Part-32(Z+U)

13.7K 1.8K 283
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*(Zawgyi)

မ​ေရာက္​တာၾကာၿပီျဖစ္​တဲ့​ေက်ာင္​းဝငး္​ႀကီးက မ​ေျပာင္​းလဲစြာ...
​ပံုစံမ်ိဳးစံုနဲ႔​ေက်ာင္​းသား​ေက်ာင္​းသူ​ေတြက Baekhyunစိတ္​အစံုကို လန္​းဆန္​းသြား​ေစသည္​...

သို႔​ေသာ္​လည္​း...ၾကည္​လင္​သြားသည္​အထိ​ေတာ့မျဖစ္​...

အဘယ္​​ေၾကာင္​့ဆို​ေသာ္​....

"ဦး​ေလးငယ္​ကည​ေနလည္​းArrjushiကိုပဲလာႀကိဳခိုင္​းတာလား..."

မၾကည္​လင္​​ေသးတဲ့စိတ္​က ႏႈတ္​ကထြက္​တဲ့စကားတို႔ကို မ​ေခ်ာ​ေမြ႔​ေစသလို ဆူ​ေဆာင္​့​ေအာင့္​့ၿပီး​ေျပာတယ္​ဆိုတာ Arrjushiထံက​ေန ဦး​ေလးငယ္​ျပန္​သိႏိုင္​ရင္​​ေကာင္​းမည္​...

"ဒီ​ေန႔တစ္​​ေန႔လံုးသူ​ေဌးမအားလို႔ အဲ့ဒါ..."

ဒုန္​း!!!

Driverဦး​ေလးႀကီးစကားကိုဆံုး​ေအာင္​နားမ​ေထာင္​​ေန​ေတာ့ပဲ ကားတံခါးဖြင္​့ထြက္​လာလိုက္​ၿပီး ကားကိုလႈပ္​ခါသြားတဲ့အထိျပန္​​ေဆာင္​့ပိတ္​လိုက္​သည္​...

😤😤😤

စိတ္​ဆိုးလိုက္​တာ ဦး​ေလးငယ္​ရာ...

က်​ေနာ္​ခုမွ​ေက်ာင္​းျပန္​တက္​ႏိုင္​တာကို...ပထမဆံုး​ေန႔ကိုလိုက္​ပို႔​ေပးသင္​့တယ္​မဟုတ္​ဘူးလား...

​ေနမ​ေကာင္​း​ေနတုန္​းက အသည္​းအသန္​ဂ႐ုစိုက္​ျပၿပီး​ေတာ့ Baekhyunတို႔​ေန​ေကာင္​းၿပီး​ေထာင္​လာတာနဲ႔တန္​းပလစ္​​ေတာ့တာပဲ...

​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔ၿပီးမွ အလုပ္​သြားလည္​းရ​ေနတာကို...
သူမ်ား မတရား​ေမွ်ာ္​လင္​့ထားတာကို မနက္​တည္​းက မ်က္​ႏွာ​ေတာင္​မျမင္​လိုက္​ရဘူး မုန္​းလိုက္​တာ...

သူ႔ဆီက အခ်ိန္​တိုင္​းဂ႐ုစိုက္​ခံ​ေနရ​ေအာင္​ တစ္​ခါတည္​းComaဝင္​သြားသင္​့တာ😤😤😤

ၾကည္​ႏူးသာယာစြာ​ေတြး​ေနတဲ့အ​ေတြးတို႔မဟုတ္​တာမို႔ မ်က္​ႏွာအမူအရာကလည္​း ​ေတာ္​ရံုလူ​ေတြ​ေငးမၾကည္​့ရဲ​ေလာက္​​ေအာင္​ ခက္​ထန္​​ေနမည္​မွာအမွန္​ပင္​...

Baekသြား​ေနတဲ့လမ္​း​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​ကလူ​ေတြသိသိသာသာ​ေ႐ွာင္​ဖယ္​​ေပးၾက​ေလသည္​...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now