Part-17(Z+U)

11.9K 1.7K 394
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

Ring~~~

Ring~~~

Ring~~~~

အဆက္​မျပတ္​​ေခၚ​ေန​ေသာ္​လည္​း...တစ္​ဖက္​မွကိုင္​သူမဲ့Ph​ေလး​ေၾကာင္​့...လူကထိုင္​မရထမရ...

မနက္​မိုးလင္​းတည္​းက​ေလးလံ​ေနတဲ့စိတ္​​ေတြက...လူတစ္​ကိုယ္​လံုးကိုထံုထိုင္​း​ေန​ေစသည့္​့အျပင္​...​တစ္​ခုခုကိုအလိုမက်သလိုလို...စိုးရိမ္​​ေနသလိုလိုနဲ႔...ႏိုးထလာရ​တာ​ေၾကာင္​့...
စိတ္​ကလံုးဝမၾကည္​...

ႏိုးႏိုးခ်င္​းျမင္​လိုက္​ရတဲ့သတင္​း​ေၾကာင္​့​ေတာ့...မ​ေရမရာျဖစ္​​ေနတဲ့စိတ္​​ေလးလံမႈကို​ေတာ့​ေခါင္​းစဥ္​တပ္​လို႔ရလိုက္​ပါရဲ႕...

BaekHyunဦး​ေလးငယ္​ရဲ႕Night Out Datingတဲ့​ေလ...
Baekhyunကသူ႔ဦး​ေလးငယ္​ကိုအရမ္​းတြန့္​႔တိုတာဆို​ေတာ့...သူသိရင္​အရမ္​းခံစား​ေနရမွာ...

အ​ဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း...က်​ေနာ္​ႏိုးလာတည္​းကခံစားခ်က္​​ေတြမ​ေကာင္​း​ေနတာ...

သက္​ျပင္​းကိုမၾကာခဏမႈတ္​ထုတ္​​ေနမိသည္​့တိုင္​...​ေျခ​ေထာက္​ကလည္​းအခန္းတစ္​ခုလံုး​​ေဒါင္​း​ေတာက္​သည္​အထိ​ေလွ်ာက္​​ေနမိသည္​...

သူ႔ခံစားခ်က္​​ေတြကိုသူဖြင္​့မျပရင္​​ေတာင္​...က်​ေနာ္​သိတယ္​...
ငယ္​ငယ္​တည္​းက...ဝိညဥ္​ဘက္​​ေတြလိုကိုလည္​ပင္​းဖက္​ျပ​ီးႏွစ္​​ေယာက္​တစ္​​ေယာက္​​ေပါင္​းလာတဲ့သူမို႔လို႔လားမသိ...သူမ်က္​ႏွာနည္​းနည္​းညိဳးရင္​​ေတာင္​က်​ေနာ္​​ေနလို႔ထိုင္​လို႔မရ...

သူ႔စိတ္​ထဲတစ္​ခုခုခံစား​ေနရၿပီဆိုတာနဲ႔...က်​ေနာ္​ပါအလိုအ​ေလ်ာက္​သိ​ေနၿပီးခံစား​ေနမိတဲ့အထိ...

က်​ေနာ္​မ်က္​ႏွာညိဳးတိုင္​း​ေတာ့...သူ႔ဆီက​ေအာ္​​ေငါက္​ခံရတတ္​သည္​...
က်​ေနာ္​ကသူ႔ကို​ေၾကာက္​ရသူဆို​ေတာ့...သူ႔​ေအာ္​​ေငါက္​မႈမွာတင္​...က်​ေနာ္​့ရဲ႕စိတ္​ခံစားမႈအားလံုးကို​ေျပာင္​းလဲပစ္​ႏိုင္​လိုက္​သည္​...

​စိတ္​​ေလာစြာနဲ႔သူ႔ကိုလိုင္​း​ေပၚကသတင္​းအျမန္​တက္​ၾကည္​့ခိုင္​းမိလိုက္​ၿပီး...စိတ္​ပူစြာနဲ႔Phျပန္​​ေခၚ​ေတာ့...ဘယ္​​ေလာက္​​ေခၚ​ေခၚသူ႔Ph​ေလးမွာကိဳ​င္​သူမဲ့​ေနခဲ့​ေခ်ၿပီ...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now