Fotka na tapetu

157 5 0
                                    

Namiesto šokovného pohľadu som mu kamenným výrazom povedala.
"Aj ja teba." On pootvoril svoje nádherné oči. Nečakal moju odpoveď. Ja som pomaly vystúpila z auta, ktorý stál pred mojim domom. V celej dedine bolo ticho a tma. Ulicu ožiarovali nové biele pouličné lampy. David rýchlo vystúpil z auta. Ja som pomaly šla k svojej bránke. Ako som šla otvoriť bránku, David ma potiahol za ruku a pritiahol ma k sebe. Ja som ho od seba odstrčila a oprela sa o jeho auto.
"Ako dlho?"
"Čo?" Nechápajc som na neho pozrela.
"Ako dlho si do mňa?" To sa ma vážne pýta?
"Uvedomila som si to v ten večer na diskotéke."
"Aha." Povedal neisto.
"Pri ostatných chalanoch by som sa na tom len zasmiala a proste by som na nich zabudla. Ale pri tebe to bolo ako pri Martinovi. Bolelo ma to a mrzelo. Chcela som vrátiť čas, kde mi bolo s tebou najkrajšie. Chýbajú mi tie časy. Vtedy som zabudla na moju minulosť a vôbec neriešila svoje problémy." Zahladila som mu do očí. Podišiel ku mne. Svojimi rukami ma chytil za moje boky. Jemne si ma k sebe pritiahol a začal ma vášnivo bozkávať. Prestala som premýšľať, či to je správne alebo nie. Chcela som to. Jemne som nadskončila a prekrížila si nohy okolo jeho pásu. Šiel k mojim dverám, kde ma pustil.
"Tieto dvere už musíš otvoriť ty. Teda ak chceš." Pousmial sa a zas ma pobozkal.
"Nemala by som chcieť?" Pousmiala som sa a odomíkala som dvere.
"Ja neviem, ale ja ťa neuveriteľne chcem." Otočila som sa a hneď ma pobozkal. Rýchlo som šla dovnútra, vyzula sa a mierila som k obývačke, lenže on si ma zase k sebe pritiahol.
"Už ťa nikdy nepustím." So širokým úsmevom sa na mňa usmial a venoval mi vášnivé bozky. Odniesol si ma k mojej izbe. Jemne ma položil na posteľ. Začal ma bozkávať na krku a svoje tričko si dal dole. Obaja sme sa popri bozkávani vyzliekali. Keď som bola úplne nahá, na každom kúsku môjho tela ma pobozkal. Celé telo sa mi chvelo a užívala som si každú sekundu.
Po brutálnom sexe som sa šla odmalovať. Nahodila som si svoj ľahký krátky čierny župan. Zahladila som sa do zrkadla. Môj make-up bol trocha rozmazaný. Trocha som sa na tom zasmiala. O chvíľu sa ku mne pridal David. S úsmevom som si poobzerala jeho telo. V rukách držal svoj telefón.
"Ešteže sme to robili v tme. Lebo ten make-up vyzerá strašidelne." Začal sa hlasno smiať. Medzi tým ma odfotil.
"Ty si taký debil. Vymaž to." Smiala som sa s ním.
"Nie to si dám pekne na tapetu."
"No jasne, ako viem, že nemám veľa fotiek, ale nemusíš si zrovna vybrať tu najhoršiu."
"Nahodou si v sexy županíku. Aj tak si to najkrajšie dievča."
"V tejto miestnosti akurát."
"Aj." Podišiel ku mne a pobozkal ma.
Rýchlo som sa odmaľovala. Medzi tým si Dávid zapálil cigaretu. Potom sme obaja zašli do mojej izby. Nahý sme ležali vedľa seba a rozprávali sme sa. Ani jednému sa nechcelo spať. Obom nám žiaril úsmev.

Môj spánok prerušil zvonček. Ležala som na Davidovi, ktorý tvrdo spal. Jemne som sa pousmiala. Vážne sa to včera stalo? Nebol to len sen?
*Crn* Do piče kto to môže byť. Rýchlo som si obliekla župan a šla otvoriť. Stál tam Jakub.

Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora