Medya da Ricky iyi okumalar -ADA- X_x
"Jenny gitme o pislikle!"
Ricky gene aklıma girmişti konuşabiliyordu ama bu sefer olmayacak ona inanmayacağım.Rob'un elini daha fazla sıkarak daha hızlı koşmaya başladım.
"Çok yaşklaştılar Rob yakalanacağız."
"Hayır Jenny."
&&&
nine days ago
"Rob senin ne gücün var hep merak etmişimdir."
"Bana yaklaş ve gözlerini kapat elini de ver bana."
Rob'a yaklaşıp elimi verdim.Gözlerimi açtığım da geçmişe gitmiştik Rob'la ilk tanıştığımız gün.
"Selam sen Jenny olmalısın Tim'in kardeşi."
"Ş-ee-y e-evet se-n sen kimsin?"
"Ben Rob EVANS."
"Memnun oldum Rob."
"Benim tanıştırmama gerek kalmadı sanırım."
"Evet kardeşinin biraz tombul olduğunu söylemiştin ."
Bu cümleyi etmeyecekti işte ilk aşkımdan bu cümleyi duymak beni mahfetmişti.
"Jen Rob da senin bir abin sayılır seni benim gibi koruyacak."
"Benim korunmaya ihtiyacım yok baksana zaten sumo güreşçileri gibiyim."
Kızarak odama koştum abim ve Rob arkamdan kıkırdayarak gülüyordu merdivenin görünmeyen bir yerinden onları dinlerken Rob'dan şöyle bir şey duydum"Jen çok kırılmışmıdır?"ilk defa biri benim duygumun olduğunu düşünüyordu.
"Jenny girebilirmiyim?"
"Tabi gel."
yatağıma daha bir yüzümü gömüp kaldırmamaya özen gösterdim.sesimi de toparlamaya çalıştım.
"Yüzüme bakmayacak kadar kızdın mı bana Jen?"
"Uykum var Rob abi."
"Bana abi deme Jen."
Kafamı aniden kaldırıp Rob'a baktım.Ona abi dememi istemiyordu ve üzüldüğümü düşünüp yanıma gelmişti.
"Hey!sen neden ağladın?"
"Yok bir şey."
"Benim yüzümden mi Jen."
"Gerçekten berbat görünüyorum değil mi?"
"Hayır Jenny aksine çok tatlı görünüyorsun gözlerin de harika."
"Ciddimisin?"
Gözlerim biraz daha açılmıştı yerimden iyice doğruldum Rob'a bakıp gülümsedim kalbim sanki yerinden çıkacaktı.Ellerini gözlerime uzatıp yüzümü sildi.Dudağıma yakın bir şekilde yanağıma bir öpücük kondurdu dudağımın kenarına değen dudakları o kadar yumuşaktı ki öptüğü yer yanıyordu.
"Sakın bir daha ağlama Jenny gözlerin hep gülsün seni üzen biri olursa da bana söyle öldüreyim onları."
Rob'a gülümseyip dudağına öpücük kondurup koşarak odamdan çıktım...
&&&
"Nerdeyiz Rob?"
"Bendeyiz merak etme güvendeyiz artık Jenny."
"Sen de iyisin değil mi?"
"Evet çok iyiyim aynı 9 sene önceki gibi."
Gülümseyip başımı aşağıya eğdim evet bu çok utanç veriydi ama o da beni öpmek için yeltenmişti.Yerimden kalkıp Rob'un oturduğu koltuğa yaklaştım bacaklarımı iki yandan geçirip Rob'un kucağına oturdum.Rob gülmeye başladı.
"Ne yapmıştım ben bunu mu?"
Öpmeye başladım sonra geri çekilip gmleğini yırttım"Yoksa bunu mu."
Rob beni kucaklayıp yatağa attı.Gömleğimin düğmelerini açıp bir kenara fırlattı.Elini eteğimin altından sokarak kalça bölgeme doğru okşadı.
"Ben ne yapmıştım bunu mu?"
Gülerken bir anda kapı açıldı Rob yerinden doğrulup kimin geldiğine baktı.
"Kahretsin!"
Ricky gelmişti.Çok kızgın gözüküyordu.Yerimden kalkıp eteğimi düzeltim.
"Ne işin var burda Ricky?"
"Yürü gidiyoruz Jen."
Rob Ricky'nin elinden tutup "orda dur" dedi.
Ricky,Rob'a bir yumruk geçirip yere savurdu Rob hemen kalkıp Ricky'ye kafa attı ben sadece bakmakla yetindim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM #wattsy2014
Chick-LitJanny ROS;Sen sessiz durduğuna bakma aslında çok kurnazdır o sinsi sinsi durur ve işini görür. Jenny bir kere de kalbini başkası yakacak kural böyle hiçmi aşık olmayacağını sanıyordun? Ricky POLLARD;Sen havalı çocuk neyin peşindesin öyle kaç kızl...