@kartalgirl3 bu bölümü size ithaf ediyorum :)))))
Şimdiden keyifli okumalar :))))
Zafer ve Demir bunları konuşurken, Büşra , Nehir 'e nasıl zarar verebileceğinin hesabını yapıyordu. Kötüydü, doğru ama oldukça da akıllı bir kadındı.
Zafer'i ve Demir' i çok iyi tanıyordu. Onlar varken Nehir 'e ulaşmanın neredeyse imkansız olduğunu bilecek kadar tanıyordu bu ikiliyi. Öyle dikkatli bir plan yapmalıydı ki ne Zafer ne de Demir onun yaptığından kuşkulanmamalıydı.
Çalan telefonla uykusundan uyanan Nehir "Efendim" diyerek telefonu açınca, Demir gülümseyerek "Ne o uykucu, yenimi kalktın daha?"diye sordu.
"Demir, çok yorgunum. Ne oldu?"
"Sadece sesini duymak ve seni görmek istedim güzelim. Yarım saat sonra oradayım hazır ol lütfen."
Nehir, duyduğunun şokuyla yataktan çıkarken "Demir, ben yarım saate nasıl hazır olacağım söyler misin bana?"şaşkınlıktan değişmiş ses tonuyla bir taraftan yataktan kalkmaya çalışırken bir taraftan da Demir 'e laf yetiştirmeye çalışıyordu.
"Hadi güzelim, özledim seni."diyen Demir' in sesini duyunca duyduğu sevgiden boğulacakmışçasına, resmen eriyerek,
"Tamam, hazırlanıyorum." diyerek acele ile duşa giren Nehir, kısa bir duş aldıktan sonra havluya sarılıp odasına gitti. Bir bluz ve kot seçip, çamaşırlarını da aldıktan sonra üzerini giyinmeye başladı. Makyaj yapmayı sevmediği için sade bir ruj sürüp dışarı çıkmak için merdivenleri inmeye başladı.
Kapının çalınmasıyla çalışanı durdurarak" Ben bakarım" diyerek kapıya doğru gitti.
Kapıyı açmasıyla, karşısındaki Demir 'e gülümsemesi bir oldu. İçinden bu kadar özel bir adama sahip olmak için ne yaptım acaba diye düşünmeye başladı. İçinde yeşeren tüm duyguları dışa gösterip rezil olmamak için "Hoşgeldin, nereye gidiyoruz?"
"Gidince görürsün güzelim." deyip Nehir' in gözlerinin içine bakarak kendine doğru çekip alnından öpünce bu kızın kendisini ne kadar iyi hissettirdiğini bir kez daha anladı.
Demir, sevdiğini de alarak dağlık alanda sadece çok az insanın bildiği muhteşem bir manzarası olan bir yere götürdü. Nehir, manzarayı görünce ağzından çıkan şaşkınlık nidaları arasında 'Demir, burası harika bir yer. Daha önce neden getirmedin beni? "diye sorunca," Demek ki zamanı yeni gelmiş. Beğeneceğinden emindim. "
Nehir, nasıl der gibi suratına bakınca" Seni tanıyorum güzelim,o yüzden vereceğin bütün tepkilerden haberim var. "
" Demir, iyi ki beni sevmişsin. İyi ki beni hayatına almışsın. Seni seviyorum "
İki kelime, senelerce seven, senelerce bekleyen bir erkeği bu kadar mutlu edebilir miydi? Eğer beklediğin kadın sana gelmişse, seni kalbine kabul etmişse tüm ömür beklemeye değerdi.
Birlikte keyifli bir kahvaltı etmişlerdi. Temiz hava sayesinde gereğinden fazla yemek yedikleri için Demir 'in isteğiyle yürüyüş yapmaya karar verdiler. El ele tutuşup kendilerini doğanın muhteşem güzelliğine bırakarak yürümeye başladılar.Demir, birden Nehir' i kendine çekerek "Güzelim, abinle de konuştuk. Daha fazla uzatmadan evlenelim ve hayatımıza birlikte devam edelim lütfen, evliyken de birbirimizi tanıyacak vaktimiz olacağına eminim. Senin flört zamanını uzatmak istediğine eminim küçük hanım. Yalnız ben senelerce seni beklediğim için artık bu sürecin kısalmasını ve seninle uzun bir ömüre yelken açmayı istiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nehir"
RandomHayatının hatırlamadığı ve belki de ömrü boyunca hatırlayamayacağı dört senesi olan;bir kadın ve ona deli gibi aşık olan bir adam. Ve bu aşkın meyvesi olan bir çocuk...