Návšteva

193 6 0
                                    

Ako som došla domov, vyvenčila som psov. Celkom som sa tešila na návštevu. Uvedomila som si, že to bude moja prvá návšteva v mojom dome. Nebola som nejako dlho vonku, lebo som musela ísť ešte do obchodu kúpiť nejaké čipsy a sladké. Všetko som to vyložila do sklenených misiek na terase. Urolovala som krásnych dvoch jointov, popritom mi po celom dome hrala hudba. Aj keď som sa veľmi tešila na návštevu, neobliekla som sa nejak pekne a jediné čo som si namaľovala boli riasi a obočie. Na sebe som mala voľné biele tričko s kratkymi rukávmi a vstrede tričká tvoria farebné motýle ľudskú lebku. Je to chalanské tričko, čiže mi je dlhé po zadok a kratase od metal mulisha - beaming v čierno ružovej farby. Svoje dlhé rovné gaštanové vlasy zaviazala do konského copu. Ofinu som trocha nadvihla zapla do sponiek, aby sa mi spravil taký pekný malý kopček. Keď som všetko konečne prichystala, sadla som si na terasu, kde som si zapálila cigaretu. Nefajčila som, lenže tá samota ma tak ničila, že som fajčenie cigariet brala niečo ako zaplnenie voľného času. S kľudom som si sadla a premýšľala, čo teraz robi moja rodina, čo má záľubom Martin. Či a teraz naozaj hľadá. Čo spraví keď ma nájde. Či je schopný mi niečo spraviť. Či sa naozaj zmenil na hajzla ako mi hovoril Kevin, ktorý ho chvíľu sledoval. Moje myšlienky prerušil zvonček. Už sú tu. Radosť sa mi zväčšila. Po ceste som stíšila hudbu. So širokým úsmevom som otvorila dvere. Všetci štyria tam stáli. Pri dverách stál Jakub. Na sebe mal čiernu šiltovku s bielym hrubo vyšitým nápisom a logom Adidas, krátke biele tričko zakrývalo jeho telo, ale risy jeho hrude boli vidieť, čierne tepláky trojštvrťove kraťase s bielymi šnurkami a čisto čierne tenisky od Adidas. Jeho priateľka ho držala za ruku. Krásna ryšavka s dlhými kučeravými vlasmi po pás. Jej zelené oči žiarili na jej bledej tvári. Na sebe má ľahké šaty starorúžovej farby. Výstrih jej trocha odhaľujú prsia a sú dlhé nad jej kolená. Krásne biele balerinky s malou mašličkou vstrede k tomu dokonalo ľadia a hlavne k jej bielej listovej kabelke. Je rovnako vysoká ako Natália, čiže po moju bradu. Ako aj Jakub aj Natália mala na sebe šiltovku len v bežovej farbe a vlasy zaviazané do konského copu. Jej perfektná linka a husté namaľované riasy jej ozdobovali žiarivé veľké modré oči. Malý nos a veľké pery namaľované ružovým leskom a jej krásna bledunka tvar vo tvare srdca z nej robili neskutočnú modelku. Ani sa nečudujem Davidovi, že chce byť s takou krásnou babikou. Čo ja by som dala za to by som tak vyzerala. Líca mala trocha na hnedo zafarbené ako je to dneska v móde. Maskáčové tielko ktoré bolo dlhé po krk a odhalovalo jej chudé brucho jej krásne vytvarovali jej veľké prsia. Určite musí mať trojky. Čierne ryflové kratase jej odhalovali kusok jej krásne vyšportovaný a hlavne veľký zadok. Najviac čo na nej žiarilo boli biele tenisky. Za jej ľavú ruku ju držal Dávid. Jeho krásne dlhé gastanové vlasy mal učesane do pravej strany. Jeho voľného šedého tielka boli vidieť jeho vyformované prsia. Na sebe mal ešte oblečené tmavé ryflové trojštvrtáky a tmavomodré tenisky. Nevedela som či sa mám skôr pozerať na jeho krásnu tvár alebo jeho veľké ruky či na jeho hruď. Aj keď je neskutočne nádherný, nič k nemu necítim. Svoje city som spálila pri Martinovi.

Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1Where stories live. Discover now