Herkese iyi okumalar:)))))Demir,zorunluluktan geldiği gecenin böyle biteceğini düşünseydi herhalde buraya sevinçten uçarak gelirdi.Hiç tanımadığı bu kızın kendisini neden etkilediğini bulamasa da kendisini bu kıza yakın hissettiği için içinde tanımlayamadığı duygular oluşmaya başlamıştı.
Geçen seneler içerisinde Nehir artık onun hayatındaki en önemli insan haline gelmişti. Fark ettirmeden Nehir'i her yerde takip ediyor onunla ilgili öğrendikleri onu gitgide bu kıza daha fazla yakınlaştırıyordu.
Sabah,yataktan gülümseyerek kalkan Demir babasını kahvaltı ederken görünce oldukça şaşırdı.
"Günaydın baba,sen bu saatte evde olmazdın. Umarım bir sorun yoktur."
"Seninle uzun zamandır sohbet edemediğimizin farkındayım bu yüzden bugünkü toplantımı yarına erteledim."
Demir,duyduklarıyla şaşkın bir şekilde babasına bakınca :
Kemal Bey,uzun zamandır yüzünde görülmeyen bir gülümsemeyle Demir'e bakarak,
"Otur lütfen "deyince Demir itiraz etmeden masaya yaklaşarak babasının yanındaki sandalyeyi çekerek oturunca merakına yenilerek,
"Konu bayağı önemli herhalde.Seni dinliyorum baba"deyince, Faruk bey Demir 'i daha fazla bekletmek istemediği için direk konuya giriş yaptı.
"Demir,öncelikle beni yanlış anlamanı istemiyorum.Tesaduf eseri senin bir kızla ilgilendiğini ogrendim.Bu konuda ki fikrini öğrenmek istiyorum."
"İlgilendiğim bir kız olduğu doğru fakat neden bu kadar ilgilendiğini anlayamadım doğrusu. "
"Seninle uzun zamandır ilgilenmediğimin farkındayım ama sen benim oğlumsun ve hiçbir şey bu gerçeği değiştiremez. Bu kız benim iş ortağımın kızı ve seni ne kadar etkilediğini görebiliyorum. Bu konu hakkında fikrini öğrenmenin bir baba olarak hakkım olduğunu düşünüyorum. "deyince, Demir hafif gülümseyerek,
"Eğer merak ettiğin seni utandıracağım ise merak etme Nehir tanıdığım bütün kızlardan farklı o yüzden onu üzecek hiç bir şey yapmam."diye itirafta bulundu.
"Senin onu üzecek bir şey yapmayacağını biliyorum oğlum benim merak ettiğim şu an için bunları konuşmak için erken olsa da Nehir 'i gelecekte yanında istiyor musun?"
"Bunun seni neden bu kadar ilgilendirdiğini açıklar mısın? "
"Bildiğin gibi Nehir'in babasıyla ben iş ortağıyım ve eğer ciddi bir düşüncen varsa bunu evlilik ile sonuçlandırman için elimden gelen çabayı sarf ederim."
"Senin çıkarın ne baba?"
"Senin mutluluğun ve unutma Nehir çok güzel ve özel bir kız. Senin gibi düşünen bir çok erkek vardır çevresinde eminim."
Duyduklarıyla iyiden iyiye gerilen Demir her ne kadar Nehir'in güzelliğinin farkında olsa da şimdiye kadar çevresine erkek yaklaştırdığını görmemişti.
"Bu dediklerini düşüneceğim baba ama niyetim ciddi öğrenmek istediğin buysa."
"Ben , Faruk ile konuşup bu işi resmilestirmenin bir yolunu bulurum böylece sende Nehir ile daha fazla vakit geçirmiş olursun."
"Olur baba yalnız Nehir bu konuda ne düşünür onu bilmiyorum.Aşırı derecede içine kapanık bir kız."
"Merak etme aileler karar verdikten sonra Nehir kızım da bu evliliğe daha olumlu bakacaktır."
"Onu kaybetmekten korkuyorum baba ya beni istemezse?"
Kemal Bey gülümseyerek;
"Sen o işi bana bırak"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...