Medya da Jenny'nin teyzesi gözünüzde sadece bir şekil olsun istedim başka fikri olan söylesin lütfen ithaf yapabiliyorum isteyenlere isteyen varsa belirtsin işte.Bölüm şarkımız Three Days Grace-Break-İyi okumalar-ADA- X_x
"Jenny ağlama hadi kalk tatlım başka okullar da var enişten arkadaşlarıyla konuşuyor."
"Teyze kabul edilmedim diye ağlamıyorum sadece niye her gittiğim yer de böyle oluyor güçlerimi kullanmayı bilmedğimi duyunca herkesin yüzü bozuluyor ama ben kullanmak bile istemiyorum."
"Tatlım ama öğrenmen lazım kendini koruman lazım büyüyorsun ve düşmanların çoğalıyor."
"Teyze ben çok mu istiyorum sadece normal insanlar gibi olmak istiyorum kendi mesleğim olsun hatta belki müzikle uğraşmak."
"Ah!tatlım gel buraya."
Teyzeme sarılıp bir süre omzun da ağladım teyzem annemden daha çok sahip çıkıyor aslın da bana teyzemin bana verdiği değerden dolayı eniştem de bana çok saygı duyuyor benim de onlara karşı en ufak bir hatam olmamıştır.Kendi ailem hiç yanım da olmazken onlar hep yanım da oldu bunu düşününce bir kez daha göz yaşlarım sel oldu ardından eniştemin teyzemi çağırdığını duyunca omzundan kalktım teyzem bana bir kez daha gülümseyip odamdan çıktı.Üstüme bir şeyler geçirip dışarı çıkmak için hazırlandım hava almak istiyorum saatlerce yürümek denizin o muhteşem kokusunu içime çekmek yıldızları izlemek etrafta müzik sesleri duymak huzur verici şeyler işte bilirsiniz ya deniz manzaralı bir yer de kitap okumak gibi işte.Teyzemler yemeğe gideceği için ben de evde yalnızdım kimseye haber vermek zorun da değildim aslın da teyzemin ısrarlarından zor kurtulmuştum onların romantik akşam yemeklerini bozmak istemem.Üstümde duran mor elbiseme baktım hoş durmuştu aslın da ya da ben artık kendime hakaret etmeyi bırakıyordum.Elime "Sherlock Holmes"Kitabının 1.sini aldım.kapıyı çekip dışarı çıktım ardın dan o eşsiz manzaraya doğru yürüdüm buraının denizi aşırı övülüyordu ama o bile az kalır burası devasa bir yer.Kumların üstüne oturdum etrefta kimse görünmüyordu o yüzden rahatça kuruldum kitabımı açıp okumaya başladım yanıma telefonumdan da Three Days Garace "Break" şarkısını açıp kitaba iyice odaklandım kendimi her zaman bu çok bilen adamın yerine koymuşumdur ne havam olurdu.Belki de böyle kafayı Tanrı bana o yüzden vermiyor.
"Sherlock Holmes iyidir.Tabi şu an verdiğin firikikte öyle tabi mor rengini bu kadar sevdiğini öğrendiğim iyi oldu."
hemen toparlanmaya başladım dizlerimi birbirine birleştirdim iç çamaşırımı da görmüştü inanamıyorum.Toparlanarak oturmaya başladıktan sonra yanıma oturdu.
"Senin gözlerin hep firikik olan yerlere mi gidiyor?"
"Doğal olarak bak seninki de bunlara gidiyor."
Gömleğini açıp kaslarını gösterdi cidden gözlerim gitmişti.Gülüş sesini gördükten sonra yüzümü ona çevirip gülümsedim.
"Söylesene yalnız başına neden hep buralara geliyorsun?"
"Kortuğumu sanmıyorum kim beni ne yapsın."
Önüme gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına kıstırdı yanaklarımın yandığını hissedebildim yaptığı her harekete daha iyi bakıyordum kusursuz bir varlıktı.
"Nefes alman bile onlara yetecektir."
bu sefer kahkalarla gülmeye başladım.Ed ise hala beni izliyordu.gözlerimi yere dikip bir süre sustum.
"Hala bana dik dik bakacakmısın?"
"Gözlerin neden şiş?"
"Boşver önemli bir şey değil."
Kafamı tutup kendisine çevirdi gözlerini gözlerime iyice yaklaştırdı.Ondan korkmuştum bir an da ama ona belli edemiyorum edemem de.
"Her kim seni ne sebepten ağlattıysa bana söyle Jen."
"Ed canımı yakmayı kes."
"Jen neden ağladın."
"Lanet olsun Ed! sevgilim beni sevmediğini söyledi benden başka kız arkadaşlarının olduğunu buraya geleli daha 1 gün oldu ama burası için de her şey berbat gidiyor okula alınmadım teyzemlere yük olduğumu da düşünüyorum ayrıca güçlerimi kullanmayı bilmediğim için beni hiç kimse takmıyor."
Gözlerimden yaşların geldiğini fark edince Ed'in elini çekip yüzümü kurtardım öteki tarafa dönüp göz yaşlarımı sildim.Ed arkamdan sarılıp açık olan enseme bir öpücük kondurdu ne yaptığını daha anlayamadım ama hiç çekilesim de yok hayatım daha ne kadar berbat olacak ki.
"Okula alındın güçlerini kullanmasını da ben öğreteceğim ve sevgili işine gelince ona sen istemedikten sonra karışamam ama senin göz yaşlarını dökebilen bir şerefsizse bırak onu gitsin Jen."
"Sen benle dalga geç daha."
Ed beni kendine döndürdü gözlerimin içine bakıyordu resmen gözleri fena şekil de parlıyordu.Kaybolmamak için kendimi ne kadar sıksam da olmuyordu uyan Jen ya sen Rickyde de böyle yapmıştın o sana ne yaptın seni sevmediğini başka kızların da olduğunu söyledi ve hayatından defolup gitti.
"Hayır Jen okula yarın başlıyorsun gece eve ittiğin de enişten haber verecek sana."
"Bunu nasıl yapacaksın ki."
"Boşver sen sadece bana bırak sakın ağlama bir daha ağladığın anda seni güçsüz zannederler hep seni ağlatırlar Jen canını yakmalarına izin vermeyeceksin."
"Ben çok beceriksizim bunu da kesin batırırım."
Ed inci gibi olan dişlerini ortaya sererek gülümsedi.Ardından elimi tuttu.
"Ben senin yanın da olacağım Jen seni ağlatmalarına izin veremem."
Ona yaklaşıp göğüsünün üstüne yattım bu cesaret nereden geldi bilmiyorum ama o bana çok içten geldi ilk an dan beri yanım da olan tek kişi okul konusun da ona inanmasam bile belki de arkadaş olmak istiyordur ya da arkadaş kalabiliriz eğilip başıma bir öpücük kondurdu kolunu omzumdan geçirerek beni sardı denizin kokusu ve o rahatlatıcı sesiyle uzun uzun öylece bakıştık her şey tek kelime ile kusursuzdu aynı onun gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
ChickLitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...