Nemohla som uveriť čo sa teraz stalo.
Prvé tri minúty som s taxikárom neprehovorila. Cítil zo mňa hnev. Naše trápne ticho prerušovali pesničky z rádia. Po chvíli sa mi však prihovoril.
"Ťažká noc?"
"Tak nejak."
"Neboj s chalanom to bude dobré. O takú čajku by určite nechcel prísť."
"On nie je môj chalan. On má babu, kvôli ktorej sa so mnou prestal stretávať a dneska keď som si mohla konečne užiť s chlapom, keďže som single, tak on mi ho poslal do piče, lebo to je typ chalana, ktorý sa s dievčaťom vyspí a nikdy sa jej neozve o čo aj mne išlo. Lenže my sme sa nepohádali kvôli tomu, ale kvôli tomu, že som zbila jeho frajerky brata, lebo sa mi vyhrážal. On, ale z tej celej bitky počul, že som sa ja vyhrážala jeho frajerke, a ten brat si ju len zastal, takže sa so mnou bavil jak s handrou, lebo si ako každý myslí, že jeho frajerka je neviniatko, pri tom to je len bezcitná piča, ktorá sa dokáže len vyhrážať. Ty kokos keď to hovorím na hlas znie to ako psycho film."
"Čo ti jebe."
"Ani mi nehovor, pár krát si zatancujem so sexošom, po tancovaní sa odrazu objavím vonku s kamarátom, s ktorým sa pohádam, že som si chcela zajebať s neznámim chalanom, sexos došiel v právej chvíli keď na seba brusíme nože a on ako hrdina posluchne môjho kamaráta a radšej sa mi bude vyhýbať, lebo nechce dostať na držku od kamaráta. Potom to vzdam a chcem ísť domov, zavolala som si taxík medzi tým ma prišli pozrieť dvaja chlapi, ktorí sa ma pokúšali zbiť, keďže som sa slovnému vyhrážaniu nezľakla, ale nepodarilo sa im to, lebo ja sa viem biť. Už som dúfala, že budem mat pokoj, ale nakoniec sa zase do toho pridá kamoš ktorého jediné čo trápi okrem toho, že šli po mne dve hory, že som sa pred tým vyhrážala jeho frajerke."
"Uff to sa stalo za jeden večer? Máš to pekne v živote ľahké."
"Ani mi nehovor."
"Ale ten chalan mi a tebe záleží."
"Ten s ktorým som sa dva krát pohádala?"
"Hej. Inak by mu bolo jedno s kým sa ideš vyspať."
"Ale čo tá posledná hádka? Správal sa jak jeden kokot."
"Možno mu to vo vzťahu neklape alebo mu frajerka dlho nedala. To.ti už presne neviem vysvetliť. Povedal. Už sme boli na začiatku Zelenča, tak som ho začala navigovať. Pred trištvrte na tri stihol prísť k môjmu domu. Cesty boli prázdne,čiže mohol ísť pokojne rýchlo. S úsmevom som mu podala päť papierovych eur, popriala peknú noc a šla dovnútra. Napustila som si vaňu teplej vody, a popritom zapálila raketu. Chcela som si dopriať relax, keďže som po tom všetkom vytriezvela. Ako som dofajčila johna, zahodila som filter do umývadla a ponorila sa do teplej vody. Totálne odrelaxovana som si to užila. Zas sa mi motala hlava a ja som bola v super nálade. Ako som sa vynorila, začala som zase spomínať na dnešok a pri tom si uvedomila, že som ukončila kamarátstvo s Davidom. Zobrazili sa mi naše hádky. Prišlo mi to neskutočne ľúto. Veď pred dvoma týždňami, sme si nevedeli predstaviť deň bez druhého. Do očí sa mi hrnuli slzy. Bola som nahnevaná, ale aj smutná. Zaľúbila som sa do Dávida. To priznanie mi spustil plač. Mám narodeniny a plačem sama v kúpeľni za chalanom, ktorý mi vypicoval, že som sa vyhrážala jeho frajerke. Kde je tá stará Lea, ktorá žila bez takýchto problémov? Toto keby uvidela moja druhá rodina, tak by si mysleli, že ide o nejakú prijeban tínegersku paničku, ktorá nevie čo chce a nie ako dospelá Lea.
Prešli dva týždne a ja som sa s Davidom nevidela. Hneď na druhé ráno po party som si našla v schránke kľúč. Zase som plakala. Moje vysmiate časy, kedy som mala stále čo robiť zmizli. Teraz idem ráno do školy, kde som rada, že aspoň niečo môžem robiť, zo školy domov, vyvenčim psov, navarím si, niekedy ma príde pozrieť Veronika alebo Jakub, zase so psami utekám, sprcha spať. Obaja vedia, čo sa presne stalo v ten večer. Dávid to Jakubovi povedal a aj sa spýtal ako to s tým vyhrážaním bolo. Vraj v tú hodinu ako mu to všetko povedal (aj o tých druhých dievčatách) sa rozišiel s Natáliu. Vraj aj on teraz nikam nechodí a je stále doma. Možno ľutuje, čo mi spravil a možno nie. Nikto nevie, že som zaľúbená do Dávida. Nechcem, aby to niekto vedel. Chcem sa s tym popasovať sama.
ESTÁS LEYENDO
Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1
Romance"Prosím jeho z toho vynechaj, je to medzi nami." Snažila som sa upokojiť Martina, aj kěď som mala čo robiť, aby som svoj veľký hnev upokojila. "Nie s ním si ma vymenila! Za to bude pikat, ty si bola vždy moja a aj budeš!" "Nie som! Odkedy si odišiel...