Κεφάλαιο 5ο《Αδελφική αγαπη》

478 53 5
                                    

Τα αγαπημένα αδέλφια έχουν μια σχέση πανίσχυρη -κάτι που σε κάνει να νιώθεις τόσο καλά για την απόφαση που πήρες ως γονιός. Μπορούν να παίζουν ή να μιλούν για ώρες, αλλά και να τσακώνονται, χωρίς, όμως, ποτέ να κρατούν κακία το ένα στο άλλο. Υπάρχει τρομερή κατανόηση μεταξύ τους και το πόσο εύκολα μπορούν να αλληλοσυγχωρεθούν ... είναι συγκινητικό

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Καλυψώς P. O.V.

Έβαλα σε δύο πιάτα λίγα μακαρόνια και τα τοποθέτησα στο τραπέζι της κουζίνας μας. Άνοιξα το ψυγείο για να δω αν έχουμε έστω και λίγο τυρί αλλά τίποτα η αλήθεια είναι απελπίστηκα δεν ένοιωθα καλα που δεν μπορούσα να προσφέρω κάτι πάρα πάνω στην μικρή μου αδελφή.

"Μάρα αγάπη μου έλα να φάμε "
Η μαρα έτρεξε κατευθείαν προς την κουζίνα όταν είδε τα μακαρόνια ξένισε λίγο το μουτράκι της και αυτό με πλήγωσε πιο πολύ. Παρόλα αυτα έκατσε στην καρέκλα και ξεκίνησε να τρώει.

"Καλυψώ ?"

"Τι είναι μαρα μου ?"

"Γιατί άργησες σήμερα να με πάρεις από το σχολείο?"

"Ξεχάστηκα μωρό μου, δεν θα ξαναγίνει"

"Καλυψώ ?" Είπε και με κοίταξε με εκείνο το κουταβίσιο βλέμμα που προδιδει ότι κάτι θέλει.

"Ναι Μάρα "

"Αύριο μπορείς να φτιάξεις σνίτσελ μ με πατατούλες ?"Είπε σχεδόν παρακαλώντας με.

"Εμ δεν ξέρω Μάρα μου την άλλη εβδομάδα πληρώνομαι "

"Έλα καλυψωωω σε παρακαλώωω όλοι στο σχολείο τρωνε ωραια φαγητά μόνο εμεις τρώμε μακαρόνια, ρύζι, πατατες" ειπε και βουρκωσε.

"Αγαπη μου όταν πληρώνομαι παμε στο supermarket και παίρνουμε και αλλα πράγματα. Τώρα τα λεφτά τελείωσαν δεν μπορώ να πάρω κάτι άλλο. Σου υπόσχομαι την άλλη εβδομάδα θα σου παρω σνίτσελ."

"Καλά " ειπε στεναχωριμένα και κατέβασε το κεφάλι της λυπημένα.

Αφού τελειώσαμε το φαγητό μας η Μάρα πήγε στο δωμάτιο της για να διαβάσει ενώ εγώ έπλενα τα πιάτα σκεπτόμενη τον Αχιλλέα. Τι χαζός θεέ μου και εγώ ακόμα πιο χαζή που νόμιζα ότι θα γινόταν άνθρωπος. Αφού τελείωσα με κάτι άλλες δουλειές πήγα να διαβάσω. Άνοιξα το βιβλίο μου και το μόνο που ένοιωθα εκτός από μίσος για τα αρχαια ήταν και μίσος για τον Αχιλλέα ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι κουβαλάει στο κεφάλι του.
Έκλεισα αγανακτισμένη το βιβλίο των αρχαίων και πήγα στο μπάνιο. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη Δεν ήμουν όμορφη, ούτε αδύνατη όπως οι άλλες. Δεν έπιανα μία μπροστά στην Γιολάντα η οποία αν θυμάμαι καλά πρέπει να τα έχει με τον Αχιλλέα. Κοίταξα το ρολόι στο χέρι μου, με αυτά και αυτά πήγε 7.30 και στης 9 πιάνω δουλειά έπρεπε να βιαστώ.
Έριξα λίγο κρύο νερό στο πρόσωπο μου και άνοιξα το Νεσεσέρ με τα ελαχιστα καλλυντικά που έχω. Έβαλα λίγο μάσκαρα και λίγο κραγιόν τίποτα άλλο. Έτρεξα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα μου. Πήρα ένα άσπρο τζιν και μια πορτοκαλί μπλούζα τα φόρεσα γρήγορα και έβαλα λίγο από το μομαδικό μου άρωμα . Κατέβηκα γρήγορα κάτω και είδα την Μάρα να παίζει με την κούκλα της.

My player - Shades of BlackDonde viven las historias. Descúbrelo ahora