*ဦးေလးငယ္*
*ခ်စ္ေသာ...ဦးေလးငယ္*
ေခါင္းစဥ္ကိုျမင္လိုက္ရတည္းကစာအုပ္ကိုဆက္ဖြင့္ရန္လက္တို႔ကတြန္႔ဆုတ္ေနေပမယ့္...ထိုေခါင္းစဥ္ေၾကာင့္ပင္...အထဲမွစာသားတို႔ကသိခ်င္လာစိတ္ကိုပိုႏိႈးဆြေနေလသည္...
လွန္လိုက္မိေသာပထမဦးဆံုးစာမ်က္ႏွာတြင္...Dateတပ္ထားျခင္းမ႐ွိေသာစာတန္းေလးတစ္ေၾကာင္းကိုအရင္ေတြ႔လိုက္ရသည္...
လွပဝိုင္းစက္ျခင္းမ႐ွိေသာသူမသားငယ္လက္ေရးသည္...အခ်ိန္ယူကာေရးသားခဲ့ပံုေပါက္တာေၾကာင့္...သပ္သပ္ရပ္ရပ္ႏွင့္...သူ႔ခံစားခ်က္တို႔ကိုပါလွမ္းကာၾကည့္႐ႈႏိုင္သည္အထိကို...ရင္ဖြင့့္ထားခဲ့ေလသည္...
~ဦးေလးငယ္ကိုက်ေနာ္အရမ္းမုန္းခဲ့ဖူးတယ္~
သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ကာ...ေနာက္တစ္ရြက္ထပ္လွန္လိုက္စဥ္...
~က်ေနာ့္ဦးေလးငယ္ကိုအရင္လိုမုန္းေနတာမွေနလို႔ထိုင္လို႔ေကာင္းဦးမယ္~
ထိုမွ်သာ...စာေရးရန္ပ်င္းတတ္သည့္သူမသားငယ္...ရင္ဖြင့္တဲ့Diaryေတာင္ခပ္တိုတိုခပ္ျပတ္ျပတ္ႏွင့္...
ေနာက္တစ္ရြက္ထပ္လွန္လိုက္မိျပန္ေတာ့...~က်ေနာ့္ရင္ေတြအရမ္းခုန္တယ္ဦးေလးငယ္...
~ဘာလို႔မွန္းလဲက်ေနာ္မသိဘူး...ဦးေလးငယ္ကိုျမင္ေနရတာငိုခ်င္စရာေကာင္းတယ္ငိုခ်င္စရာေကာင္းတယ္တဲ့...အဲ့ေလာက္ထိေတာင္လား...Baekhyun...Chanေလးကိုျမင္တိုင္းအျမဲဝမ္းနည္းေနခဲ့တာလား...
ေပါက္ခနဲက်သြားမိတဲ့မ်က္ရည္တစ္စက္ကိုအျမန္သုတ္လိုက္ၿပီးေနာက္တစ္ရြက္ထပ္လွန္လိုက္စဥ္...~အစစအရာရာအလိုလိုက္ၿပီး...ဂ႐ုစိုက္ေပးလာတဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါဦးေလးငယ္...
~~က်ေနာ္လည္းအရမ္းခ်စ္ပါတယ္သူမတို႔သေဘာက်ႏွစ္သက္ခဲ့တဲ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အဆင္ေျပလာတဲ့ဆက္ဆံေရးက...သူမသားေလးရင္ထဲမွာ...ဒဏ္ရာတစ္ခ်ိဳ႕ႂကြင္းက်န္ရစ္ခဲ့မယ့့္ပနက္႐ိုက္ခ်က္ေတြတဲ့လား...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)