Bolo tam plno známych ľudí. Všetci ma začali srdečne vítať, chváliť mi kostým a pýtali sa ma, kde som bola. Klamala som im, že som mala toho veľa učenia, aj keď tú školu hravo zvládam. S každým kto ma privítal, som si dal pohárik. Potom som ostala pri Davidovom kamarátovi Andrejovi (chalan s ktorý sa mi prihovoril z tej party, čo som raz šla s Davidom po jeho rodinné oslave), s ktorým som stale pila, rozprávala a tancovala. O nejakú hodinu ma zavolali do záhrady na johna. Hneď som s nimi išla. Boli ďalší tam traja chalani. Ako sme začali hulit, jeden z nich sa mi prihovoril.
"Ty nie si náhodou tá, čo zbila Nataliinho brata?"
"Hej. Ale nie je to veľmi dobrý bitkár."
"No zbil tu dosť veľa chalanov, takže nie, že on je zlý bitkár, ale ty sa musíš kurva dobré vedieť biť."
"Tak mu treba. Ako prial som mu zrazenie autom, ale to, že ho zbilo dievča, mi tiež postačí. Všade sa o tom hovorilo. Ten chalan sa dlho hanbil vyjsť z domu. A najlepšie na tom je, že konečne sa Dávid rozišiel s tou kravou." Skočil mu jeden do reči.
"Ty vieš prečo sa vlastne rozišli? Že čo mu konečne otvorilo oči?" Spýtal sa ma Andrej.
"Neviem a ani sa mi to nechce riešiť." Ukončila som tému.
Ďalej sme pokračovali v pití a v tancovaní. Večierok bol super. S Jakubom a s Veroniku som pomaly ani nebola. Ako som tancovala, uvedila som ju. Natáliu. Bola tam so svojimi kamarátkami. Otočila som sa, aby som šla nenápadne do záhrady, kde som si chcela zapáliť cigaretu. Určite ma Natália uvidela, lebo o pár sekúnd sa ku mne pripojila. Zapálila si pri mne cigaretu a povedala.
"Dúfam, že máš čo si chcela. David mi dal kvôli tebe kopačky."
"Kvôli mne to nebolo, ale kvôli tomu jak si sa správala k jeho kamarátkam."
"Dávala som si len na svojho frajera pozor."
"Takže si sa nestretávala s kamarátmi? Keď ste boli spolu?"
"Áno. Ale to je iné, ja ich nebalím. My chodíme len von a rozprávame sa."
"A to sme presne chceli aj my od neho. Len sa stretnúť a pokecať. Teda hlavne ja. Ale tak snáď si sa poučila."
"Ako som sa mala do piče poučiť?"
"Už sa snáď nikomu nebudeš takto vyhrážať. A tvoj brat by už nemal vôbec na dievčatá zdvíhať ruku."
"Choď s týmito rečami do piče." Povedala a šla dovnútra. Nevadilo mi, že sa pripojila k party. Ako som dlhšie stála vonku, počula som, ako ma zháňajú chalani. S úsmevom som šla dovnútra a ďalej sa šla zabávať. Videla som ako ma Natália celý čas sleduje. Stála so svojimi kamarátkami ku ktorým sa často prihovorili nejakí pekní chalani. Neriešila som ju. Šla som von, kde sme si šli dať ďalšiu raketu. Neviem koľko som toho už vypila, no moja hlava sa mi neskutočne točila. Dlho som nepila ani nehulila. Ako som mala svoju rundu cítila som, ako mi ten john ešte všetko viac zhoršuje. No nechcela som to dávať najavo. Ako sme stáli vonku, počula som plač. S chalanmi sme zo srandy šli pozrieť kto to je. Potichu sme šli pred dom, kde stála Natália a David.
YOU ARE READING
Zrodená mafiánka DOKONČENÉ Č. 1
Romance"Prosím jeho z toho vynechaj, je to medzi nami." Snažila som sa upokojiť Martina, aj kěď som mala čo robiť, aby som svoj veľký hnev upokojila. "Nie s ním si ma vymenila! Za to bude pikat, ty si bola vždy moja a aj budeš!" "Nie som! Odkedy si odišiel...