*ဦးေလးငယ္*
°•°•°•°•°•°•°'ဒီမိသားစဳဂဳဏ္သိကၡာ...ဒီမိသားစုဂုဏ္သိကၡာနဲ႔လာကိုင္ေပါက္ေနရေအာင္က်ေနာ္ဘယ္အျပစ္ႀကီးႀကီးမားမားကိုမ်ားမွားလုပ္ဖူးလို႔လဲ!!!ဦးေလးငယ္သာ႐ွက္တတ္မယ္ဆိုရင္...က်ေနာ့္ကိုခုလိုလာခ်ဳပ္ျခယ္ရဲမွာေတာင္မဟုတ္ဘူး!!!'
တစ္အိမ္လံုးဟိန္းထြက္ေနေတာင္ေအာ္ဟစ္လာတဲ့ကေလးအသံကိုၾကားလိုက္ရမွက်ေနာ့္ေစတနာေတြမွားမွန္းသိခဲ့ရသည္...
မရည္ရြယ္ခဲ့ဘူး.....
သူ႔ကိုေကာင္းမြန္ေစခ်င္တဲ့ေစတနာေသးေသးေလးကခုေလာက္ထိတင္းမာတဲ့အေျခေနကိုတြန္းပို႔လိမ့္မယ္လို႔က်ေနာ္မထင္မိခဲ့ဘူး...
'Byun Baek Hyun!!!!'
အခန္းဝမွထြက္ေပၚလာတဲ့မမေလးအသံေၾကာင္႔့ပိုၿပီးမွားယြင္းေနၿပီမွန္း...က်ေနာ္နားလည္ခဲ့သည္...
က်ေနာ္ေတာင္ထိတ္လန္႔သြားတယ္ဆိုေတာ့သူလည္းေတာ္ေတာ္လန္႔သြားေလာက္သည္...'Byun Baek Hyun!!!နင္စကားကိုဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ...နင့္မိဘငါမဆံုးမလို႔ခုလိုေတြမိုက္႐ိုင္းေနတာလား~~နင့္ကိုေမြးထားမိတာပထမဆံုးငါေနာင္တရျခင္းပဲ~~'
Chanyeolသူ႔အေ႐ွ႕မွာပဲBaekhyunကိုလက္ညိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးကာဆူပူေနေသာမမေလးကိုၾကည့္ရင္းအရမ္းအံ့ျသမိသည္...
ဘာလို႔အဲ့ေလာက္ထိမတရားေျပာထြက္ရက္တာလဲ...
'ဟုတ္တယ္~~သားမိုက္႐ိုင္းတယ္...သားကိုခုလိုမိုက္႐ိုင္းလာေအာင္ဘယ္သူုလုပ္ေနတာလဲ...သားအရင္ကဒီလိုမဟုတ္ဘူးေလ...တစ္စံုတစ္ေယာက္ေရာက္လာၿပီးမွသားမိုက္႐ိုင္းသြားတာေလ~~သားမုန္းတယ္!!သားကိုခုလိုျဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ့အဲ့တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမုန္းတယ္~~ဦးေလးငယ္ကိုမုန္းတယ္!!!Ommaကိုလည္းမုန္းတယ္!!! အဟင့္...'
'Byun Baek Hyun~~'
အံ့ျသသံတစ္ခုလိုထပ္မံေရရြတ္လာသည့္မမေလးအသံတြင္ဝမ္းနည္းသံသဲ့သဲ့ယွက္ႏြယ္ပါေနေလသည္...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)