21

13 5 0
                                    

Okuyan arkadaşlara teşekkür ederim :)

Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin :)

Demir, kızın elini tutarak arabaya doğru yürümeye başladı. Nehir 'i ön koltuğa oturttuktan sonra kendisi de yerine geçip arabayı çalıştırarak kendine aldığı eve doğru sürmeye başladı.

"Güzelim bana trip atma. Seni ne kadar merak ettiğimi tahmin edemezsin. Ayrıca ben sadece benim olandan ufak bir pay aldım güzelim. Bunlara alışsan iyi olur. Yaşayacaklarımızın yanında inan bu son derece masum kalır"

Nehir, sinirden kudurmak üzereydi. Her ne kadar Demir 'in onu öpmesiyle heyecandan ne yapacağını bilemeyecek hale gelse de bütün bunları Demir' in bilmesine gerek yoktu sonuç olarak.

" Bence iznim olmadan bir daha asla böyle bir şey yapma. Bir daha da beni ne olursa olsun utandırma."

"Emrin olur güzelim bende izin alarak öperim."

Sinirden saçlarını yolmaya başlayacak kızı yüzünde mutlu bir gülümsemeyle izlerken kızı daha fazla kızdırmanın iyi olmayacağını anlayan genç adam "Hadi güzelim, sinirlenme artık. Seni ikimizin baş başa kalacağımız bir yere götürüyorum."

"Neresiymiş orası acaba?"

"Gidince görürsün güzelim."

"Tamam."

Kızın gereğinden fazla sinirlendiğini anlayan Demir, onu konuşturmaya başladı.

"Nehir , iki gün sonra Londra da olmamızın sakıncası var mı?"

"Hayır da neler oluyor Demir? Bana anlatmadığın bir şeyler var gibi hissediyorum."

"Güzelim inan bana ben de bilmiyorum. Dün çocuklarla takılalım diye dışarıya çıkarken babamla karşılaştık. Sanki başka bir dünyadaymışçasına benimle konuştu. Senden tek istediğim bir an önce okul işini bitirip bana yardımcı olman dedi."

"Bildiğin bir rahatsızlığı var mı?"

"Hayır.Aslında ne olduğunu bende tam olarak bilmiyorum. Daha doğrusu annem ve babam hakkında bilmediğim çok şey var ve senelerdir babam bütün sorduğum soruları geçiştiriyor ne yazık ki. Londra'dan döndükten sonra bu konuyu artık netliğe kovuşturmayı bende istiyorum o yüzden önümde herşeyi halledebilmem için oldukça kısa bir süre var. "

" Benim yardımcı olabileceğim birşey varsa elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin. "

" Biliyorum güzelim. Sen benim yanımda ol ben gerisini hallederim sadece benden gitme. Bizi yalnız bırakma. "

" Seni birlikte oturmayı düşündüğüm eve götürüyorum eğer beğenmezsen söyle başka ev bakalım. "

"Merak ettim, umarım bahçesi vardır. Demir, çünkü fırsat buldukça bahçede zaman geçirmek istiyorum."

Demir, gülümseyerek "O zaman seveceksin" dedi.

Nehir araba durunca inanmaz bir şekilde arabadan aşağı inmeye başladı. Burası resmen cennetten bir parçaydı. Çok büyük bir arazinin içerisinde şirin bir villa duruyordu karşısında.

Her taraf meyve ağaçları ve çiçeklerle doluydu. Yazın burasının cıvıl cıvıl olacağına emindi. Burayı gerçekten çok sevmişti. Bahar geldiğinde çiçeklerin rengarenk açmış hallerini düşününce içi şimdiden mutlulukla dolmuştu. Hayallerinde bile bu kadar güzel bir yer düşünmemişti.Hayranlıkla çevresini izlerken şimdiden bahçenin baharda açılmış halini düşünüp, yüzünde mutlulukla çerçevelenmiş bir umut belirtmişti.

Nehir"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin