiç bir özelliği yok bir kere Ricky sarışınlara daha bir hevesle bakıyor.En sonun da bir yer de durduk daha Geb ve adını bir türlü hatırlayamadığım çocuk gelmemişti Ricky'yi takip edip içeri girdim.Koltuğa yerleşip gözlerimi yere diktim Ricky'ye çok kızgındım aynı zaman da kendime de beni kullanmasına düpe düz izin verdim.

"Bak Jen ben senin sandığın gibi biri değilim bunu anlaman lazım benim hayatım da bir çok kız var hep seni koruyamam aksine sana ne kadar yakın olursam o kadar zararlı."

Duyduklarımla şoka uğramıştım nasıl yani bu zamana kadar beni hiç mi sevmedi?ben ne kadar aptalmışım al işte bir Jen klasiği daha bravo tam bana yakışır bir durum yerimden kalkıp sağlam bir tekme geçirdim Ricky biraz sızlanmaya başladı sonuçta canını fena yakmıştım ama yetmez bu benim acımın sadece 0,001 gibi bir şey insanın duygularıyla oynanması cidden berbat tam ayaklarımın önüne çökmüş durumdaydı ona bakarak.

"İşte sen bu kadar acizsin hani seviyordun?hani bensiz yapamazdın?Sen beni niye Rob'dan ayırdın o zaman söylesene bıraksaydın onunla mutlu olsaydım çok kız var hayatın da ve ben de o salak kızlardanım değil mi istiyorsan beni şimdi onlara götür hadi unutma sen benim kılıma zarar verirsen büyükbabam ve Tim seni öldürür."

Kapıya doğru çıkarken arkama dönüp son kez yerde bana bakan Ricky'ye baktım.Şu anda ona dair her şeyi silmem lazım belki de onu unutmalıyım bu çok zor olacak ama bunu bir şekilde halletmem gerek belki Rob'a bir şans vermem lazım ona kendimi bağlamam lazım başka çarem yok onunla olmayı sevmiştim her şeyi paylaşmayı hani bir uçurtmanız vardır babanızla uçurduğunuz da çok yukarılara uçar babanızı kahraman görürsünüz sonra sizin elinize verdiğin de uçurtma alçalır ve bir yere takılır oradan çıkamayacağını öğrenirsiniz ya öyle bir hayal kırıklığı arabadan giderken son kez bakarsınız falan gözlerinizden bir kaç damla yaş gelir anneniz ve babanız göremsin diye cama yaslanmış olursunuz içinizden ağlarsınız şu anda ne kadar güçlü görünmeye çalıştığımı biliyorum ama sanırım artık yapamayacağım ama onun önün de bir kez daha ağlayamam bu çok acizlik olur.Koşarak yolda geçen bir taksiyi durdurdum.Beni gören Geb ve yanındaki çocuk şaşkındı ama ikisi de bana yetişememişti delice sinirlenmiştim eve vardığım da abim de büyük babam da neler olduğunu anlayamıyordu hemen valizimi çıkartıp eşyalarımı yerşeltirmeye başladım  1 saat sonra iki valiz ve sırt çantamı alıp büyük babamın eski tip arabalarından birinin anahtarını aldım Tim peşimden gelmeye çalışsa da onu da geriye ittim.Arabayı süremye başladım 1 saat sonra arabayı kenara çekip ağlamaya başladım tam olarak nerede olduğumu bile bilmiyorum korkuyormuyum hayır ama hayal kırıklığım hepsini bastırıyordu ve çaresizliğim California da kalmazdım onun olduğu yer de nefesimizin buluştuğu yer olamazdı yaşayamam 4-5 saat geçmişti bile saat 07:19'u gösteriyordu.Bir benzinlikte durup arabanın benzinni fullettim ardından lavaboya gidip şişmiş olan elimi yüzümü yıkadım ve markete girip atıştırmalık bir şeyler aldım tüm benzinlikteki insanlar arabaya bakıyorlardı evet kabul ediyorum dikkat çekici üyük babam ve ben bu tür arabalara bayılırız Tim ise daha çok spor arabalara veya yarış motorlarına bakar yarış motorları kısmında hemfikiriz.Arabanın yanına gidip kapıyı açtım içeri girdiğim de arabanın havasızlıktan öldüğünü düşünüp camları açtım.Arabayı çalıştırıp yoluma devam ettim.Pink Fucking Perfect şarkısını açıp bağıra bağıra söylemeye devam ediyordum şarkı şu anlık bana hitap ediyordu. tam olarak 8 saattir yoladyım Miami'ye ortalama 17 saatlik yol falan kalmıştır her halde daha önce hiç gitmedim ama orada da bir yerleşim yerimiz olduğunu duymuştum büyük babam oradan da yazlık bir yer almıştı.Hem arabayı sürüyor hem de bir şeyler atıştırıyordum şu form şeylerinden bilirsiniz ya her şişman kız sendromlara girdiğinde bunlardan yer bir de bana o kadar da fazlan yok diyorlar sanırım onlardan uzaklaşmam cidden iyi oldu burası benim için yeni bir başlangıç olmalı artık ne Ricky ne de Rob olacaktı Brokss ve Crepss de olmayacaktı artık sadece normal vatandaş olan Jenny ROS var olacak.Babamı ve annemi arayıp  beni buradaki okula yazdırmalarını rica edeceğim yeni insanlar yeni yerler artık daha güzel olacağından yüzde yüz eminim şimdiden içime bir ferahlık geldi ilk işim kendime bir bakım yapmak olacak Miamideki erkeklerin çok tatlı olduklarını söylüyorlar ve ayrıca kızlarının da hoş göründüğünü onların yanın da ezik gibi kalamam içime cidden bir huzur büründü yeni bir hayat ve yeni bir Jenny ROS elveda California elvede Ricky...

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin