14

13 3 0
                                    

İyi okumalar :))))

Ertesi gün

"Zafer abi, müsaitseniz yanına geliyorum"

"Tamam bekliyorum"

Telefona uzanan Zafer, "Aslı bana iki saat için telefon bağlama "

"Tamam Zafer bey"  diyen Aslı kaşlarını çatarak telefon ahizesini yerine koydu. Senelerdir Zafer Bey'in yanında çalışıyordu. Bu kadar önemli olan nedir acaba diye içinden geçirmeden edemedi.

"Aslı , Zafer bey içeride mi?

Telefondan patronuna bağlanan  Aslı
" Zafer bey, Demir bey geldiler efendim"

"Tamam gönder"

"Zafer bey sizi bekliyor Demir bey"

"Tamam teşekkürler" diyen Demir hızını azaltmadan soluğu Zafer'in yanında aldı.

"Abi, merhaba"

"Gel Demir"

"Konumuzu biliyorsun bu gün sabah saatlerinde kontrol ettim ve Amerika'ya gittiğini öğrendim yalnız dün Nehire olan bakışlarını sende görmüşsündür ve Nehir'in bir damla göz yaşına neden olursa bu sefer senide yakarım Demir. "

" Abi o kadının nasıl bir ruh hastası olduğunu ve hatta nasıl bana tuzak hazırladığını en iyi sen biliyorsun eğer beni takip ettiriyor olmasaydın zaten onun tuzağına çoktan düşmüştüm ama senin sayende kurtuldum.

Korkmuyorum desem yalan olur, bana bir zarar vereceğin den değil sadece  Nehir'in kafasını bulandırma ihtimalinden dolayı korkuyorum.
Ne yapalım diyorsan yapmaya hazırım ben sadece Londra 'ya gidinceye kadar Nehir' in kafasındaki bütün soru işaretlerini ortadan kaldırmam lazım .Yalnız
Abi bu sefer acımam ne babasının iş dünyasındaki yeri, ne kızın ne olacağı inan bunlar umurumda değil ben sadece Nehir'in gene içine kapanmasından ve beni kendinden uzaklaştırmasından korkuyorum. "

" Aklın yolu bir ve bu sefer karşında olurum Demir bunu biliyorsun. "

" Abi, bu işteki tek suçsuz benim bunu en iyi sen biliyorsun bana sadece benimle evlenebilmek için karnındaki başkasının çocuğunu yamamaya kalktı ve beni prestijimle, ailemle tehdit etti. Eğer otel odasında beni bulmamış olsaydınız şu anda yapmadığım birşeyin ceremesini çekiyor olacaktım. "

" Biliyorum Demir ama kardeşimin üzülmesini kaldıramayacağımı da sen biliyorsun"

"Abi senin düğün işi bittikten sonra bizde nişan yapsak arkasından düğün ne dersin?"

"Demir, sen herhalde oynattın. Nehir  ne der bu duruma?"

"Abi, Nehir benimle evlenmeyi kabul etti bence daha fazla uzatmadan bunu resmiyete dökelim aileler zaten istiyor ve senin için sakıncası yoksa en kısa zamanda benim karım olmasını istiyorum. Sanki her an elimden kaçacakmış gibi hissediyorum inan bana ve bu beni öldürüyor resmen. "

" Nehir'in onayladığından emin misin Demir? "

" Birbirinize alıştığınızı tahmin ediyordum ama bu ani oldu"

"Abi, Nehire de sorarsın artık şu işi bitirelim ve bende kaybetme korkusu yaşamaktan kurtulayım"

"Tamam en kısa zamanda bizde nişan yaparız yaz bitmeden de bir kır düğünüyle işi noktalarız."

"Tamam abi sadece sıkıntı çıkmadan bitirelim"

"Tamam"

"Düğüne iki üç gün kaldı zaten bir haftada balayı on gün sonra  çiçeğini çukulatanı alır gelirsin böylelikle bu işi de çözmüş oluruz"

"Tamam, abi"

"Siz ne zaman döneceksiniz ?"

"Normalde düğünden iki gün sonraydı ama Nehirle konuşup erteleme imkanı bulurum"

"Artık o kadarını da bir zahmet sen hallet"

Demir gülerek"Merak etme hallolmuş say görüşürüz "diyerek ayaklandı.

" Ayrıca akşamki toplantıyı düğünden önce yineleyelim olmaz mı? "

" Olur, neden olmasın kızlar mutlu olduğu müddetçe benim için sıkıntı yok"

"Görüşürüz "
"Nehir'in  yanına mı gideceksin?"
"Evet"
"İyi olur bence dün yeterince kafası karıştı onun."

"Farkındayım ama geçecek abi, ben onsuz nefes alamıyorken onu kaybetmeyi göze alamam."

"Doğrusunu yapmış olursun eğer sana bu kadar güvenmemiş olsam zaten sana  kızkardeşimi emanet etmezdim"

"Sana minnetimi hiçbirşey anlatmaya, borcumu ödemeye yetmez ama az kaldı abi ne olur desteğini benden çekme."

"Senin, Nehir'e iyi gelmeyeceğini bilsem aynı anda ters teperim lakin senin Nehir'i ne kadar çok sevdiğini en iyi ben biliyorum seni ölümün kıyısından alan benim çünkü."

"Biliyorum abi ve minnettarım sana."

"Tamam hadi duygusala bağlama git ve Nehir'in kafasında ki soru işaretlerini kaldır."

"Tamam, görüşürüz"

"Görüşürüz"

İki saat sonra

Nehir, çalan telefonuna bakarken gülümsedi.

"Efendim Demir"

"Nehir, eve uğradım evde olmadığını söylediler neredesin?"

"Kızlarla cafede oturup kahve içiyoruz sen ne yapıyorsun"

"Bende sizin evden çıktım yoldayım.
Bana konum atarsan kızlar içinde sakıncası yoksa yanına gelmek istiyorum."

"Tamam, atıyorum."

"Görüşürüz güzelim."

Nehir"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin