Part-24(Z+U)

14.5K 1.9K 212
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

'ငါတို႔လက္​ထပ္​ၾကရ​ေအာင္​...Baekhyun´

​ေျပာတဲ့သူက႐ုပ္​တည္​တည္​နဲ႔ပဲ​ေျပာခဲ့သ​ေလာက္​Baekhyunတစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့​ေဆးရံု​​ကုတင္​​ေပၚတြင္​...ထိုစကားႏွင္​့ပတ္​သက္​၍လူးလွိမ္​့​ေန​ေအာင္​ခံစားရသည္​...

တတိတိနဲ႔ကိုက္​ျဖတ္​​ေနမိတဲ့လက္​သည္​းထိပ္​​ေတြဆိုတာလည္​းရစရာမ႐ွိ...

ဦး​ေလးငယ္​ကက်​ေနာ္​့ကိုလက္​ထပ္​ၾကရ​ေအာင္​တဲ့....

BLကား​ေတြမၾကာခဏၾကည္​့ျပီးဦး​ေလးငယ္​နဲ႔သာလက္​တြဲျဖစ္​ရင္​ဆိုၿပီး...မၾကာခဏ​ေတြးခဲ့ဖူး​ေပမယ္​့...မျဖစ္​ႏိုင္​တဲ့အ​ေတြးသက္​သက္​သာဆိုၿပီး...​ေခါင္​းကိုခါထုတ္​ကာ...မၾကာခဏပင္​​ျပန္​လည္​​ေမာင္​းထုတ္​ျဖစ္​ခဲ့သည္​...

အခု​ေတာ့က်​ေနာ္​့အိမ္​မက္​​ေတြအသက္​ဝင္​လာ​ေတာ့မယ္​ထင္​ပါရဲ႕...

'ဦး​ေလးငယ္​က်​ေနာ္​့ကိုလက္​ထပ္​ရ​ေအာင္​...ဦး​ေလးငယ္​မွက်​ေနာ္​့ကိုမခ်စ္​တာ´

စိတ္​ထဲဝမ္​းနည္​း​ေန​ေပမယ္​့...သူ​ျပန္​​ေျဖလာမယ္​့စကားကိုမွန္​းဆရင္​ခုန္​ရင္​း...​ေပ်ာ္​ျမဴးရမျမဴးရကို...ထိုစဥ္​ကကံ​စမ္​းခဲ့​ေသးသည္​...

'မခ်စ္​ပဲလက္​ထပ္​တဲ့သူ​ေတြ...အခ်ိန္​ၾကာလာတဲ့အခါခ်စ္​သြားၾကတာပဲ​ေလ´

ထိုစဥ္​က...သက္​ျပင္​းခံရင္​းျပန္​လည္​ေျဖဆိုလာ​ေပမယ္​့အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လိုပင္​က်​ေနာ္​​ေပ်ာ္​ျမဴးခဲ့သည္​...

ဦး​ေလးငယ္​နဲ႔လက္​ထပ္​ရမယ္​ဆိုတဲ့အ​ေပ်ာ္​ကညအိပ္​ခါနီး​ေတာင္​မ်က္​လံုးကိုျပဴး​ေၾကာင္​ၿပီးကဏွာမၿငိမ္​ျဖစ္​​ေစတဲ့အထိ...

အခ်ိန္​ၾကာလာတဲ့အခါခ်စ္​သြားၾကတာပဲ​ေလဆို​ေတာ့...ဦး​ေလးငယ္​ကိုက်​ေနာ္​အခ်ိန္​အၾကာႀကီးဆြဲထားရမွာ​ေပါ့...

စိတ္​ခ်ပါဦး​ေလးငယ္​...ဦး​ေလးငယ္​က်​ေနာ္​့ကိုခ်စ္​လာတဲ့တစ္​​ေန႔အထိက်​ေနာ္​​ေစာင္​့​ေနမွာမို႔လို႔...အဲ့အခ်ိန္​​ေရာက္​တဲ့အထိ​ေလးပဲက်​ေနာ္​နဲ႔သည္​းခံၿပီး​ေန​ေပးပါ...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now