Bölüm şarkımız hiç bıkmadan dinlediğim ve klibindeki kıza hep gıcık gittğim Fayde "Can't Let Go"iyi okumalar x_xYorum falan beklemiyorum zorla güzellik olmaz okumanız bile mucizeX_x
Öyle bir çığlık attım ki sanırım çevremiz de insan varsa beni diri diri kesiyorlar zanneder nefesimin kesildiğini şu anda hissedebiliyorum ne yapacağım ben kahretsin niye güçlerimi kullanamıyorum "İmdat!!!""
"Ne işiniz var burada?"
"Bakın biz Ricky POLLARD'ı arıyoruz."
"Ricky'yi öyle mi?"
Geb gene öne atılıp"Evet siz tanıyormusunuz?"dedi karşımızdaki 18-19 yaşlarındaki adam'a aslın da hoş görünümü vardı teni esmerimsi gözleri yeşil saçları da açık kahve tonların da ve Ricky'yi tanıyor en hoş olanı bu.
"Ben yakın arkadaşıyım adım Zac."
Geb çocuğa aşık oldu resmen asıl konuyu unuttu araya ben girip"Ricky nerde?"dedim.
"Hanginiz o kız?"
İki kız vardı Ricky'nin hayatın da belki de ötekini söyleyebilir öğrendiğim için hem sevineceğim hem de üzüleceğim Zac'e baktım.
"Sana nasıl anlattı dedi Geb."
"Evanescence diyorlarmış lakabıymış bu hep saklamaya çalışıyorlarmış."
"Bunları sana o mu anlattı?"
"Evet dün gece fazla içmişti ilk defa dün bahsetti zaten sonra gideceğini söyledi."
"Nereye gitti lütfen söyle."
"Sen o kızsın öyle değil mi herkesin yakalamak istediği."
"Evet ben o kızım şimdi lütfen söyle Ricky nerede?"
"Bunu sana söyleyemem."
"Sana yalvarırım hadi lütfen."
Zac beni takmayarak uzaklaşmaya başladı.
"Zac yalvarırım."
"Üzgünüm Jen bunu sana söylemem için çok uyarı aldım."
Kolundan tutup kendime çektim.
"Lanet olsun ona deliler gibi aşığım beni niye anlamak istemiyorsunuz."
"Anlıyorum ama Ricky bunun senin iyiliğin için olduğunu söyledi."
"Hayır o öyle sanıyor ve ayrıca sen de öyle düşünyorsan şimdi de gene benim iyiliğimi düşün bak kendimi sürekli tehlikeye atıyorum sen gelmeseydin belki Ricky gelecekti."
"Sen hayalperest misin?"
"Beni ciddiye al bu gün başıma birsürü şey geldi hepsin de de Ricky kurtardı."
"Üzgünüm gitmem lazım."
"Hadi ama."
Gebby kolumdan tutup beni geri çekti.
"Bırak gitsin biz işimize bakalım."
"Geb o nerede oluğunu biliyordu."
"Birazdan biz de öğreneceğiz Jen."
"Nasıl olacak o."
"Bana bırak şimdi hemen alış veriş mağzasına."
"Tamam."
&&&
"Bana bunu giydirebildiğine inanamıyorum Geb."
"Jen bunu sana ben giydirmedim Ricky giydirdi."
"Ona olan aşkım diyelim."
"Yani şimdi nereye gideceğiz?"
"Gece klübüne"
"Saçmalama."
"Of!!Jen hem Ricky'yi istiyorsun hem de risk almıyorsun bak senin yanın da ben de giyindim ama itiraf etmeliyim ki harika görünüyorsun çok çekici."
"Sen de öyle burası fazla kalabalık farkın damısın."
"Gece klübü diyoruz hatırlatıyım."
"Şimdi ne yapacağız?"
"Dans edeceğiz sen Ricky çok kıskanç demedin mi?"
Geb ortalıkta tepsiyle dolaşan garsonun tepsisinden iki tane viski aldı.
"Hadi iç şunu."
"Gece klübündeyiz ve sarhoş olursak batırırız."
"İç dedim Jenny."
Bardağ alıp bir dikişte bütün bardağı bitirdim ve sahneye çıkıp oyanamaya başladım.Tam da en sevdiğim şarkı çalıyordu Fayde "Can't let go" cidden kendi dans edişime bile inanamadım çoğu erkek Geb'i ile benim yanıma geliyordu iki yıl dans kurslarına gitmiştik ve her partiler de yer aldık sırf Geb'in gizli magazin dergisi için.
"Geb bunlar fazla yanaşmaya başladı."
"Merak etme şu anda burada dır."
Başıma bir an da bir ağrı girdi.Aklıma gene biri girmeye çalışıyor.
"Sen bu değilsin Jen."
"Ricky! lütfen geri gel yalvarırım."
"Gelemem ama buraya geliyorlar çabuk kaçın hemen Jen."
"Hayır sen ortaya çıkana kadar hiç bir yere gitmeyeceğim."
"Çıkamam."
Bir şey söyleyecektim ki içeri bir baskın oldu bunlar Brokss Geb bana bakıp"Jen biz öldük."dedi.
"Geb benden uzak dur arkadaşım olduğunu belli etme beni almaya gldiler."
Bir anda bütün salon susturuldu hatta salondaki çoğu insan öldürüldü kılıçla çalışıyorlar belki avantaşımız olabilir ya da vazgeçtim sadece Geb le ben vardım.Bir adam yanıma yaklaşıp boynumdan tuttu fazla sıkmıyordu ama ayaklarımın yee basmaması gayet de berbattı.
"Sen Evanescencesın öyle mi?"
"Evet bayım beni hemen yere bırakın."
Boğazımı sıkmaya başladı.
"Beni yere bırak."
"Sen kimle konuştuğunu bilmiyorsun."
"Kimsiniz o zaman söyleyin."
"Ben Brooks'un en değer verilen kişilerindenim."
"Ben de Jenny ROS."
"Büyük baban sana yeteri kadar koruma sağlayamıyor her halde."
"Ben kendime bakabilirim tabi sizin gibi magandaların bu tür iğrenç davranışlarını saymazsak."
Adamın aklına girip kafasının içinde binlerce bomba batlatıyordum böylece gerçekte de öyle olduğunu sanacak ama aslın da sadece aklın da adam beni yere atıp kafasını tutmaya başladı çok canı yanıyor gibiydi ötekinler ise ayaklanmaya geçti Geb uçabiliyordu havaya kalktı tabi bir de aşırı kuvvetli rüzgar gücü vardı çok sıcak olduğun da sahilde bu olayı kullanırdık.Bir anda herkes benim üstüme gelmeye başladı arkaya doğru giderken önüme iki kişi geçti elerin de zincir kılıç falan vardı yüzleri maske ile örtülüydü bizden oldukları belli ama giydikleri şeyler onların kim olduğunu anlamamızı engelliyor.Hala Fayde Can't Let go çalıyor sürekli aynı şarkı başa alınıyor.
"Al şu kılıcı kendini koru."
Kılıcı bana doğru atan adamdan kılıcı alıp büyük babamın bana öğrettiği hamleleri kullanmaya başladım insanları öldürdüğüm için gerçekten kendimden nefret ediyorum hatta sanırım hayatım boyunca ben bu olayı unutamayacağım.Bana kılıç atan adamla sırt sırta geldiğimiz de "hiç de fena değilsin"dedi.
"Sen de."
Geb bile savaşıyordu inanılmaz sanırım ölceğini anladı kendini savunmaya geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...