*ဦးေလးငယ္*(Zawgyi)
'ပထမဦးဆံုး...ဂ်က္ကီခ်န္းႏွာေခါင္းနဲ႔တူတဲ့င႐ုတ္ပြႀကီးကိုပါးပါးလွီးမယ္...ၿပီးရင္...ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္နဲ႔...လံုးလံုးေျပာင္ေျပာင္ႀကီးျဖစ္ေနတဲ့ခရမ္းခ်ဥ္သီးကိုႏုတ္ႏုတ္ဆင္းမယ္...ၿပီးရင္...မုန္လာဥ...လွီးလိုက္တိုင္းထြက္ထြက္ေျပးေနတဲ့ဒီအေၾကာတင္းကိုေသေသခ်ာခ်ာအစိတ္စိတ္အမႊာမႊာျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္...ၿပီးရင္...'
မီးဖိုခန္းအတြင္းမွၾကက္သီးထဖြယ္စကားတို႔မွာ...တရစပ္ပ်ံ႔လြင့္ေနတာေၾကာင့္...မီးဖိုခန္းအေပါက္ဝမွာတင္...ကုန္ေနတဲ့ေရဘူးခြံကိုကိုင္ရင္းChanyeolရပ္ၾကည့္ေနမိသည္...
'အကုန္အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာျဖစ္သြားၿပီဆိုေတာ့...ဇလံုထဲထည့္္မယ္...'
Chanyeolကိုေက်ာေပးထားကာApronေလးႏွင့္...သူ႔ရဲ႕မ႐ွိမဲ့႐ွိမဲ့ဖင္ကိုတနဲနဲ႔လႈပ္ေနရင္း...ညေနေစာင္းႀကီးSandwichလုပ္တာေလ႕က်င့္ေနတာထင္ပါရဲ႕...
သူတို႔ၿပိဳင္ရမွာက...မနက္ျဖန္ဆိုေတာ့လည္း...
ဓားတစ္ေခ်ာင္းကိုက်စ္က်စ္ပါေနေအာင္ကိုင္ထားကာ...ေတာင္ေျပးလိုက္ေျမာက္ေျပးလိုက္လုပ္ေနရာမွ...'ဟာ...ဦးေလးငယ္!!ေရာက္လာတာနဲ႔အေတာ္ပဲ...က်ေနာ္စပ္ထားတဲ့Mayonnaiseေလးလာျမည္းေပးပါဦး...Pali...Paili...'
ကုန္လို႔လာထည့္တဲ့ေရကိုလံုးဝေမ့ေနကာ...ၾကည့္ေနမိရာမွ...
မီးဖိုခန္းအေပါက္ဝအေတာင့္လိုက္ရပ္ေနမိတဲ့သူ႔ဆီေျပးလာကာ...လက္ကိုအတင္းဆြဲၿပီးလႈပ္ရမ္းရင္း...
တက္ႂကြေနတဲ့...ခေလးငယ္ေလး...သူေရာစပ္ထားတယ္ဆိုတဲ့Mayonnaiseကိုလက္သန္းေလးႏွင့္တို႔ကာအရသာခံၾကည့္ေတာ့...အစပ္အဟပ္ကတည့္ေနေလသည္...
'ဘယ္လိုလဲ...ဦးေလးငယ္...ေကာင္းလား...ဘာလိုေနေသးလဲ...'
မ်က္လံုးေမွးေမွးေလးမ်ားအစြမ္းကုန္ျပဴးက်ယ္ေနကာ...Chanyeolျပန္ေျဖမည့္အေျဖကိုစိတ္ဝင္တစားအာရံုစိုက္ေနေလသည္...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)