24

14 2 0
                                    

Şimdiden okuyan herkese teşekkür ediyorum :)))

Kısacıkta olsa yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. :)))))

Nehir mutfaktan aldığı iki kahve kupasıyla dışarı çıkarken Demir 'in yüzünde oluşan mutsuzluğu fark etmesiyle bir anda içine çok büyük bir acı oturup kaldı.

Bir insan sevince böyle oluyor demek ki diyerek yüzüne acı bir gülümseme oturdu. Kaç gündür Demir' in yüzünde ki kederi fark etse de sorduğunda cevap olarak sadece babasını merak ettiği cevabını alıyordu.

Nehir nasıl ki Demir onun bütün sıkıntılarına çare oluyorsa kendiside Demir 'in sıkıntılarına çare olmak istiyordu.

Onun yüzünde gördüğü keder sevmeyi yeni öğrenmeye başlayan bu kızı gittikçe daha fazla üzüyor ona çare olamamak yüreğinde kötülük barındırmayan bu temiz kalbi sıkıp nefes almasını engelliyordu.

Elindeki kahveleri sessiz bir şekilde sehpanın üzerine koyan kız yavaşça Demir 'in kucağına oturarak elini sevdiği adamın kalbinin üzerine koydu.

"Sen üzüldüğün zaman kalbim ağrıyor. Çözüm bulamıyorum. Benim için bile olsa yüzün bu hale gelmesin. Senin gücün beni bu kadar güçlü yaptı. Sen mutsuz olduğun anda ben yavaş yavaş gücümü kaybetmeye başlıyorum. Seni bu kadar mutsuz eden ne bana anlatmak ister misin? "

Demir sanki nefes almak ister gibi kızın dudaklarına kapanarak yavaş yavaş soluklanmaya başladı. Bu kız onun nefesiydi sanki. O dudaklardan uzak kalmak, ona dokunmamak esas onun ıstırabı oluyordu.

Kendine gerekli olanı almışçasına kızın dudaklarından uzaklaşarak "Babam" dedi.

Sonra daha ayrıntılı anlatmak istercesine "Babam senelerdir hiç gülmeyen bir adamdı. Babama birşeyler oluyor ve ne olduğunu bilmemek beni yoruyor. Onun mutlu olması beni ne kadar mutlu etse de bu mutluluğun ardından kötü birşey çıkıp onun dağılmasını istemiyorum."

Nehir, Demir 'in söylediklerine gülümseyerek "Baban bence ne yapacağını bilecek yaşta ve olgunlukta. Babanın ne yaptığını düşünerek üzüleceğine iki gün sonra İstanbul' a döndüğümüzde karşısına oturup neler olduğunu sorarak öğrenirsin. Ben Faruk amcanın yanlış birşey yapacağını zannetmiyorum. Kendini de, babanı da yormak yerine sabırlı ol ve Faruk amcayı anlamaya çalış. Bence mutlaka haklı bir açıklaması vardır. "

Demir yüzündeki gülümseme büyüyerek kızı göğsüne doğru çekip saçlarının üzerine öpücük kondurup" Haklısın. Bazen onun o kadar mutlu olmasını istiyorum ki benim onun oğlu olduğumu unutup ona çocuk muamelesi yapıyorum. İki gün. İki gün sonra babamın ne işler çevirdiğini öğreneceğim. Onu mutsuz edecek her konudan onu uzak tutacağımı bilmesini istiyorum. Onun arkasında durduğumu bilmesini istiyorum. "

Nehir, Demir 'in anlattıklarına gülümseyerek" Bence Faruk amca senin onun hep yanında olduğunu bilecek kadar iyi tanıyor. İkinizin arasında hiç konuşmadan anlaşacak kadar güçlü bir sevgi var Demir. Ben ikinize baktığım zaman bir baba ve evladın birbirine güvenini, birbirini ne kadar sevdiğini görebiliyorum. Emin ol bunu benim gibi bir çok insanda görüyordur. "

İçine derin bir nefes alan kız" Düşünsene. Benim aynı evin içinde yaşadığım, bir kat yukarda istediğim zaman ulaşabileceğim bir anne baba vardı ama bir gün bana nasılsın, bir derdin tasan varmı diye sormadı bu insanlar. "

Nehir"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin