-2-

295 21 5
                                    

Bölüm şarkımız Love story Medya da Tom'un evi var fazla iyi biliyorum :)iyi okumlaraX_x

Başım delicesine ağrıyor nerdeyim ben burayı daha önceden hiç görmemiştim,en son nerdeydim orda biri mi vardı yüzünü bile seçemiyorum.

"Nerdeyim ben?"

"Benim yanımdasın Jenny "

Bu Tomdu sesinden anlayabiliyorum hala bulanık görüyorum hatta göremiyorum sanki siyah bir perde inmiş gözlerime.

"Tom beni nereye getirdin?"

"Benim evimdesin Jenny"

"Benden ne istiyorsun?"

"Hiçbir şey Jenny sadece denizde bayıldın bende dönerken seni gördüm ve seni sahile çıkarttığımda hala baygındın nereye götüreceğimi de bilmiyordum ben seni orda bırakmak istemedi Jenny bırakamazdım da "

"Teşekkür ederim Tom"

Yerimden kalkmaya çalışıyordum üstümde başka giysiler vardı.Lanet olsun Tom mu giydirdi beni umarım dövmemi kapatan bandı görmemiştir yoksa benim kim olduğumu fark eder ama zaten Brokss'sa fark etmiştir.

"Beni sen mi giydirdin?"

Tom bana bakıp gülümsedi.yani gene o sinsi gülüşünü yaptı dudağını sola kaydırdı ve gözlerini de kıstı bu kadar karizmatik görünmesi akıl alınmaz bir şey ya da ben fazla abartıyorum.

"Hayır yanımızda çalışan bayan Black giydirdi."

yatağımdan kalktım belimi kaşıyormuş gibi yaparak bandın orada olup olmadığını kontrol ettim band ordaydı.

"Teşekkür ederim Tom benim artık eve gitmem lazım büyükbabam merak etmiştir."

"Seni bırakayım"

"Gerek yok"

"Bitkin gözüküyorsun zaten yolda bir şey olur "

Kafamı sallayıp kapıya yöneldim kapıdan dışarıda beni bekleyen koridor vardı ev o kadar büyüktü ki kaybolacağım diye Tom'u bekledim Tom önden gidiyordu bense onu takip ediyordum.

"Eviniz çok büyükmüş"

"Teşekkürler ama içi fazla sessizdir büyükbabam ve Alice bu saatlerde kitap okurlar."

" Kitap okuyan bir ailenin olması güzel "

"Senin ailen kitap okumuyor mu?"

"Okuyor da onların genel ilgisi dövüş"

"Dövüş?"

"Yani zaten büyükbabamla kalıyorum o da sürekli karete gibi şeylerle uğraşıyor."

"Aslında ben de çok severim hatta sinirli olduğumda klüplere falan giderim "

"Bir gün izlemek isterim"

"Senin için oralar tehlikeli"

"Korkmuyorum."

TOM bana gülümsedi ve kapıyı açıp elini uzatıp "Buyrun hanımefendi"dedi.Kendimi sanki onunla kırk yıldan beri tanışıyormuşum gibi hissediyordum.Aramızda tehlikeli ama yakın bir bağ vardı.Tom'a gülümseyip kapıdan çıktım.Tom kapıyı kapatınca birlikte eve doğru yürümeye başladık.

"Tom sana birşey sormak istiyorum sana nerde buluşalım dediğimde seni bulurum demiştin nasıl bulacaksın beni?"

Tom gene gülmeye başladı.Gözlerinin içine bakıyordum daha doğrusu birbirimize bakıyorduk.

BENİM DÜNYAM #wattsy2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin