Part-9(Z+U)

13K 1.5K 91
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*(Zawgyi)

'​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...'

ကြၽီ....

တံခါး​ေခါက္​သံ၃ခ်က္​ၾကားရပီးခ်က္​ခ်င္​းအခန္​းတံခါးပြင္​့သြားခဲ့လွ်င္​...လွည္​့ၾကည္​့စရာမလို...က်ိန္​း​ေသ​ေပါက္​Soohyunပါ...

'ငါဘာလုပ္​​ေနလဲ...ဘာလဲညာလဲ...​ေမးၿပီးမွတံခါးဖြင္​့ပါဟာ...မ​ေတာ္​တဆငါအက်ႌလဲ​ေနရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ...'

သူမနဲ႔က်​ေနာ္​နဲ႔ၾကားက​ေျပာစရာမလို​ေသာရင္​းႏွီူမႈတစ္​ခု​ေပမယ္​့...သူမက်​ေနာ္​့အခန္​းထဲဝင္​လာတိုင္​းခရီးဦးႀကိဳျပဳ​ေနၾကစကားမို႔...ျပဳျမဲတိုင္​းစကားစလိုက္​​ေလ​ေတာ့...သူမမ်က္​ဝန္​း​ေမွး​ေမွး​ေလးမ်ားကမ်က္​​ေစာင္​းတခ်က္​ထိုးလာသည္​...

ထို႔အျပင္​...Baekhyunကဲ့သို႔ပင္​...စိတ္​အလိုမက်​ေတာ့ႏႈတ္​ခမ္​းကတစ္​​ေတာင္​​ေလာက္​အ​ေ႐ွ႕ကို​ေထာ္​လန္​​ေန​ေလၿပီ...

'ဘာျဖစ္​လဲ...ဝင္​လာ​ေတာ့ဘာျဖစ္​လဲ...နင္​အက်ႌကြၽတ္​နဲ႔မ်ားငါမျမင္​ဖူးတာက်လို႔...'

'နင္​ကနဂိုတည္​းကအ႐ွက္​မ႐ွိ​ေပမယ္​့...ငါက႐ွက္​တတ္​တယ္​ဟ...'

'Yah~~Chanyeol!!!'

'ဟား...ဟား...'

Baekhyunအန္​တီ​ေလးလို႔ကိုတကယ္​မ​ေျပာရ...​ေအာ္​လိုက္​တာမွအသံကိုစူး​ေနတာပဲ...
သူမအသံကိုျခံအျပင္​မွသြားနား​ေထာင္​ရင္​​ေတာင္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းၾကားရ​ေလာက္​သည္​...

'နင္​ဒီ​ေလာက္​အသံ​ေအာင္​တာဘာလို႔သီခ်င္​းမဆိုတာလဲလို႔...နင္​နဲ႔Baekhyunနဲ႔ကHigh Noteကတူတူ​ေလာက္​ပဲ...နင္​ကသာခ်င္​သာဦးမွာ..'

'ငါမွဝါသနာမပါတာ...'

ဒုန္​း!!!!

အခန္​းတံခါး​ေအာက္​​ေျခနားကိုပစၥည္​းတစ္​ခုခုလာ​ေရာက္​ထိမွန္​သည္​့အသံ​ေၾကာင္​့ႏွစ္​​ေယာက္​သားစကားစျပတ္​ကာတစ္​​ေယာက္​မ်က္​ႏွာတစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္​သားႏွင္​့ျပဴး​ၾကည္​့​ေနမိၾကသည္​...

စပ္​စုသူပီပီSoohyunအခန္​းတံခါးသြားဖြင္​့​ေတာ့က်​ေနာ္​ပါမ​ေနႏိုင္​မထိုင္​...သူမကို​ေက်ာ္​​ကာကုတင္​​ေပၚက​ေနဖင္​ႂကြ​ေအာင္​​ေျမႇာက္​ရင္​းလိုက္​ၾကည္​့မိပါ​ေသာ္​လည္​းဘာမွမထူးျခား...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now