Bu bölüm canım arkadaşım User 51920845, Ceren'ciğim tüm güzellikler senin olsun güzelim:)))))
Akşam gittikleri restoran son derece
şık ve güzel bir yerdi. Abisinin her zamanki gibi iyi bir seçim yaptığını düşündü.Nehir, yemek siparişini verdikten sonra İdil ve abisinin gelecek ile ilgili kurdukları hayalleri dinlemeye daldı. Bir yandan da kendisini bir gün bu kadar sevebilecek bir erkek karşına çıkar mı diye düşünmeye başladı.
Kendi camialarından bir kaç ailenin daha olduğu bir mekandı burası. Abisinin başıyla selam vermesi üzerine yan tarafına dönünce buz gibi bakan gri gözlerle karşılaştı.
Elektrik akımı verilmişcesine vücudundan geçen ürpermeyle bir müddet kalakaldı daha sonra bakışlarını yere indirerek sakinleşmeye çalıştı.
Zafer, kardeşinin baktığı kişiyi görünce bir an bu mekanı seçtiği için pişmanlık duysa da Nehir'i sürekli Demir 'den kaçıramayacağı için umursamadı.
Senelerdir tanışan aileler çocuklarının evlilik çatısı altında birleşmelerini istiyorlardı bunun içinde okul biter bitmez aileler arasında bir karar alınmıştı. Babası her ne kadar Demiri uygun bir eş olarak görse de Zafer, Demir'in kardeşini üzeceğinden adı kadar emindi.
Demir'in bitmek bilmeyen bir gece hayatı ve yüksek bir egosu vardı. Ailelerin evlilik kararı almalarının ardından Zafer,Demir hakkında edinebildiği bütün bilgilere ulaşmış ve bu bilgiler ne yazık ki hiç hoşuna gitmemişti,fakat babası "Olacak!" dedikten sonra Nehir'in ve kendisinin itirazlarının babasının kararını etkilemeyeceğini bildiği için en azından şimdilik Nehir'in bu evlilik kararından haberi olmamasını sağlayabilmişti.
Zafer, Demirin Nehirle yakınlaşabilmek için hiçbir fırsatı kaçırmadığını gayet iyi biliyordu. Nehir'in gittiği her yerde ya kendisi oluyordu yada onun gözü kulağı olacak bir arkadaşı.
Demir'in Nehir'i bu kadar saplantı haline getirmesi Zafer'i gitgide daha fazla endişelelendirirken babasının ileride eşi olacak hayatını takip etme hakkı var demesi ise Zafer'i bir ağabey olarak çıldırmanın eşiğine gelmesine yol açıyordu fakat babasına ne kadar karşı çıkarsa onu daha fazla teşvik edeceğini bildiği için şimdilik sadece Demir'in Nehir'e yaptığını o da Demir'e yapıyor ve onu uzaktan izlettirmekle yetiniyordu.
Geçen süreçte Demirdeki olumlu gelişmeleri görmek ise onu bir parçada olsun mutlu ediyordu.
Demir her ne kadar gece hayatından vazgeçmemiş olsa da her gece başka bir kadınla geceyi noktalama alışkanlığından vazgeçmiş durumdaydı. Zaferin tek korktuğu ise Demir'in Nehir'e karşı bu kadar korumacı olan tavrının saplantı olmasıydı ki Zaferin yanılgısı da burada başlıyordu.
DEMİR'DEN
Bu kız resmen ruhunu yavaş yavaş ele geçiriyordu üstelik bunun için hiçbir çaba sarf etmeden. İlmek ilmek işliyordu ruhuna sanki daha fazla kalbini ruhunu ele geçirme lüksü varmışcasına.
Bugün kızların konuşmalarını dinlerken buraya geleceklerini öğrenmiş ve sadece biraz daha fazla görebilme umudu ile burada saatlerini harcamayı göze almıştı.
Göz göze geldiklerinde Demir için hayat kısa bir süreliğine durmuş Nehir'in kızaran yüzünü izlerken bakışlarını ondan kaçırması ile gülümseme isteğini zorla bastırarak bu kızın bu kadar masum olmasına bir kez daha anlam verememişti. Çevresindeki kızlardan o kadar farklıydı ki onu seyretmeye bir türlü doyamıyordu. Elinden gelse onu hiç kimsenin görmediği bir yere kapatır sadece kendine saklardı.ne kadar arzu etse de bunun mümkün olmadığını bilmek onun duru güzelliğini başka erkeklerinde izlediğini bilmek onu gereğinden fazla huzursuz etmeye yetiyordu..
Zafer, Nehir'in kalkma isteği ile
" Tamam kalkalım yarın ikinizin de okulu var uykusuz kalmanıza gönlüm razı olmaz"
Diyerek hesabı isteyip kalkmak için hazırlanmaya başladılar. Nehir, abisine gülümseyerek bakarken" Bu güzel gece için teşekkür ederim senin gibi bir ağabeye sahip olduğum için çok şanslıyım. "dedi.Zafer, kardeşinin gözlerinin içine bakarak" Esas ben senin gibi bir kardeşe sahip olduğum için dünyanın en şanslı ağabeyim "diyerek Nehir'i alnından öperken,
"İçindeki güzellik dışına yansımış güzelim,seni seviyorum hep benim küçük, tatlı ve masum kardeşim olarak kalmanı diliyorum; yaşadığım müddetçe kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim." dedi.
Nehir gülümseyerek abisine bakarken "Biliyorum yakışıklı koruyucum,sen benim kahramanımsın."
Diyerek abisine sarıldı. O sırada İdil Zaferin koluna girerek
"Heeey!Ben de buradayım, kıskanıyorum ama"Deyince Nehir ve Zafer gülerek "Seni de çok seviyoruz." diyerek ona sarılıp arabalarına doğru ilerlemeye başladılar.
Demir kendisini bu gece de uykusuz bir gecenin beklediğini bildiği için arabasını her zaman gittiği bara doğru sürmeye başladı. Bir kaç kadeh viskinin uyumasına yardımcı olacağını umarken,biraz daha gaza yüklendi.
İçeriye girer girmez kendisi için ayrılan bölüme giderek içkisinin gelmesini beklemeye başladı. O sırada arkasından gelen sesi duymamaya çalışsa da Büşra her zamanki gibi kendisini göstermek için oldukça hevesliydi.
"Ne o artık selam da mı vermiyoruz?" diye sitem edince Demir kendisini tutamayarak,
"Seninle görüşmek istemediğimi söylerken hangi kısmı anlamadın Büşra?"
"Derdin ne senin Demir?" diyerek saçlarını şuh bir şekilde havalandırarak gözlerini Demir'in buz kütlelerine dikince :
"Seninle güzel zamanlar geçirdik Büşra,ama artık seninle birlikte olmak istemiyorum." diyerek kestirip attı.
"Demir seni gayet iyi tanıyorum ve uzun bir zamandır takip ettiğim kadarıyla yanında herhangi birini görmediğime göre sende çok uzun bir zaman partnersiz olamayacağına göre neden beni geri çeviriyorsun anlamıyorum."
Demir Büşraya tiksinerek bakarken "Bak kızım ikimizde eğlendik ve bitti bundan sonra benim yakınımda dolaşırsan olacaklardan kendimi sorumlu hissetmem ona göre.."
Büşra ise hâlâ ısrarcılığını koruyarak "Neden ama Demir?" diye sorunca
Demir daha fazla dayanamayarak"Bana bak kızım senin hiç mi gururun yok sana seni istemediğimi söylüyorum sen ise neden diye soruyorsun birlikte eğlenceli vakit geçirdik ve bitti. Sana hiçbir vaatte bulunmadım sen kendi isteğinle benimle birlikte oldun ve ben artık seninle birlikte olmak istemiyorum."
Büşra gözleri dolarak,
"Pekala Demir bundan sonra sen benim peşimde koşacaksın." diyerek sinirle yanından ayrılırken Demir, Nehir ile ilişkisi başladıktan sonra geçmiş hayatının ayağına dolanmamasını temenni etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...