Yakışıklı eniştemiz gelsin de ifadesini alalım.
Nehir, kızgın gözlerle Yasemin 'e bakarken ;
"Tamam, konum atıyorum gelirsin" dedi.Telefonu kapattıktan sonra "Yasemin, şu konuşma tarzını bir düzenlesen arkadaşım."deyip sinirini Yasemin' den çıkartmak istercesine kıza öldürecek gibi bakarken,
"Ben böyleyim" diyen Yasemin ise suratını asarak oturmaya başladı.
Demir, az sonra endişeli bir suratla içeriye girdiği anda tüm bakışlar Demir 'e dönmüştü. Nehir, yerinde kıpırdanmaya başladığında arkadaşlarının uyarı dolu bakışları ile Demir' i çağıran İdil"Sahipsiz zannetmesinler"diyerek gülümseyince Nehir 'in tedirginliği bir parça daha arttı.
Demir ne kadar dışa dönük ise Nehir o kadar içe dönük bir insandı. Bu aradaki çelişki ise Nehir' i gitgide korkutmaya başlamıştı.
Demir, Nehir'in yanına oturup kızlarla selamlaştıktan sonra Nehir 'i kolunun altına iyice çekerek "Güzelim, günün nasıl geçti?"diyerek sorunca, Nehir' de" Kızları özledim. Sohbet ederiz diye buraya geldik. Sen neler yaptın? "
" Aynı şeyler güzelim. Bende biraz seni kaçırabilir miyim diye düşünüyordum. "
" Nereye? "
" Kimsenin bilmediği bir yere"
"İyi madem kalkalım o zaman."
"Baldızlar, kusura bakmayın. Daha sonra bu günü telafi ederiz."
Kızlar hep bir ağızdan "Siz keyfinize bakın. Bizide düşünmeyin lütfen." deyince Demir kızlara gülümseyerek, Nehir 'in elini tutarak yürümeye başladı.
"Tamam, görüşmek üzere." diyerek Nehir' i arabaya doğru sürüklercesine götürmeye başladı.
Nehir, meraklı bir şekilde Demir 'e dönerek "Hâlâ söylemiyecek misin?"
"Gidince görürsün, seveceğini düşündüğüm bir yer."
Arabaya bindikten sonra Demir üzerindeki esrarengiz tavırdan çıkmadan gaza basarak devam etmeye başladı. En son gözün alabildiği yere kadar yeşilliğin içinde küçücük bir kulübenin önünde durdular. Nehir şaşkınlık içinde Demir 'e bakarken" Burası ne kadar güzel bir yer. Sessizlik ve doğa hakim, bayıldım resmen. "
" Bende dinlenmek ve kafamı toplamak istediğim zamanlarda geldiğim tek yer. "
" Sana özel bir yeri benimle paylaştığın için teşekkür ederim. "diyen Nehir içindeki tüm kötü sesleri susturmak istercesine Demir'e sımsıkı sarılıp başını genç adamın göğsüne yaslayarak derin bir soluk aldı. Genç adamdan yayılan huzuru ve gücü soluyarak sessizliğin tadını çıkarmaya başladı.
Demir kızın değişen ruh halini takip etmeye çalışırken onu rahatlatan bir sesle,
" Bundan sonra ikimizin arasında özel diye bir şey yok güzelim. İkimizin hayatı da ortak bundan sonra." diyerek kızı iyiden iyiye kendine yaslayarak kızın kendisine has kokusunu derince içine çekti. Kızın sesiyle uykudan uyanırcasına kafasını kızın boynundan çekerek gözlerini kızın yeşillerine dikerek dinlemeye başladı.
" Demir, sen gerçekten çok özel bir insansın biliyorsun değil mi? "
" Güzelim, beni bu kadar özel yapan kişi sensin. Bu yüzden kendine haksızlık yapma lütfen. "
" Seni seviyorum. "Nehir birdenbire ne söylediğini fark edince kızaran yüzünü saklayarak kafasını önüne eğerken Demir 'den gelecek tepkiyi korkarak beklemeye başladı.
Demir, bir anda duyduğu sözle beyninden vurulmuşa döndü. Bu sevgi sözcüğünü kaç kere Nehir 'in ağzından duyduğunu hayal etmişti, sayısını hatırlamıyordu.Her seferinde daha farklı durumlarda hayal etmişti ve her seferinde aynı şimdi olduğu gibi kendini hayallerinde bile şok geçirirken bulmuştu. Gerçeği ise hayallerinden bile daha güzel, daha mutluluk verici idi.
Nehir ise Demir'in şaşkınlığını böylesi bir itirafı duymak istemeyişine vermiş, bu konuşmayı en az sıkıntıyla nasıl atlatabilirim onun hesabını yapmaya başlamıştı.
Demir, kendisine gelir gelmez Nehir 'in kendine beklentiyle bakan bakışlarında kalarak çok acil cevap vermesi gerektiğini fark edip "Güzelim, bu sözle beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin inan bana. Bana dünyaları verdin. Ben senin ağzından bu lafı duymayı o kadar uzun zamandır bekliyorum ki şaşkınlığımı mazur gör lütfen. İnan seni çok seviyorum. Sadece seni rahatsız etmemek için şimdiye kadar bu güzel sözü söyleyemedim. Davranışlarımdan anlarsın diye ümit ettim. Sadece bana şaşkın şaşkın bakma. Canın her istediğinde beni sevdiğini duymayı hatta göstermeni bekliyorum. Hislerin tek taraflı değil ve bende en azından artık hislerimin tek taraflı olmadığını biliyorum. "
" Demir, aslında sana uzun zamandır sormak istediğim bir konu var. "
" Sor o zaman güzelim "
" Sen ve ben çok farklıyız. Benim en çok hangi özelliğimden etkilendin de beni sevdin söyler misin? "
" Ben, senin gözlerine vuruldum be güzelim. Gözlerine baktığım anda karar verdim. Bir gün bu gözler hüzün değil sevgiyle ve neşeyle bakacak diye... "
" Umarım Demir, umarım. "
" Sen değerini bilen için nadide bir Çiçeksin güzelim ve benim en değerli ve yaşam boyu tek çiçeğim olarak kalacaksın. "
" Peki bir gün benden bıkarsan ? "
Demir, alnını Nehir 'in alnına dayayarak kendine çekti" Sence benim senden bıkmam mümkün mü be güzelim? Tek hedefi seninle yaşamak, yaşlanmak olan bir insan için böyle bir olasılık var mı sence? "
" Demir, hep benimle ve yanımda kal çünkü sen varken ben daha güçlüyüm. "
" Hep yanındayım güzelim, bana ihtiyacın olsun ya da olmasın hiç fark etmez. Ayrıca ben seni buraya başka bir şey konuşmak için getirdim. Zafer abi, balayından döner dönmez çiçeğimi, çukulatamı alıp seni istemeye geliyoruz. Zafer abimin kesin emri. Çok fazla yakınlaştığımızı düşünüyor. "
" Abim mi? "
" Evet güzelim ben Zafer abimin tersini bildiğim için karşına kırılmış kaburga veya morarmış gözle çıkıp karizmamı çizdirmek istemiyorum işin açıkçası. "
" Saygından mı yoksa alt edemeyeceğini düşündüğünden mi dayak yemeyi düşünüyorsun Demir bey? "
" Nehir hanım senin o bey diyen ağzını yerim şaşkın şaşkın bakarsın öyle. Beni tahrik etme istersen? "
" Bence sen çok utanmazsın. "
" Beni utanmaz yapan düşünsün. "
" Gece burada kalamayız. "
" Gideceğiz güzelim ama lafı çeviremeyeceğin zamanlar yakında söylemiş olayım. "
" Demir üşüdüm hadi, arabaya geçelim. "deyince Demir yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamayarak,
" Geçelim güzelim, geçelim. "diyerek kızın utançtan kızarmış yüzünü mest olarak izlerken içinden kaçamayacağın zamanlarda gelecek diyerek kendi kendine söyleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...