Φυσικά και δεν την άφησα να μου πει τίποτα αφου κατευθείαν έφυγα απο την αίθουσα. Ήμουν τοσο μπερδεμένος... λες να έπαθε κάτι και να μην έρχετε σχολείο ? Ανησυχούσα η αλήθεια ειναι.
" Όλα επιτρέπονται στον πόλεμο και στον έρωτα.
Blaise de Monluc""Τι;" Ρώτησα και γύρισα κατευθείαν πίσω μου.
"Αυτό που άκουσες "
"Αλεξάνδρα; Τι θες από εμένα;" Την ρώτησα καθώς σπανίως μιλούσε ειδικά σε εμένα.
"Ρε βλάκα το ξέρεις ότι κάνει μπαμ ότι είσαι καψούρης;"
"Τι ... εγώ; Χαχαχαχα ούτε καν " ψέματα... Ίσως ήμουν αλλα δεν νομίζω να ήμουν έτοιμος να το παραδεχτώ.
"Πρέπει να μιλήσουμε λίγο. Είναι σοβαρό " μου ειπε και πραγματικά φάνηκε τόσο σοβαρή.
"Πότε;"
"Σήμερα στο γνωστό μέρος που πάμε με την ομάδα τα μεσάνυχτα" μου ειπε και έφυγε γρήγορα.
Ίσως μας ήθελε κάτι η ομάδα. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω η Αλεξάνδρα δεν είναι στην κλίκα με τις παραδόσεις ναρκωτικών το μπορεί να με θέλει εμένα?...Καλυψώς P.O.V.
Το ξυπνητήρι χτύπησε για ακόμα μια φορά μόνο που σήμερα έπρεπε να πάω σχολείο μετά απο τόσες μέρες. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στο μπάνιο. Αφού έκανα τα απαραίτητα κατέβηκα στην κουζίνα όπου εκεί ήταν η Μάρα με τον Ρίτσαρντ.
"Καλημέρααα" είπε χαρούμενα η Μάρα και έτρεξε να με αγκαλιάσει.
"Καλημέρα αγάπη μου " της είπα και της έδωσα ένα ζουμερό φιλί.
"Καλημέρα Καλυψώ" είπε χαρούμενος ο Ρίτσαρντ και μου έκανε νόημα να Κάτσω στο τραπέζι για να πάρω το πρωινό μου.
"Καλυψώ αν συμφωνείς και εσυ μπορώ να πάω και να φέρω εγώ την Μάρα στο σχολείο για να μην τρέχεις από το σχολείο σου στο σχολείο της και μετα σπίτι."
"Ναι αν δεν έχεις και εσυ κάτι να κάνεις για να μην την αφήσω να περιμένει με την κυρία που καθαρίζει και πάλι με φωναξει"
"Βεβαίως και θα την πάω σχολείο όποτε θέλεις μπορώ να την πηγαίνω"
Του χαμογέλασα και συνέχισα να τρώω. Όταν έφτασε η ώρα να φύγω πήρα την τσάντα μου και αποχαιρέτησα την Μάρα και τον Ρίτσαρντ.
Πήρα τον δρόμο για το σχολείο και μόλις έφτασα πήρα μια βαθιά ανάσα και πέρασα την μεγάλη καγκελόπορτα του σχολείου.
BẠN ĐANG ĐỌC
My player - Shades of Black
Teen Fiction"Σε αγαπούσα πως μπόρεσες να μου το κρύψεις όλο αυτό ? Δεν είναι ένα μικρό αθώο ψεματάκι είναι ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΖΩΗ " Του φώναξα θυμωμένα. Το προηγούμενο βράδυ κάναμε έρωτα και το πρωί μαλώνανε... "Συγγνώμη... συγγνώμη που δεν σου είπα κάτι αλλά ... αλλά...