*ဦးေလးငယ္*
"Good Morning သူေဌး~~အခန္းထဲမွာ သူေဌးနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔ဆိုၿပီး ဧည့္သည္ေရာက္ေနပါတယ္ "
Chanyeolကိုျမင္သည္ႏွင့္ဦးႀကိဳဂါဝရျပဳတဲ့အတြင္းေရးမႉးမမ~~
ဒီေန႔Chanyeolအလုပ္ေစာေစာလာမည္ဆိုတာႀကိဳသိလို႔ သူမလည္းေစာေစာေရာက္ေနျခင္းပင္ျဖစ္လိမ့္မည္..ဂါဝရျပဳႏႈတ္ဆက္စကားဆိုတဲ့သူမကိုေခါင္းတစ္ခ်က္ၿငိမ့္ျပလိုက္ၿပီး...
"ႀကိဳခ်ိန္းထားတဲ့သူလား???"
"မဟုတ္ပါဘူး သူေဌး~~ကြၽန္မတစ္ခါမွမျမင္ဖူးတဲ့သူပါ"
Chanyeolအလုပ္ေတြဇယ္ဆက္သလိုဆက္ေနတဲ့ရက္ပိုင္းမို႔ ႀကိဳတင္ခ်ိန္းဆိုျခင္းမ႐ွိတဲ့ဧည့္သည္ေတြကို ေတြ႔ဆံုျခင္းမ႐ွိဘဲ ျငင္းဆိုေနခဲ့တာ...
ထိုလူေတြအတြက္သီးသန္႔ေပးဖို႔အခ်ိန္Chanyeolမွာ လံုလံုေလာက္ေလာက္မ႐ွိတာေၾကာင့္...ဒီေန႔ေတာင္ မနက္ပိုင္း႐ွယ္ယာ႐ွင္အစည္းအေဝးၿပီးတာနဲ႔ Kimအုပ္စုရဲ႕သမီးျဖစ္သူModelလက္သစ္Taewon shiiနဲ႔ Winter Fashion Showအတြက္ Photoshootက႐ွိေနေသးတာေၾကာင့္ အိမ္ကကေလးငယ္ကိုေတာင္ေက်ာင္းလိုက္မပို႔ႏိုင္ခဲ့...
ထိုကေလးေလးမႏိုးခင္တည္းကထြက္လာခဲ့တာဆိုေတာ့ က်ိန္းေသေပါက္သူ႔ကိုစိတ္ဆိုးေနလိမ့္မည္...
တစ္ရက္ေလာက္ေတာ့ သူ႔အတြက္ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္တစ္ခုဖန္တီးေပးဦးမွပါ...
အိမ္ကိုစိတ္ကေရာက္သြားေတာ့ စိတ္ဆိုးေနမည့္ကေလးငယ္ကိုျမင္ေယာင္လိုက္သည္ႏွင့္ သက္ျပင္းဖြဖြခ်လိုက္ရင္း...
"ဝင္ေတြ႔လိုက္မယ္"
"Nae..."
အခုေရာက္ေနတဲ့လူကေတာ့ မနက္ေစာေစာလာမယ့္သူ႔ထက္ ႀကိဳေရာက္ကာေစာင့္ေနတာမို႔ဝင္ေတြ႔ရန္သာ႐ွိေတာ့သည္...
Chanyeolအခန္းထဲဝင္ဝင္ခ်င္း Sofaဘက္ကိုၾကည့္မိေတာ့ ေစာင့္ေနသည္ဆိုသည့္ဧည့္သည္က႐ွိမေနခဲ့...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)