Κεφάλαιο 15ο 《Ταινία》

290 46 4
                                    

Καλυψώς P.O.V.

Φτάσαμε στο σπίτι και η Μάρα ήταν πολύ χαρούμενη που επέστρεψε σε εμάς. Φυσικά σε όλη την διαδρομή μιλούσε για τον Αχιλλέα και πόσο τον συμπαθεί και αυτό εκνεύριζε αι εμένα αλλά και τον Ρίτσαρντ.

Φάγαμε και η Μάρα πήγε για ύπνο αφού ήταν πολύ κουρασμένη. Εγώ ξεκίνησα τα μαθήματα μου και ο Ρίτσαρντ καθόταν στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση.

"Μα δεν βγαίνει " είπα αγανακτισμένη με τα μαθηματικά που δεν μπορούσα να λύσω στην άσκηση και ο Ρίτσαρντ με κοιταξε λες και ήμουν κανενας τρελός που μόλις βγηκε απο το Δαφνί.

"Εχεις καποιο πρόβλημα με τα μαθήματα ?" Με ρωτησε και εγω έσπευσα να απαντήσω.

"Έχω προβλημα με αυτον που ανακάλυψε τα μαθηματικά."

Αυτός γέλασε και σηκώθηκε σιγά σιγά απο τον καναπέ και πλησίασε το τραπέζι της κουζίνας στο οποίο διάβαζα . Ήρθε από πάνω μου και κοίταξε στην άσκηση.

"Λοιπόν έχεις κάνει ένα σοβαρό λάθος"

"Μόνο ένα;" Ρώτησα ειρωνικά και αυτός μου χαμογέλασε.

"Ναι"

"Και ποιο είναι αυτό;"

"Δεν θα σου πω θα το βρεις μόνη σου"

Έκανα μια γκριμάτσα και αυτός γέλασε

"Μόνο έτσι θα μάθεις Καλυψώ " είπε και ξανά πήγε στην θέση του.

Εγώ έσκυψα στο γραπτό μου και καταράστηκα την ώρα και την στιγμή μου διάλεξα θετική.
Μετά απο πολύ ώρα το κινητό μου χτύπησε και εγώ το σήκωσα.

"Παρακαλώ;"

"Ικέτευε " είπε η άλλη φωνή μέσα από το ακουστικό και γέλασε. Το ήξερα αυτό το γέλιο.

Α-Χ-Ι-Λ-Λ-Ε-Α-Σ

Έπρεπε να το διαχειριστώ καλά γιατί ήταν μπροστά και ο Ρίτσαρντ.

"Έλα Δέσποινα που βρήκες το νούμερο μου;" Είπα στον Αχιλλέα και εκείνος γέλασε ακόμα ποιο πολύ

"Όποιος ενδιαφέρετε μαθαίνει"

"Ναι καλά είναι η Μάρα όλα καλά" είπα υποτίθεται χαρούμενα

"Σήμερα στης δέκα στο παρκάκι απέναντι απο το σπίτι σου" είπε γρήγορα

"Αααα όχι δεν μπορώ "

"Ανακοίνωση ήταν... και να φορέσεις απλά ρούχα έτσι και αλλιώς δεν θα τα χρειαστείς κεκάκι" είπε κάπως πονηρά και μου το έκλεισε.

My player - Shades of BlackМесто, где живут истории. Откройте их для себя