6

23 6 0
                                    

Keyifli bir okuma dilerim :)))))


Babasıyla yaptığı konuşma Zafer'in aldığı kararda ne kadar doğru hareket ettiğini bir kez daha kanıtladı.

Zafer,seneler önceki konuşmanın artık hayata geçirileceğini fark ettiğinden beri bu konuşmayı Nehir ile yapmasının zamanı geldiğini biliyordu. Yalnız bunu Nehir ile nasıl konuşacağını bilmemenin sıkıntısını yaşıyordu. Kendince kararlar alarak önce Demir ile konuşmayı uygun bulmuştu. Demir 'in gösterdiği tepkiler sonucunda kafasındakileri uygulama kararı aldı.

Demir,her ne kadar  Zafer'in anlattıklarıyla kısa bir şok geçireceğini bilsede Nehir' in nasıl büyüdüğünü ve eğer Nehir'le evlenmeyi bu kadar istiyorsa başına gelecekleri bilmesi gerektiğini düşünüyordu.

Nehir ,şimdiye kadar yaşadıklarını her ne kadar susup sineye çekse de evlilik çok farklıydı onun için. O da her genç kız gibi kendisini sevip onu mutlu edebilecek bir insanla evlenmeyi istiyordu.Demirle ise paylaştıkları zamanda onun kendisini sevdiğini bilse de Demir'in daha önce yaşadıkları bir hayat kuracak kadar ona güvenmesini engelliyordu.

Demir'den

Babası ile konuştuktan sonra Demir ne cevap vereceğini şaşırmıştı .İsteyip te ulaşamadığı kız ona altın tepsi içinde sunuluyordu.

Nehir'i o kadar uzun bir zamandır izliyordu ki neredeyse Demir'in ayrılmaz parçası olmuştu .Ne kendi camiasındaki kızlar gibi gece hayatı vardı ne de sevgilisi.Çevresinde onu elde etmek isteyen bir çok erkek olmasına rağmen o hiçbiriyle ilgilenmediği gibi olası bir sıkıntı çıkmaması için hiçbir erkekle göz göze bile gelmiyordu.

Bu durum Demir'in her ne kadar hoşuna gitse de kendi yaşadığı hayatla kıyaslandığında garipsiyordu bu durumu.

Çocukluklarından beri hiç ayrılmadıkları 3 kız arkadaşı dışında Nehir'in çevresinde abisi dışında hiç kimseyi görmemişti şimdiye kadar.
Hayatında bu kadar içine kapanık, sosyal çevreden uzak, insanlardan kaçan birisi daha var mıdır diye düşünmüştü çoğu zaman.

Birçok kez arkadaşlarının zoruyla okuldan bir cafeye veya alışverişe gittiklerine şaşırarak şahit olmustu.Elindeki imkanları bile kimsesiz çocuklar ,bakım evlerindeki yaşlılar hatta barınaklarda yaşayan hayvanlar için mücadelede kullanıyordu .

Anne ve babasıyla bile zorunlu yapılan davetlerde çekilen bir iki poz dışında neredeyse resmi yoktu ve bunlarda sanki ailesi ile değil de zorunluluktan çekilen resimler gibiydi.

Sadece abisinin yanında gerçekten gözlerinin içi gülen sevimli, tatlı bir kız çocuğuna dönüşüyordu ve bu Demir'in kafasındaki birçok soru işaretine yol açıyordu.

Neden ?

Anne ve babasıyla problemleri mi var acaba diye sormadan edemiyordu. Hatta bir iki kere bu konuyu babasıyla da konuşmaya çalışmış fakat babası da bir fikri olmadığını belirtmişti.

Onu acaba bu kadar içine kapanık yapan nedir diye düşünmeden edemiyordu. Fakat bu kadar sakin ve sorunsuz bir kızın ailesiyle nasıl bir sorunu olabileceğini de çözemiyordu.

Umutlar

Babası ve Zafer ile konuştuktan sonra Demir içinde yeşeren umutlarla Nehir ile konuşmaya karar vermisti.Mademki aileler böyle bir karar almıştı Demirede gönüllü uyum sağlamak düşerdi.

Bu en azından senelerdir çektiklerine merhem olacaktı .Nehir ne kadar süreyi uzatmak istese de Demir buna izin vermeyecekti ve elinden geldiğince Nehir'in gözlerinde keder değil mutluluk görmek istiyordu artık. Kendisi için bile olsa ağlamasına ,üzülmesine tahammülü kalmamıştı artık.

NEHİR 'DEN

Duyduklarının şokunu atlatmaya çalışırken abisinden gelen destekle yüzünde biraz gülümseme oluşmuştu.
Abisi ve arkadaşları da olmasa zaten bu hayata nasıl katlanır bu sevgisizlige nasıl tahammül ederdi kendisi de bilmiyordu.

Ailesi abisiyle de çok ilgilenen bir anne baba değildi fakat soy ağacının devamı yüzünden en azından abisi bir şey istediği zamanlar da onu dinliyor veya zorunluluktan da olsa cevap veriyorlardı .

Babasının iş dışında herhangi birşey konuştuğunu veya dinlediğini görme mislerdi.Annesi ise zaten cemiyet toplantıları yardım kuruluşları derken yıllarını tüketmekle meşguldü .

Abisi okulu bitirdikten çok kısa bir süre sonra işlere aktif katılmaya başlamış ve şirketi büyütmek için Babasının yolunda ilerlemeye devam ediyordu.Tek farkla abisi ona her zaman vakit ayırıp herhangi bir sorunu olduğunda onu çözmek için elinden gelen çabayı gösteren bir insandı .

Annesi ve babası ise sadece sağladıkları maddi imkanların yettiğini düşünüp onun dışında kızlarının varlığını göz ardı eden insanlardı .

En yakın arkadaşı İdil ile abisinin mutlu bir hayat süreceklerine dair umut onu mutlu ediyordu.İdil' in abisine ara ara kaçamak bakışlarını yakalasa da hiçbir zaman işin bu boyuta gelecegini düşünemezdi fakat abisi İdil'i kaybetmeyi göze alamadığı için işi sıkı tutmuş ve sonuçta sevdiği ile mutlu bir birlikteliğe adımlarını oldukça sade bir şekilde yapılan bir tören ile atmışlardı.

Aileler her ne kadar bunu tüm Türkiye duysun diye uğraştılarsada gençler buna kesin bir şekilde karşı çıktıkları için sonuçta yalıda yapılan sade bir tören ile nişanları yapılmış ve abisinin ısrarına dayanamıyarak 3 ay sonraya düğünün yapılması kararlaştırılmıştı .Nehir artık abisini tanıyamayacakhale gelmiş onun İdil'e bakarken ki halini gördükçe ise bir gün kendisini de birinin bu kadar sevip sevmeyecegini merak ediyordu.
Demir' in kendisine olan ilgisinin uzun zamandır farkındaydı fakat Demir'in gözlerinde hiçbir zaman abisinin İdil'e baktığı gibi bir bakış görmemişti.

Daha ziyade merak ve endişe görürdü kafasını kaldırdığı anda Demir'in bakışlarında.

Uzun bir zamandır Demir'in yanında samimi pozlarda kız arkadaş görmese de bu Demir'in kendisini sevdiği anlamına gelmiyordu.

Onun kendisine olan koruyucu yaklaşımlarını,kendisine art niyetli yaklaşanları uzaklaştırmasını elbette seviyordu fakat onun istediği her genç kız gibi gözlerinde aşkı görmekti bunda kendi yanlışlarının olduğunun onu kendisinden sürekli uzak tutmaya çalıştığının farkındaydı elbette fakat insanlardan kaçmaya o kadar alışmıştıki ona nasıl tepki vermesi gerektiğini bile bilmiyordu.

Nehir"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin