Arkadaşım bu bölüm sana gelsin.
Burcu 1 sosyolog
Kalbi güzel, kitapları güzel arkadaşım.
Başarılarının daim olmasını dilerim :)))))Nehir'i tanımaya başladıkça hayatı kendi gözüne bile o kadar bayağı ve basit geliyordu ki kendisi bile yaptıklarına anlam veremiyordu.
Geçmiş: kızlar ve hız tutkusuyla sınırlıydı . Bugüne kadar yaşadıklarını hiç sorgulamamış sadece kendini mutlu edebilecek ne varsa onun peşine düşmüştü. Hız yapmak o zamanlar nefes almak gibiydi kim karşısına çıkıp ona meydan okursa karşısındakini yenmenin dışında hiçbir şeye konsantre olmaz sadece karşısındakini mağlup etmenin derdine düşerdi.
Nehir'i tanımaya başladığından beri çok hızlı değişiyordu. Kendisi bile bu değişime inanmakta zorlanırken,hayatı hızlı bir şekilde değişiyordu.Sınav tarihlerinin yaklaşmaya başlamasıyla kızları oldukça yoğun bir çalışma temposu almıştı. Bu arada iki gün sonra Yasemin'in doğum günü partisi vardı ve Yasemin yirmi yaşına girecek olmanın tatlı telaşını yaşıyordu.
Bir taraftan doğum günü bir taraftan sınav haftası olması nedeni ile kızları hareketli günler bekliyordu. Yasemin için ise bu haftanın en önemli olayı Kaan'ın doğum günü partisine katılacak olmasıydı. Yasemin katıldığı resmi bir toplantıda Kaan'ı görmüş ve ilk görüşte Kaan'a aşık olmuştu.
Yasemin, sevginin ve saygının sonuna kadar yaşandığı aile ortamında son derece mutlu bir çocukluk geçirmiş olsa da kadın erkek ilişkilerinde deneyimsiz, girdiği bütün ortamlara pozitif enerji saçan kalbi iyilik için atan bir kızdı. Kaan ise uzun süreli bir ilişki yaşamayan sosyal konumunu sadece başıboş ilişkilerle harcayan bir insandı ve Yasemin'in en büyük korkusu Kaan'ın kendisi hakkında ne düşündüğünü bilmemesiydi. Ne yazık ki insan kalbini kime kaptıracağını bilmiyordu.
Kaan ise Yaseminin kendisiyle ilgili duygularından emin kalbinin vereceği kararı bekliyordu. Şimdiye kadar hiç istememesine rağmen kızlar onun etrafında pervane olmuş,onlardan neyi ne kadar istiyorsa istediği kadarını almıştı.Üstelik bunun için hiçbir çaba harcamasına gerek kalmamıştı. Sosyal konumu ve fiziki özellikleri onun kızlar tarafından beğenilen ve istenilen bir erkek olmasını sağlamıştı fakat Yasemin'in çevresindeki kızlardan farklı olmasının bilinci ile onu kırmaktan kaçındığı için şimdiye kadar onu fark etmemiş gibi görünmeyi tercih etmişti.
Gerçi Yasemini görmemek mümkün değildi çevresine o kadar güzel bir pozitif enerji saçıyordu ki...
Kendisi onu ne kadar görmezden gelmeye çalışıyorsa Yaseminde kendini Kaan'a fark ettirmek için o kadar çaba sarf ediyordu ve bu Kaan için inanılmaz bir mutluluktu çünkü Yasemin kendisinin erkekler üzerindeki etkisinin henüz farkında değildi. Fiziki güzelliği bir yana Yasemin her erkeğin isteyebileceği ruh güzelliğine sahipti.Çevrelerinden saklamalarına rağmen Nehir ile birlikte kimsesiz çocuklarla ilgileniyorlar,gezip eğlenmek yerine annesi babası olmayan çocukları kısa süreli de olsa mutlu etmeye çalışıyorlardı.
Demir ile birlikte gittikleri bir alışveriş merkezinde ikisinin yaptıkları alışveriş dikkatlerini çekmiş ve onlara fark ettirmeden Nehir ile Yasemini gün boyu takip etmişlerdi. İki kızda sanki kendi çocuklarına alışveriş yapıyormuşcasına büyük bir zevkle alışveriş yapmış daha sonra da çocukların sevinç çığlıkları arasında onları yüzlerindeki gülümseme hiç solmadan yurttaki çocuklara dağıtıp saatlerce onlarla oyunlar oynamışlardı. Bu yaptıkları ile Demir ve Kaan üzerinde kısa süreli şok etkisi sağlamış olsalar da Demir ve Kaan onların kalplerindeki güzellik ile bir kez daha aşık olmuşlardı bu kızlara. Yaptıklarının güzelliği ise çevrelerindeki bir sürü insanın yaptığı gibi bunu medyanın haberi olmadan sadece o çocukların yüzlerindeki mutlu bir gülümseme için yapmış olmalarıydı. Bu bile onların ne kadar yüce gönüllü olduklarını ispatlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...