*ဦးေလးငယ္*
P & B Ent:ႀကီးရဲ႕ Third Floor႐ွိStudio Roomထဲတြင္Baekေရာက္ေနခဲ့ရသလိုBaekတို႔BatchကRookiesေတြေရာCamera Manေတြေရာေျခခ်င္းလိမ္ေနၾကၿပီးေတာင္ေျပးလိုက္ေျမာက္ေျပးလိုက္ႏွင့္...
'Down Hairပဲ Linerေတြအရမ္းမမ်ားေစနဲ႔...ႏႈတ္ခမ္းနီအဆီကိုမ်ားမ်ားဆိုးေပးလိုက္...ဒီေကာင္ေလးကႏႈတ္ခမ္းကိုလွ်ာနဲ႔ခဏခဏသပ္တတ္တာ...'
Korean November Issueအတြက္ Magazine Cover႐ိုက္ေပးရမည္ျဖစ္ေသာBaekတို႔အဖြဲ႔ၾကားကားယားကားယားႏွင့့္အလုပ္႐ႈပ္ေနေသာဦးေလးငယ္...
Stylistတို႔တခ်ိဳ႕သူေတြကိုသူတို႔စိတ္ႀကိဳက္ျပင္ဆင္ခြင့္ရေနေသာ္လည္းBaekနံေဘးတြင္ေတာ့ဦးေလးငယ္ကGuideလုပ္ေပးေနေလသည္...
Baekျပင္ဆင္မႈကအားလံုးကဦးေလးငယ္ရဲ႕စိတ္တိုင္းက်...
Baekနဲ႔အညိဳေရာင္ဆံသားေလးေတြေတာင္ပန္းလိေမၼာ္ဘက္ကိုကူးေျပာင္းလို႔...'Baekhyunအတြက္အက်ႌကိုအျဖဴေရာင္ပဲေပးေနာ္...'
Baekျပံဳးၾကည့္မိေနတာကိုမျမင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္...Baekအတြက္ပင္အလုပ္႐ႈပ္ၿပီးျပာယာခတ္ေနခဲ့သည္...
*ေက်းဇူးျပဳၿပီး...က်ေနာ့္အနားမွာအျမဲေနေပးပါဦးေလးငယ္...ဦးေလးငယ္အနားမွာ႐ွိေနရံုနဲ႔...က်ေနာ္အားလံုးျပည့္စံုေနတာမို႔...
စိတ္ကူးေလးႏွင့္သာလွ်င္ေတာင္းဆိုရဲပါသည္...
ဦးေလးငယ္အနားမွာ႐ွိေနသ၍လည္းက်ေနာ္ကသူမ်ားေတြရဲ႕ထိပ္ဆံုးမွာပဲအျမဲရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားမွာ...'ႀကိဳးစားေနာ္...Fighting~~'
'ဟုတ္ကဲ့...'
Gymေဆာ့စရာမလိုဘဲလက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္လံုးအားအင္အျပည့္႐ွိေနတယ္လို႔မ်ားေျပာရင္ပိုရာက်မလား...
တကယ္ေတာ့လိုေတာင္လိုပါေသးတယ္...
ဦးေလးငယ္ရဲ႕အရာရာကက်ေနာ့္ကိုအားလံုးျပည့္စံုေနေစတာမို႔ေလ...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)