Κεφάλαιο 40ο 《Στον έναν και μοναδικό》

96 18 3
                                    

"Μην μαλώνεται " είπε μια λεπτή φωνούλα και γυρίσαμε για να δούμε τη Μάρα κλαμμενη.

"Συγγνώμη αγάπη μου εγώ φταίω. Εγώ φταίω " είπε ο Αχιλλέας και την πήρε στην αγκαλιά του. Κλαιγανε και οι δύο μαζί. Δεν άντεχα άλλο. Τους αγαπούσα τόσο πολύ. Πήγα στο δωμάτιο μου, πήρα ένα χαρτί και ένα μολύβι και ξεκίνησα να γράφω.  Ήξερα ότι θα με μισούσε αλλά έπρεπε να του εξηγήσω μερικά πράγματα. Πήρα τηλέφωνο τον Ντίνο.

"Έλα τι έγινε;"

"Θέλω μια χάρη "

"Ναι πες μου "

"Θέλω να σου δώσω ένα γράμμα και να το δώσεις στον Αχιλλέα όταν θα έχει καταφέρει κάτι με την ζωή του "

"Θα τον αφήσεις;" με ρώτησε έντρομος

"Ναι"

"Καλυψώ εύχομαι να τα καταφέρει αλλά... Είναι πολύ πληγωμένος ξέρεις "

"Ξέρω "

"Δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω. Δεν θέλω να βλέπω τον κολλητό μου να υποφέρει έτσι. Όχι ξανά. "

"Σε παρακαλώ. Και εγώ πονάω ξέρεις "

"τον αγαπάς;"

"Ναι. Τον αγαπάω πάρα πολύ Ντίνο "

"Και αυτός σε αγαπά "

"Το ξέρω για αυτό πονάει τόσο πολύ "


ΈΝΑΝ ΧΡΌΝΟ ΜΕΤΆ

ΑΧΙΛΛΕΑΣ POV

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που η Καλυψώ πήρε τα πράγματα της και έφυγε με την Μάρα. Ήμαστε Τρίτη λυκείου και δεν κάθομαι από πίσω της. Είμαι στην άλλη άκρη της τάξης μόνος μου. Ζήτησα από τον Ντίνο να μείνει εκεί. Με τον ίδιο δεν μιλάμε και τόσο. Βασικά με κανέναν δεν μιλάω και τόσο. Δεν θέλω. Βρήκα παρηγοριά σε κάποια αγγλικά βιβλία λογοτεχνίας και μου αρέσει πολύ. Όλα μιλάνε για την αγάπη και τον έρωτα όμως...

Τι είναι αγάπη και τι έρωτας;

Παρατηρώ την Καλυψώ που γράφει αυτά που είναι στον πίνακα και χαμογελάω με την θύμηση της να προσπαθεί να μου μάθει να κρατάω σημειώσεις γιατί είναι πολύ σημαντικές για αυτήν. Έμαθα ότι έχει βάλλει την ζωή της σε μια τάξη. Βρήκε ένα σπίτι μικρό, βρήκε δουλειά και πορεύεται μόνη της. Είμαι περήφανος για εκείνη. Πάντα θα είμαι. Φτάνει καλοκαίρι και σε λίγο θα αποχωρήσουμε από το σχολείο μια για πάντα.

Θα την ξαναδώ άραγε;

όσο αυτή κρατούσε σημειώσεις όλη την χρονιά εγώ την παρατηρούσα. Δεν ήθελα να χάσω ούτε μια στιγμή.

My player - Shades of BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin