*ဦးေလးငယ္*(Zawgyi)
တစ္ရႊတ္ရႊတ္ႏွင့္တစ္ရြက္ခ်င္းလွန္ေနမိသည့့္Magazineသည္...ေနာက္ဆံုးမ်က္ႏွာေနာက္မွCoverထိေရာက္သြားေလသည္...
ေ႐ွ႕ဆံုးကိုျပန္လွန္လိုက္ၿပီး...တစ္ရြက္ခ်င္းျပန္လွန္မိေနသည္႔တိုင္Magazineကအေၾကာင္းအရာေတြကိုသူနားမလည္ႏိုင္ေသး...
အေၾကာင္းမွာကား...
ယခုအခ်ိန္တြင္Magazineမကလို႔ဘယ္စာအုပ္မ်ိဳးပဲလွန္လွန္သူ႔အေတြးထဲသူ႔မ်က္စိထဲကမထြက္ႏိုင္ေသးေသာMemoryတစ္ခုကစြဲထင္က်န္ရစ္ကာျမင္ေယာင္ေနဆဲမို႔...
က်စ္...ကြာ...
ဘယ္ေနရာၾကည့္ၾကည့္အေတြးထဲကထြက္မသြားတဲ့ပံုရိပ္တို႔ေၾကာင့္...Magazineကိုပိတ္ရင္းေ႐ွ႕မွစားပြဲေပၚပစ္တင္မိေတာ့....
နံေဘးတြင္ပန္းသီးကိုဓားႏွင့္ခြာကာသူ႔ကိုျပဴးတူးေၾကာင္ေတာင္ႏွင့္ၾကည့္ေနေသာမမႀကီးကိုေတြ႔လိုက္ရသည္...သူစိတ္႐ႈပ္ေနမိတာ...မမႀကီးသိေနသည့္ပံုႏွင့္...
ဒီအတိုင္းေတာင္ထင္ေျမာက္ထင္ထင္ေနကာ..စိတ္ထင့္ေနရသည္မို႔မမႀကီးစိတ္ထားေသာပန္းသီးတစ္စိတ္ထံလက္လွမ္းလိုက္ကာ...
'မမႀကီး...'
'ဟင္...'
ေမးသင့္လားမေမးသင့္လားကိုယ့္ကိုယ္ကိုျပန္ေမးမိေနတာ...မမႀကီးကလည္းဘာလဲဆိုသည့္သေဘာႏွင့္...ေသခ်ာဂ႐ုတစိုက္ႏွင့္နားေထာင္ေပးေနသည္...
စိတ္ထဲမတင္မက်ျဖစ္ေနသည့္ကိစၥကိုစိတ္ေပါ့သြားေအာင္ထုတ္ေမးလိုက္သင့္ပါသည္ေလ...
'Baekhyunနဲ႔Kaiနဲ႔ကအရမ္းခင္တာပဲလားမမႀကီး...'
သူမထပ္စိတ္လိုက္ေသာပန္းသီးစိတ္ခပ္ႀကီးႀကီးကိုလွမ္းေပးလာခဲ့ၿပီ...ေက်နပ္ၾကည္ႏူးေနေသာအျပံဳးခပ္ႀကီးႀကီးကိုျပံဳးလိုက္ပီးပါမွ...
'Omm...Yeolေလး...ငယ္ငယ္တည္းကBaekေလးစြဲစြဲျမဲျမဲေပါင္းလာတာဆိုလို႔အဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ပဲ႐ွိတယ္...က်န္တဲ့သူေတြကိုေပါင္းတာေတာင္သိပ္မေတြ႔ဘူး...Waeyo??'
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)