Jakub s Veronikou prišli skorej ako mali, čo mi nevadilo, lebo všetko už bolo nachystané. Chcela som pripraviť aj johnov, lenže Dávid nechcel. Chcel sa dneska len opiť. Myslím, že vyše týždňa sme si nepráskli. Nejako nám to nechýbalo, aj keď som vo svojom šuflíku mala neskutočné množstvo. Dokonca aj s obchodom sa mi darilo, lebo teraz mali všetci díleri toho najmenej hlavne v Zelenči, čiže všetci si chodili ku mne kupovať. Ako aj celá Davidová rodina, aj Veronika s Jakubom mi pochválili tortu. Dneska som asi päť krát musela opakovať recept, keďže si v tom momente chcel každý spraviť ďalšiu tortu a zjesť ju celú. Pri tom som si s každým pripila domácej marhule. Dotankovala som to potom u mňa na oslave s tatránskym čajom. Náš smiech musel v celej ulice počuť. Aj to ako David chválil koľko som toho vypila a stále som v pohode. Okolo jedenástej sme sa vybrali zo srandy k jednému Davidovému kamarátovi, ktorý mal cez týžden narodeniny, ale tiež sa rozhodol v sobotu večer oslavovať. Tam sme si neskutočne dobre zatancovali. Možno to bolo tým, že nám bolo jedno ako vyzeráme alebo ako tancujeme. Tam sme ďalej pili a Dávid ma aj tam začal chváliť. Všimol si to preto, lebo aj on keď ešte chodil veľa na discotéky a na rôzne akcie, dokázal veľa vypiť, ale málokto s ním vydržal. U jeho kamaráta už bolo viac ako dvadsať ľudí. Celý dom bol plný mladých ľudí. Boli tam všetci Davidovi kamaráti, ktorých som poznala len z videnia. Nemala som tú možnosť ich stretnúť a spoznať ich, dokonca im David po mne posielal tovar a oni cez neho peniaze pre mňa, ale je zas aj pravda, že mi to bolo jedno či ich budem poznať alebo nie. Ako som tancovala, uvedomila som si, že David sa niekde vyparil. Asi šiel za kamarátmi oslavovať dvojnásobné narodeniny. Pomyslela som si a šla pred dom na čerstvý vzduch, kde som si zapálila cigaretu. Keďže som stále mala na sebe rúžové šaty, bola mi celkom zima. Vôbec ma nenapadlo si zobrať z domu nejakú bundu alebo sa aspoň prezliecť. Niekde som počula ako vracia nejaká baba na trávu a druhá baba ju podporuje. Zasmiala som sa na tom, lebo nikdy som ešte z alkoholu nevracala. Počula som ako sa otvárajú dvere a otočila sa. Stál tam vysoký chalan, ktorý smeroval ku mne. Ach dúfam, že ma nebude teraz baliť.
"Čo ty tu tak sama?" Spýtal sa ma. Bolo z neho cítiť trocha alkoholu. Už to začína.
"Musela som ísť trocha na čerstvý vzduch. A hlavne si zapáliť." Povzdychla som si s úsmevom. Medzi tým si vyzliekol bundu a dal mi ju. S úsmevom som sa mu poďakovala.
"Ty si tá Davidova kamarátka či?"
"Hej. Rebeka."
"Dosť nám o tebe hovorí. Ospevuje ťa ako boha. V jeho očiach si dokonalá."
"Od dokonalej mám bohužiaľ ďaleko." Pousmiala som sa.
"Pochybujem, že nedokonalé ženy dokážu tancovať ako ty." Pochválil ma.
"Ďakujem."
"Neboj sa. Neprišiel som ťa sem baliť. Vnútri mám svoju opitú princeznú. Tiež som potreboval si zapáliť."
"V poslednej dobe majú všetci svoje polovičky, len ja som ako jediná single." Pousmiala som sa.
"Prečo spolu nechodíte? Nechceš ho?"
"Veď predsa chodí s Natáliu."
"Podľa mňa s ňou nie je šťastný. Ja si ani nepamätám, kedy sa takto odviazal a užíval si. Veď videla si ho? Konečne sa vrátil starý Dávid. Ten chlapec sa zas postavil na ruky a už hadičku do jeho pusy pchali. Konečne si zase užíva život kým je mladý. Pri nej si dával pozor, aby to neprehnal, aby sa na neho nenahnevala a pičoviny okolo toho, lebo jej sa prestalo páčiť, že sa snami toľko stretáva a bojí sa, že sa niečo stane. Dokonca Natáliu nikdy nespomenul, odkedy sa baví s tebou."
"Ale teší sa na ňu ver mi."
"Lebo si neuvedomuje čo má pri sebe. Ak ťa raz stratí, konečne si uvedomí jej chyby a pošle ju do piče. Ona si ho ani neváži čo pre ňu robí. On by jej dal aj modré z neba. Namiesto toho, aby mu to opätovala, sa radšej olizuje s inými."
"Čo?"
"No áno. V poslednej dobe som ju aj videl ako sa olizuje s inými. Nikomu som to nepovedal, nepotrebujem sa s ňou stretnúť a počúvať jej dristy ako ma položí, lebo jej otec je fízel alebo vidieť jej jebnutého brata, ktorý si bude myslieť, že ma zbije, lebo chvíľu chodil na box."
"Takže je to pravda, že sa vyhráža."
"To o nej vie každý len David je slepý. Ona ako bola v pohode do tých šetnástich. My sme ju mali neskutočne radi to ona zrazu prestala s nami komunikovať. Začala sa na všetko urážať a stala sa z nej pomaly panička. Prosím ťa aspoň ty mu otvor oči."
"Aj tak nechcem vzťah."
"Prečo?"
"Mám na to svoje dôvody."
YOU ARE READING
Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1
Romance"Prosím jeho z toho vynechaj, je to medzi nami." Snažila som sa upokojiť Martina, aj kěď som mala čo robiť, aby som svoj veľký hnev upokojila. "Nie s ním si ma vymenila! Za to bude pikat, ty si bola vždy moja a aj budeš!" "Nie som! Odkedy si odišiel...