Keyifli okumalar :)))))
Bir çocuğun utangaç gülümsemesinde sevdim seni
Yaşlı bir kadının mahzun bakışlarında
Gülümseyen bir kadının dudak kıvrımlarında
Güzele dair ne varsa onda sevdim ben seniGece bitmişti fakat Nehir'in ve İdil'in
kafasında ki soru işaretleri bitmemişti. Bu kız her kimse, hem dudak uçuklatacak kadar güzel hem de Demir'in ve Zafer'in nefretini çekebilecek kadar güçlüydü. Kızların kafasında ki tek ve geçerli soru "Kimdi bu? ". Bu kızın "Demir ile Zafer in hayatında ki izi neydi. " Bu sorularla kızlar kendilerini yerken, iki erkekte kızlara gece ki gerginliklerini ve bu kızın onların hayatında bıraktıkları izi nasıl anlatacaklarını düşünüyorlardı."Hayatımda gördüğüm en güzel kızdı daha önce çevremde hiçbir bu kadar güzel bir kız görmemiştim" diyen İdil 'e,
"Dışı güzel fakat sizin tanımak istediğiniz biri olduğunu zannetmiyorum " diye cevap veren Zafer'i duymayan İdil,
"Sanki daha önce bir davette onunla karşılaştım gibi hatırlıyorum fakat çok uzun bir zaman önceydi"
Demir' in "Evet, çok uzun zaman önceydi." demesiyle bütün gözler ona döndü.
"Uzun bir zamandır yurtdışında kalıyor, işlerinin bir kısmını oraya taşıdılar ve o kadın yurtdışı bağlantılarını götürüyor.
Babası da kendinden uzak olduğu için eminim her gün Allah'a şükrediyordur.""Nasıl bu kadar kötü olduğunu düşünüyorsunuz ve siz bu kızı bu kadar yakından nereden tanıyorsunuz"
Yerlerine oturan Demir ve Zafer sevdikleri kızları kendilerine çekerken" Babasıyla daha önce iş yaptığımızı söylemiştik oradan tanışıyoruz fakat tanışmamıza değer biri olmadığını fark edince ortaklığı bozduk ve bir daha birlikte çalışmamaya karar verdik.
"İyi madem siz öyle diyorsanız"diyen iki kız içlerinde oluşan kötü duyguya yer vermemek adına yüzlerine zoraki bir gülümseme oturtup yaşadıkları anı unutmaya çalıştılar.
Ertesi gün gittikleri mekanda bıkmış bir şekilde dünün muhasebesini yaparken ;
"Hadi kızlar buraya eğlenmeye geldik ve tadımızı kaçırmayalım. Biliyorsun ki bir hafta sonra resmen benim karım olacaksın ve İdil Uras olacaksın ve ben o günü iple çekiyor olacağım."
"Ben de senin karım olacağım günü iple çekiyorum bir tanem umuyorum ki aşkımız hiç bitmez ve her daim böyle devam eder"
"Sen, bana hep böyle bak. Beni sana hep böyle bakarken bulacaksın güzelim"
"Zafer sana böyle bir şeyi yakıştıramam ama o giden kadınla daha önce bir ilişkin oldu mu, olduysa bile bu geçmişte kaldı. Seni bunun için asla suçlamam ayrıca gerçekten çok güzel bir kadın bunun için herhangi bir erkeği suçlamak biraz zor."
"Güzelim, ben bir kadının sadece dış güzelliğine takılacak kadar yüzeysel bir insan değilim."
"Biliyorum benim güzel seven adamım zaten seni onun için sevmedim mi ben? "
"Sen, benim kalbimi açtığım ilk ve son aşkımsın güzelim"
"En son isteyeceğim şey bile değildir. Bu dünyada kalbimdeki yeri senden başkasının alması"
"Benim içinde aynı ama ne dersen de bu işin içinde bir iş var ve umarım bu bizi bağlayacak birşey değildir"
"Bizi bağlayacak hiçbir şey yok güzelim buna inanabilirsin sana yalan söylemem ama korumak zorunda olduğum tek kişi bu dünyada sen değilsin ne yazık ki o yüzden bu kadarını bilmek senin için yeterli olacaktır."
"Tamam canım, sen öyle diyorsan öyledir sorun yok."
Tam o sırada bir başka köşede aynı kuşkuları Nehir Demir'e soruyordu.
"Neden Demir, seni az çok tanıdım eğer sen bu kadar rahatsız olmasan o kadından, emin ol suratın o hale gelmezdi. ""Tatlım hiç kimsenin sevmekten hoşlanacağı bir insan değil ve evet sana dürüst olacağım her ne kadar sonuçlarından emin olmasam da beni elde edebilmek için çok uğraştı elde edemediginde ise çirkinleşti. Sadece bu kadarını bilmen yeterli inan bana."
"Demir beni sevdiğini söylüyorsun benimle evlenmek istediğini söylüyorsun ama öte taraftan bu kadarını bilmen yeterli diyorsun nasıl bir mantık bu."
"Benim daha önce bir ilişkim olsa bu kadarı yeterli desem sen bununla yetinir miydin?"
Demir gözlerini Nehir' in gözlerine dikerek oldukça sinirli bir şekilde: "Kendini asla ama asla öyle bir kadınla kıyaslama. Bunu senin ağzından duymaya bile tahammülüm yok dedi. Her kelimenin üzerine bastırarak ben senin masumluğunu sevdim gözlerindeki o kederli bakışa aşık oldum her ne kadar o gözlerindeki kederi silmek istesem de ben senin gözlerine vuruldum ilk yeşil gözlüm. "
" Demir, seni seviyorum sen benim kalbimde o kadar büyük bir yer edindi ki seni oradan kendim istesem dahi silemem ama korkuyorum hemde çok korkuyorum seni kaybetmekten sensiz kalmaktan kalbimdeki acının bütün vücuduma yayılıp beni sensiz bırakmasından, sensiz kalmaktan çok korkuyorum Demir ve bu korku her geçen gün beni esir alıyor ne yapabileceğimi bilmiyorum. "
" Güzelim bak bana, ben seni seviyorum. Sen bana hayır derken seni beş sene beklemiş bir insan duruyor karşında sence sen beni severken seni bırakacak veya başka bir kadına bakacak kadar basit ve sıradan bir adam mıyım?
Benim sana sevdam bu kadar sıradan olabilir mi kalbim seninle bu kadar doluyken."" Demir, bana hep böyle güzel bak, beni hep böyle güzel sev, sev ki ben korkularımdan uzaklaşayım çünkü sen beni sevince ben daha az korkuyorum ama bu arada en büyük korkum sana alıştıkça, sen olmadan bu hayata dayanabilmek."
" Güzelim, ben seni yakınımda yeni bulmuşken, gözlerin bana beni sevdiğini söylerken sence seni bırakabilmek mümkün mü? "
" Belki seni geç sevdim ama sen beni hep böyle sevmeye devam et olur mu? "
" Sen yeter ki iste güzelim emrin olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...