8

17 3 0
                                    


mercan2988 bölüm size gelsin :)))

Okuyan herkese şimdiden teşekkürler :)))))

Keyifli okumalar :))))

Abisini tanımasa resmen Demir ile evlenmesi için baskı yapıyor demeye başlayacaktı fakat abisi şu ana kadar hayatındaki hiçbir konuyla ilgili ona baskı yapmamıştı ki...

Demir 'le evlenmeyi istemediğini söylediği halde ve abisi de söz verdiğine göre nasıl konu sürekli Demire geliyordu kendiside çözememişti.

Yemekteki  sohbet  sırasında abisi elinden gelse masada onları yalnız bırakıp siz sohbet edin diyecekti.

Gerçekten, Demir beni seviyor mu acaba diye düşünmeye başladı .
Buz gibi bakan o gri gözler acaba sevgi barındırıyordu da ben mi farketmiyorum  diye düşünüyordu .
Makyaj masasından kalkıp yatağına uzanırken Demiri düşünmeye başladı tekrardan acaba beni sevse nasıl olur diye?

"Demir ve Nehir"

Bizden bir kalp olur mu acaba?

İki kalp birlikte atıp iki göz birbirine aşk ile bakar mıydı ?

Bir anda aklına küçücük bir erkek çocuğu geldi.Buz gibi gri gözler ama bunlar farklı olarak sevgiyle bakıyordu.
Sonrasında saçmaladığına karar verip uyumaya çalıştı. Ah abi aklıma saçma sapan fikirleri soktun şimdi ben ne yapacağım diye söylenmeye başladı.

"Nehir,hadi uyan abiciğim .Kahvaltıyı birlikte yapalım.
Sen geç mi uyudun?
Gözlerin kan çanağı gibi resmen"

"Teşekkür ederim abiciğim bir bayana söylenebilecek en güzel iltifatla beni uyandırmayı başardın. "

O sırada içinden ise abisine söylenmekle meşguldü. Aklıma saçma sapan fikirleri soktun sonra geç mi yattın diye söyleniyorsun diyordu.

"Abi,çıkarsan üzerimi değiştirip aşağıya  inebilirim, müsadenle lütfen" diyerek yataktan kalkmaya başladı.

"Nehir, ben aşağıdayım fazla oyalanma birlikte çıkalım"

"Abi, ben neden geliyorum ya sen tek başına gitsen olmuyor mu .?

" Nehir, o diplomayı duvara asmak için almadın abiciğim  değil mi?
Çabuk ol lütfen abiciğim. "

"Oooof abi, sabah sabah bu ne ya?"


"Duyuyorum küçük hanım, ayrıca abiye oflanmaz" diyerek kapıyı kapatırken bir taraftan da umarım doğru yapıyorumdur diye düşünmeye başladı.

'Hepsi senin iyiliğin için cadı umarım düşündüğüm kadar mutlu olursunuz.'

Aşağıya inip masaya oturan Nehir" Abi ben seninle neden geliyorum acaba öğrenebilir miyim. ?"diye sorunca, Zafer gözlerini devirmemek için kendisiyle mücadele ederek,

" Nehir,Demirin babasıyla süren bir ortaklığımız var ve bugün öğlen babası ve Demir ile öğlen yemek yeyip iş konuşacağız ve seninde bize katılmanı istiyorum" diyerek söylendi.

"Abi,bu ne demek ya beni evlenmemek ile ilgili destekleyeceğini söylemenin üzerinden sadece kırk sekiz saat geçti ve sen bana Demir ve babasıyla yemek yemekten bahsediyorsun"

"Ne yapmaya çalıştığını banada anlatırsan gerçekten sevineceğim "

"Nehir ,bana güveniyor musun abiciğim? "

"Abi, sana tabiki güveniyorum bugüne kadar beni üzecek hiçbir şey yapmadın ama ben gerçektende Demir ile evlenmek istemiyorum. "

"Nehir,abiciğim bu güne kadar seni hiç bir şey için zorlamadım ve gene zorlamayacağım ama 24 yaşındasın. İki sene sonra 26 sence bir şeylere sans tanımanın zamanı gelmedi mi.?"

"Peki abi o zaman neden Demir.?
Sadece ortak olduğunuz için mi"

"Nehir, bu söylediğini duymamış sayıyorum ben sadece ortak olduğumuz için senin biriyle görüşmen için baskı yapacak kadar şerefsiz bir insan mıyım?"

Nehir abisinin neredeyse haykırarak söylediği laf üzerine bir anda abisini ne kadar kırdığını fark ederek,

"Abiciğim , çok özür dilerim tabii ki öyle değilsin öyle birşey söylemeyeceğimi gayet iyi biliyorsun ne olur beni affet." diye gönlünü almaya çalıştı.

"Tatlım, sen hiç aynaya bakmıyor musun.?
Ne kadar güzel bir kız olduğunun farkında değil misin.?
Okulda sana ulaşmak isteyen onca erkeği kim engelledi zannediyorsun tatlım"

"Abi, sen ne demek istiyorsun?"

"Tatlım, Demir'de dahil hiçbir erkeğe yüz vermediğin halde Demir seni sana dahi hissettirmeden bütün o yamyamlardan korudu."

"Abi, sen ne diyorsun Allah aşkına.?"

"Seni seviyor ona sadece bir sans ver ve mutluluğu yakala diyorum güzellik.
Kendine şans vermezsen mutlu olamazsın. Yaşlı,huysuz ihtiyar bir cadı olursun diyorum"

"Aaabiıiii
Söylediklerini duymamış sayıyorum"

"Kalbine kulak ver güzellik o seni yanıltmaz inan bana"

"Abi, ben kimseyi sevemem sevmeyi bilmiyorum ki nasıl sevebilirim."

"Beni, İdil'i, Yasemini ve Ayşe'yi nasıl seviyorsan inan Demir'ide öyle sevebilirsin güzelim"

"Abi, inan korkuyorum. Demir ve ben...
Ona baktığımda gözlerinde sadece merhamet görüyorum. Hangi genç kız, kendini sevmeyen, acıyan bir adamla birlikte olmak ister.?"

"Korkularından kurtul ve sana yardım etmemize izin ver güzelim. Bize kalbini açtığın gibi Demir'ede kalbini aç ki Demir'de o kalbe girebilsin. Sadece kaçma, kaçmazsan inan  bana Demir oraya girmeyi başarabilecektir. "

"Peki, abi sen Demir'e nasıl bu kadar güveniyorsun.?"

" Demir'i senelerdir takip ettiriyorum ve seni ne kadar çok sevdiğine defalarca şahit oldum güzelim. "

" Bana güveniyorsan dediklerimi yap. Eğer ki Demir beni kendisi hakkında düşündüklerim konusunda yanıltırsa emin ol ilk yakasına yapışacak kişi ben olacağım güzelim. "

" Peki abi. İlk defa kendime şans vereceğim umarım sonuçları benim için olumsuz olmaz. "

Kardeşinin elini avucunun içine alan Zafer konuşmadan gözleriyle" Ben  hep senin yanındayım güzelim." diyordu.

Nehir"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin