Part-27(Z+U)

11K 1.8K 473
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

'ဘိုးဘိုး~~ဘိုးဘိုးလို႔~~´

Koreaမွထြက္​ခြာခါနီးFlight​ေၾကျငာသံကို အာရံုျပဳနား​ေထာင္​​ေနတုန္​း နံ​ေဘးက​ေန က​ေလး​ေပါက္​စ​ေလးကတဂ်ီဂ်ီႏွင္​့...

မ်က္​ရည္​စတို႔ကလည္​းထြက္​လို႔...ျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့မ်က္​ႏွာ​ေလးကအလိုမက်စြာႏွင္​့ အက်ႌအနားစတို႔ကိုပါ သူ႔လက္​​ေခ်ာင္​းသြယ္​သြယ္​​ေလးမ်ားႏွင္​့ဆုပ္​ကိုင္​ထား​ေသးသည္​...

'အဘိုး​ေျမး​ေလး ဘာျဖစ္​ရျပန္​တုန္​း ​ေၾကာင္​ခ်ီး​ေပ႐ုပ္​​ေလးနဲ႔...´

အသန္​႔အျပန္​႔ႀကိဳက္​လြန္​းရံုသာမက အလွအပကိုဦးစား​ေပးတတ္​လြန္​း​ေသာ​ေျမးျဖစ္​သူသည္​...​တခ်ိန္​ကလို'ဘိုးဘိုး​ေနာ္​´ဆိုၿပီး ရန္​​ေထာင္​​ေနရမယ္​့အစား...

တစ္​အ္ိမ္​လံုးတျမတ္​တႏိုးနဲ႔ဝိုင္​းဝန္​းထိန္​းသိမ္​း​ေပး​ေနက်မ်က္​ရည္​ဥတို႔က သူ႔မ်က္​ႏွာအႏွံ႔ကိုရႊဲရႊဲစို​ေန​ေအာင္​ က်​ဆင္​း​ေနတာမွျမင္​မ​ေကာင္​း...

သူသိပ္​ခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့ Chanyeol​ေလးနဲ႔ထားခဲ့ရမွာ​ေတာင္​ စိတ္​မ​ေျဖာင္​့​ေအာင္​😪

'ဘိုးဘိုးျမန္​ျမန္​ျပန္​လာရမယ္​​ေနာ္​...က်န္​းမာ​ေရးလည္​းအမ်ားႀကီး​ေကာင္​းလာရမယ္​​ေနာ္​...ဘိုးဘိုးပိန္​ခ်င္​လို႔အစားမစားဘူးဆိုတာသိ​ေပမယ္​့ ဒီထက္​ပိုၿပီးမပိန္​နဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...သားကို ​ေန႔တိုင္​းဖုန္​းဆက္​​ေနာ္​ အမ်ားဆံုးတစ္​လပဲ​ေန​ေနာ္​ တစ္​လထက္​ပို​ေနရင္​ ​ေက်ာင္​းမတက္​ပဲသားလိုက္​လာမွာ​ေနာ္​...ဘ္ိုးဘိုး...´

'​ေတာ္​​ေတာ့ BaekHyun!!!´

မ်က္​ရည္​စက္​လက္​နဲ႔Appaကိုမွာတမ္​း​ေႁခြ​ေနတဲ့ က​ေလးငယ္​ကို မမ​ေလးပိတ္​​ေဟာက္​လိုက္​မွ က်​ေနာ္​လည္​းအလိုက္​တသိနဲ႔က​ေလးငယ္​ပုခံုးတို႔ကိုဆုပ္​ကိုင္​​ေပးလိုက္​ၿပီး Appaအနားက​ေန ဆြဲ​ေခၚယူလိုက္​ရတယ္​...

က်န္​းမာ​ေရးခ်ိဳ႕တဲ့လြန္​း​ေနတာ​ေၾကာင္​့ အစားမစားပဲသိသိသာသာပိန္​က်လာတဲ့Appaကိုျမင္​ရတာ က်​ေနာ္​တို႔အားလံုးစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနၾကသည္​့အျပင္​ အစားစားတိုင္​းၿမိဳမခ်ႏိုင္​ပဲ ျပန္​ျပန္​အန္​ေနတတ္​တဲ့Appaကိုယ္​တိုင္​ကလည္​း သူ႔ကိုယ္​သူမ​ေက်မနပ္​ျဖစ္​​ေနတာကို က​ေလးငယ္​ကလြဲလို႔အားလံုးကသိ​ေနၾကတာမို႔...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now