Tajomstvo

168 6 0
                                    

Aj keď som vypleštila oči a začala hlbšie dýchať, vôbec som sa nebála. Bola to len hra. 

"Ak nechceš zomrieť, okamžite to podpíš." Chytila som pero do ruky a začala sa podpisovať pod falošným menom. Ach ty jeden kkt, keby si vedel, že sa nevolám Mária a že teraz hráme podľa mojich pravidiel, asi by ťa jeblo. Medzi tým ako som to podpisovala, pravá ruka šla von ich čakať kde ich má zastreliť. Preto si hneď ku káve vypýtal účet, aby to zaplatil a mohol hocikedy opustiť podnik, bez toho aby ho niečo zdržalo alebo upútalo na neho pozornosť.

"Vidíš, že to ide. Mohli ste mať aj z toho zisk, keby ste sa nezachovali ako piča." Pousmial sa a postavil sa zo stoličky. Adam šokovane ostal sedieť. Pozrel sa na mňa a hneď sa mi začal ospravedlňovať. Videla som v jeho očiach úprimnú ľútosť šokovanie. Ten bol viac z toho mimo ako ja. Vôbec sa nehodí na takýto biznis, je vidieť jeho strach a menší stres v očiach. Erik ho začal k sebe volať.

"Nikam nejdem toto si vážne prehnal, končím!"

"Tak fajn, budem mať z toho viacej zisku." Pousmial sa. Adam chcel ísť za ním. Videla som ten hnev, ktorý potláčal. Keď sa šiel postaviť, chytila som ho za ruku a pozrela mu do očí.

"Nepostavte sa z tej stoličky ak nechcete zomrieť." Pošepkala som mu. Adamovi zase zbledla tvár.

"Vonku čaká môj človek s nožom v ruke. Nebojí sa použiť aj zbraň ak nôž nevystačí." Hneď som pravej ruke napísala, že druhý je so mnou a že jeho z toho môže vynechať. Pozrela som sa hore na pravo na hodinky. Bolo 17:14. Ten čas neskutočne rýchlo prešiel. Plus polhodina do Zelenča a určite budú zápchy, tak môžem počítať, že budem hodinu cestovať. Po piatich minútach som sa postavila zo stoličky a šla za pravou rukou. Ako ho poznám, mŕtvolu bude mať už v kufri. Adam šiel hneď k svojemu autu. Najprv sa bál odo mňa vzdialiť, že po ňom strelim, lebo ako som si brala kabelku, tak sa mi viac otvorila a videl tam moju pištoľ s tlmičom. Ja som mu povedala nech ide domov a nech sa nikdy do niečoho podobného nepúšťa. Srandovné, že to hovorí osemnásť ročná baba 24 ročnému chalanovi. Ten mi rýchlo hlavou prikývol a sadol si do svojho bieleho bmw M5.

"Prečo si nechala toho druhého žiť?"

"On vôbec o podvode nevedel. On prišiel s tým, že chce naozaj s nami s čistým štítom."

"To je jedno, ale videl ako vyzeráš."

"To aj čašníci. Pozri ten má 24 rokov a určite si videl jeho zblednutú tvár. Ten mi bol vďačný, že som ho upozornila. Ten by sa proti nám nepostavil a aj tak nepozná naše pravé mená." 

"Tak aj tak neviem či sa to hlave rodiny bude páčiť." 

"Tak mal zomrieť nevinný človek? Bože má len 24 a celý život pred sebou. Ten chalan, keď sme šli po chodbe z podniku mi so slzami v očiach sľúbil, že ani tie falošné hodinky nebude predávať! Ten sa fakt všetkého zľakol." 

"Len aby." 

S Dávidom som sa stretla o pol desiatej. Keďže som zápchu na diaľniciach dobre odhadla plus musela vyvenčiť krpcov. Pravá ruka mi po ceste v aute sľúbila, že o tom druhom chalanovi to nepovie, aj keď som ho o to ani nežiadala. Dávid s kamarátmi videl, ako vystupujem z auta. Presne stáli pred jeho domom a my sme šli okolo autom. Ako som vystupila, videla som, ako šiel bližšie k ceste, lebo jeho kamaráti na mňa zazerali. Hm takúto ste ma ešte nevideli. Pravá ruka si ho všimla aj to, ako sa na neho pozerám.

"Kto je to?"

"Môj kamarát."

"Si si istá, že je to tvoj kamarát?"

"Ako to myslíš?"

"Videl som tie vaše pohľady."
"On má frajerku a ja aj tak nemôžem mať vzťah. Veď vieš."

"To áno, ale nemala by si takto do smrti myslieť. Nahodou mne príde najkrajšie na mafiánskej láske je to, že si uvedomujú, že môžu hocikedy zomrieť, preto si vážia každý deň s rodinu. Všade to tak je aj vo filmoch ako je príbeh bronxu, kmotr a oscar."

"Aj tak, ako zistím, že to môžem tomu chalanovi povedať, aby som sa bála, že to niekomu povie? Alebo sa nezľakne?"

"Stačí ak si všimneš, ako sa na teba pozerá. Uvidíš mu to priam v očiach, či mu to môžeš povedať a nebáť sa, že kvôli tomu s tebou skončí vzťah. A ver mi, ja viem ako ten pohľad vyzerá. A ver mi keby si to povedala tomu chalanovi, on s tým tajomstvom skape. On ten pohľad má." 

Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1Où les histoires vivent. Découvrez maintenant