Part-4 (Z+U)

13.3K 1.5K 122
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္...

ဆူညံေနေသာGameသံၾကားခပ္သဲ႔သဲ႔ေသာတံခါးေခါက္သံထြက္ေပၚလာေလသည္...

ဦးေလးငယ္ကိုေက်ာင္းမွာထားခဲ႔မိတာေၾကာင့္အဆူခံရမွာက်ိန္းေသေနတာမို႔အခန္းတံခါးပိတ္ပုန္းေနျခင္းကို...တံခါးေခါက္သံကရုတ္တရက္ထြက္ေပၚလာတာမို႔အလန္႔တၾကားနွင့္ေဆာ့လက္စGameကိုေတာင္ပိတ္လိုက္မိသည္အထိ...

တံခါးေခါက္တဲ႔လက္ပိုင္ရွင္ကဦးေလးငယ္??ဒါမွမဟုတ္...Ommaဆိုရင္ေတာ့Baekဘဝဇာတ္သိမ္းေလျပီ...

'ဘယ္...ဘယ္သူလဲ???'

အရင္ကစြာက်ယ္Baekhyunအသံတို႔တိုးညွင္းေနသည့္အျပင္ကိုအထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့သာထြက္ေလေတာ့သည္အထိ...

'Arrjimaပါ...Baekေလးကိုေအာက္မွာအစ္ကိုေလးParkေစာင့္ေနတယ္...ဆင္းလာခဲ႔ပါတဲ႔...'

O.o

အစ္ကိုေလးParkဆိုေတာ့ဦးေလးငယ္ေပါ့...
Baekhyunတစ္ေယာက္ငယ္ထိပ္တည့္တည့္ေျမြေပါက္ေလျပီ...

'ဘာလုပ္မလို႔တဲ႔လဲ!!!သားအခုမအားဘူးဆိုေန...'

Baekေၾကာက္တယ္ဦးေလးငယ္ကိုမ်က္နွာခ်င္းမဆိုင္ရဲဘူး...T.T

'Baekေလးကိုေစာင့္ေနတာၾကာျပီ...ထမင္းတူတူစားမလို႔ကိုBaekေလးကခုထိဆင္းမလာေသးလို႔...အဲ႔ဒါArrjimaကိုလာေခၚခိုင္းတာ...Baekေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနမွာစိုးလို႔...'

Borr???ထမင္းတူတူစားရမယ္???

Andwel~~Andwel~~
ဦးေလးငယ္ကိုမေတြ႔ခ်င္ဘူး...

'ဒီေန႕သားမစားေတာ့ဘူးArrjima~~အျပင္မွာKaiနဲ႔စားလာခဲ႔ျပီးျပီ...အဲ႔ဒါေၾကာင့္ဦးေလးငယ္ကိုသားဒီေန႔ညစာမစားေတာ့ဘူးလို႔ေျပာေပး...'

'Omm...omm...Arrjimaေျပာလိုက္မယ္...'

ခပ္ဖြဖြေျခသံကအခန္းတံခါးထံမွေဝး၍ေဝး၍သြားေတာ့မွ...ရင္သပ္ရွဴေမာေနရေသာပင့္ရွိဳက္သံကိုမႈတ္ထုတ္လိုက္မိသည္...

'Arr...Arrjima...ခဏ...ခဏ...'

Baekအားပါးတရလွမ္းေခၚလိုက္ေပမယ့္ၾကားမၾကားမေသခ်ာတာမို႔ကုတင္ေပၚမွအျမန္ခုန္ဆင္းရင္းအခန္းတံခါးေျပးဖြင့္ခ်ိန္တြင္...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now