hande2314 bu bölümü size ithaf ediyorum arkadaşım. :))))
İyi okumalar :))))
Kelimeler tutsak olmuş boğazımda
Ellerin kelepçe olmuş ruhumda
Vazgeçmek için sözler gerek
Çıkmıyor nefesin değerken dudaklarımaNehir ve Demir bir taraftan yeni yaşayacakları evin sevincini yaşarken, bir taraftan da Londra 'ya gitmeden önce ki son hazırlıkları ile uğraşıyorlardı.
Demir daha fazla sabretmek istemediğini söylediğinden beri Nehir, nişanlısını daha fazla bekletmek istemediği için kabul etmişti evliliğin öne alınması fikrini.
Demir, sevdiği kadını hem geçmişin hayaletlerinden korumaya çalışıyor hem de yeni hayatlarında geçmişin izlerinden kurtarmaya çalışıyordu. Senelerdir süren bekleyiş yerini vuslat 'a bırakacak ve o sevdiği kadınla nihayet o sevdiği hayatı ömrü yettiği müddetçe yaşayacaktı.
* * * * *
"Canan gel otur lütfen "
Canan, yaptığı yanlışı bilmenin getirdiği sıkıntıyla Faruk' un karşısına geçip oturdu. En iyi savunma karşı saldırıdır düşüncesiyle karşısında ki adama bakarak,
"Bütün yaşadığımız sorunlar o kadın yüzünden Faruk, neden artık kabul ederek hayatımızın bundan sonrasını en azından sorunsuz geçirmemiz için uğraşmıyorsun?"
Acı bir kahkaha atan Faruk gülümsemeye çalışarak "Benimle neden evlendin? Bunu uzun zaman önce unuttuğunu görüyorum Canan. Biz bir evi paylaştık. Ortak bir yaşantımız hiç olmadı. Artık bunu anlaman için her ne kadar geç de olsa bunu artık kati bir şekilde görmen lazım. Hayattan darbe almış iki insanın paylaşımıydı bizimkisi. Benim oğluma bakacak bir insana ihtiyacım vardı. Senin de sana sahip çıkıp, sana destek olacak bir insana ihtiyacın vardı. Ben seninle bir aşk evliliği yapmadım. Sana aşık olmadım veya o hissi sende hiç duyumsamadım. Şimdi bana sanki sana aşık olarak evlendim ya da seni aldattım gibi davranmaktan vazgeç. "
Derin bir nefes alan adam artık bu konuşmayı sonlandırmak için son kelimelerini seçmek için gayret göstermeye başladı.
Adamın bir anlık suskunluğunu fırsat bilen Canan ise
"Faruk, senelerce o kadını unutmanı bekledim yoksa neden bunca sene bu evde durup senin bana ilgi göstermeni bekleyeyim. "
"Ben sana hiç bir zaman seni seviyorum gibi bir aşk sözcüğü kurmadım. İstediğin an bu evden gidebileceğini, senin hayatına devam edebileceğin bir yaşamı sana hiç zorlanmadan vereceğimi bilmene rağmen bu evde, yanımda kalmayı seçen sen oldun. Benim tek yanlışım ise senin gitmemenin Demir için daha iyi olacağını düşünmem oldu. O yüzden yanımızda kaldın."
" Senelerce Demir'e annelik yaptım. Sen bugüne kadar ne istersen onu yapmadım mı? Bana bu hakareti nasıl yapabilirsin?Bana karşı hiç bir şey hissetmemiştim olamazsın. Evet, yaptığım yanlıştı. Sevda'nın yanına giderek ona o lafları söylememem lazımdı. Atladığın nokta ise sen beni sevmesen de ben seni hep sevdim. Sadece seni kaybetmekten korktuğum için sana hislerimi gösteremedim. Bugüne kadar ki hırçınlıklarım da bu yüzdendi. "
"Sen hep bana neden Demir 'in annesini unutamadığımı soruyorsun ya?Aşık olduğum su an istese onunla geçireceğim bir an için ömrümü vereceğim kadın. Sadece kıskandığım için kapının önüne sorgusuz koyduğum .Ne yer ,ne içer hayatta nasıl kalır diye düşünmediğim kadın. Senelerce yaptığım yanlışı affettirmek için uğraştığım ,kokusuna hasret kaldığım kadın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...