Neznáma čajka

175 7 0
                                    

Ako sme dohúlili, motanie hlavy bolo intenzívnejšie. Vôbec mi to nevadilo, práve naopak. Viac som sa tešila do klubu, kde sme si všetci traja dali hneď po príchode pohárik. Pri pulte som si uvidela pekného chalana, ktorý si tiež moju prítomnosť všimol. Je blondiak s dlhšími vlasmi. Vysoký ako hora a má neskutočne vypracované telo. S ním dneska skončím posteli.  Pousmiala som sa na neho a on mi úsmev opätoval. Veronika di to všimla. Zasmiala sa ami tom a nechápajucého Jakuba stiahla na tancovanie. Neznámi sexoš využil šance a podišiel ku mne. Zavolal ma von, kde sme si mohli sadnúť a zapáliť si.
"Ahoj volám sa."
"Nie. Žiadne mená."
"Oh to prečo? Chceš byť neznáme dievča?"
"Môžme to aj tak nazvať."
"Hm no dobre. Si prvá osoba, ktorú nepoznám v Relaxe.  Ešte sa mi mohol Jakub pochváliť s takú čajku."
"Mohol. Už tu bývam vyše mesiaca." "A z kadiaľ si?"
"To ti nepoviem."
"To už je moc súkromná vec?"
"Možno."
"Hah takže ty takto. Si prvá baba, ktorá o sebe nebásničkuje, ale práve naopak. Chce byť taká tajnostárka." "Páčiš sa mi."
"Hah."
"Nie vážne. Úplne vieš čo robíš. Každá baba keď začne hovoriť štvrtú vetu ma to s ňou prestane baviť a vyseriem aa na ňu ale ty sa úplne hraš so mnou. Tým, že sa tak chceš zatajovať ma viac láka ta spoznať."
"Hm to bude trvať a veľmi dlho. Radšej si poďme zatancovať, nech viem aký si tanečník."
Povedala som a šla hneď tancovať. Jemu začal zvoniť telefón a zdvihol ho to. Nemienila som na neho čakať. Chcela som si už konečne zatancovať. Po chvíli sa ku mne zo zadu priblížil, chytila ma za boku a naše tela sa v roknavom rytme vlnili. Áno. Je to tam. Je môj. Moc zadok bol nalepený pri jeho rozkoku. Náš odstup sa zmenšil, ba aj tam už nebol žiadny. Navzájom sme sa začali dráždiť.  Užívali sme si každý spoločný tanec. Je neskutočne sexi a predstavujem si, aký musí byť v posteli. Po tancovaní sme šli k pultu, kde sme si chceli dať pohár tvrdého. Šiel na pred a ja hneď za ním. Rýchlejším krokom som ho následovala. Premýšľala som ako sa môže volať. Paťo by mu celkom sedelo. Už som sa blížila k pultu no v tom ma niekto stiahol za moju ruku. Otočila som sa mysliac, že je to Jakub alebo Veronika. Ani jeden z nich to nebol. Ako som zbadala Dávida, nemohla som tomu uveriť. Zaviedol ma rýchlim krokom von. 
"Čo to má znamenať?!"
"Teraz čo?"
"No ten tanec! Môže veď si musela cítiť jeho kokot ako si bola na ňom nalepená."
"No a čo? Je to moja vec."
"Lenže ten chalan ta chce len pojebať a poslať do piče."
"No a to o mi aj ide." Zasmiala som sa a otočila som sa k smerom k dverám na parket. V tom ma zase stiahol k sebe Dávid.
"To čo je s tebou? Takúto ta nepoznám. Toto nie je Lea s ktorou som bol každý deň."
"Ani ty nie si ten Dávid. Vidíš prešiel týždeň a ty si si na mňa ani raz nenašiel čas. A to pred tým si bol u mňa každý deň cez ten mesiac, keď bola Natália preč. Ani nie že každý deň, ale aj pomaly každú hodinu." Povedala som. Do našej hádky sa pridal ten neznámi chalan.

Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ