Part-22(Z+U)

13K 1.7K 434
                                    

Request>> မနက္​Exam​ေျဖမယ္​့ခ​ေလး​ေတြမဖတ္​ၾကပါနဲ႔​ေနာ္​🙏​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​...

*ဦး​ေလးငယ္​*

ဆက္​တိုက္​​ေခၚ​ေန​ေပမယ္​့ကိုင္​သူမဲ့​ေန​ေသာPh​ေလး​ေၾကာင္​့နံရံကိုမွီကာထိုင္​​ေနရင္​း...ငိုင္​​ေနမိသည္​...

မင္​းမ႐ွိ​ေတာ့...ငါတကယ္​မဆင္​မ​ေျပဘူးBaekhyun...

'​ေဟ်ာင္​့...Kai...Baekhyunဒီ​ေန႔ဘာလို႔မလာတာလဲ...´

​ေရဘူးကို​ေမာ့​ေသာက္​ရင္​းအနားဝင္​ထိုင္​လာတဲ့Minhyuk...
က်​ေနာ္​တစ္​​ေယာက္​တည္​းငိုင္​တိုင္​တိုင္​ထိုင္​​ေနတာကို...သူလည္​းသ​ေဘာမ​ေတြ႔လို႔ထင္​ပါရဲ႕...

'​ေနမ​ေကာင္​းဘူးတဲ့...´

ဒါကByun Ma Ma​ေျပာလိုက္​တဲ့စကားရယ္​မွ်သာ...
သူတကယ္​​ေနမ​ေကာင္​း​ေနလို႔လား...ဘာလား​ေတာ့​ေသခ်ာမသိရ...

မ​ေန႔က​ေက်ာင္​းမွာ​တစ္​မနက္​လံုးအသိစိတ္​လြတ္​​ေနသူတစ္​​ေယာက္​လိုငိုင္​​ေနၿပီး...က်​ေနာ္​မသိခင္​​ေလးတင္​အိမ္​ျပန္​သြားခဲ့တာ...

မ​ေန႔တည္​းကစိတ္​ကပူ​ေနရလို႔​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​ဆက္​​ေပမယ္​့လည္​းPhကစက္​ပိတ္​ထားပါသည္​ဟုသာစြတ္​​ေအာ္​​ေနၿပီး...မနက္​သူ႔အိမ္​သြားျပန္​​ေတာ့လည္​းအ​ေပါက္​ဝမွByun MaMaကဆီးတားသည္​...

Baekhyunအဆင္​မ​ေျပ​ေနဘူးဆိုတာက်​ေနာ္​အလိုလိုသိ​ေနတယ္​...
သူအဆင္​မ​ေျပ​ေနတဲ့အခ်ိန္​မွာသူ႔အနားမွာတကယ္​​ေန​ေပးခ်င္​တယ္​...

'သူ​ေနမ​ေကာင္​းလို႔မိႈင္​​ေနတာ​ေပါ့...ဟုတ္​လား...မင္​းရဲ႕တြဲဖက္​​ေလး​ေပ်ာက္​​ေန​ေတာ့လြမ္​း​ေနတာမဟုတ္​လား...´

ရယ္​က်ဲက်ဲနဲ႔နံ​ေဘးကစ​ေနာက္​​ေနတဲ့Minhyukကို...မတတ္​သာတဲ့အျပံဳးတစ္​ခုသာျပံဳးျပႏိုင္​ပါသည္​...

သာမန္​ထက္​ပိုတဲ့စြပ္​စြဲသမုတ္​ခ်က္​​ေတြကိုက်​ေနာ္​စိတ္​မဝင္​စားဘူး...
က်​ေနာ္​စိတ္​ဝင္​စားတာ...က်​ေနာ္​့ကိုယ္​ပြားနီးပါးခင္​မင္​ရတဲ့​...က်​ေနာ္​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးရမယ္​လို႔သတ္​မွတ္​ထားတဲ့Baekhyunတစ္​​ေယာက္​သာရယ္​...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now