Part-18(Z+U)

12.2K 1.5K 286
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

'မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​...႐ိုး​ေရာ႐ိုးသားရဲ႕လား...Baekhyun'

က်​ေနာ္​​ေမးလိုက္​တဲ့​ေမးခြန္​း​ေၾကာင္​့...​ၾကမ္းျပင္​ကို​ေပါက္​ထြက္​မတတ္​စိုက္​ၾကည္​့​ေနတဲ့​ခ​ေလး​ေ​လး...မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြဝ္ိုင္​းလို႔...ပါးစပ္​​ေလးဟလို႔...​အလန့္​႔တၾကား​ေမာ့ၾကည္​့လာ​ေလသည္​...

တကယ္​တြဲ​ေနၾကလို႔မ်ားအလန္​႔တၾကားျဖစ္​သြားတာမ်ားလား...
မဟုတ္​ပါ​ေစနဲ႔လို႔...က်​ေနာ္​့စိတ္​ထဲကအႀကိမ္​ႀကိမ္​​ေရရြတ္​​ေနခဲ့မိသည္​...

က်​ေနာ္​တို႔ရဲ႕ခ​ေလးငယ္​ကိုပတ္​ဝန္​းက်င္​ကလက္​ညိဳးဝိုင္​းထိုးတဲ့သူ...တကယ္​မျဖစ္​​ေစခ်င္​ဘူး...

'​ေျဖ​ေလ...မင္​းနဲ႔Kaiနဲ႔႐ိုး​ေရာ႐ိုးသားရဲ႕လားလို႔!!!
'

စိတ္​မ႐ွည္​တာနဲ႔​ေလသံခ်က္​ခ်င္​းမာလာတတ္​တဲ့က်​ေနာ္​​ေတာ့...ခ​ေလးငယ္​ကို​ေအာ္​မိျပန္​ပါၿပီ...

'ဦး​ေလးငယ္​...က်​ေနာ္​့ကိုဘယ္​လို​ေမးခြန္​းမ်ိဳး​ေမးလိုက္​တာလဲ...'

မ်က္​ရည္​​ေလး​ေတြအဝိုင္​းသားႏွင္​့တအံ့တျသ​ေရရြတ္​လာတဲ့ခ​ေလးငယ္​ကိုျမင္​​ေနရင္​းမွ...မွားယြင္​းစြပ္​စြဲမိၿပီလားလို႔...​ေနာင္​တရလိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့...ျဖစ္​လာႏိုင္​သည္​့အ​ေျခ​ေနတို႔ကိုကာကြယ္​ရန္​လည္​းတာဝန္​က႐ွိ​ေန​ေသးျပန္​တယ္​...

'က်​ေနာ္​နဲ႔Kaiကို...Omma​ေတာင္​ဒီလိုသံသယမဝင္​ဖူးဘူး...ဦး​ေလးငယ္​...
ဦး​ေလးငယ္​ဘာ​ေၾကာင္​့က်​​ေနာ္​တို႔ကိုစြပ္​စြဲရတာလဲ...ဘာအ​ေၾကာင္​း​ေၾကာင္​့လဲ'

'မင္​းပဲသူ႔ပါးကိုနမ္​းတာ​ေလ~~မင္​းပဲသူ႔ကိုခ်စ္​လို႔ဆိုၿပီး​ေျပာတာ​ေလ...အဲ့ဒါ​ေတြက...ငါခုလို​ေျပာဖို႔အတြက္​ခိုင္​လံုတဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​မဟုတ္​ဘူးလား...'

ခ​ေလးနဲ႔တုၿပိဳင္​ၿပီး...တစ္​​ခြန္​းတစ္​လွည္​့ဆီ​ေအာ္​ရန္​စိတ္​ကူးမ႐ွိ​ေသာ္​လည္​း...က်​ေနာ္​့ရဲ႕မ႐ွည္​တဲ့စိတ္​တို႔ကအင္​မတန္​ထိန္​းခ်ဳပ္​ရခက္​တယ္​...

'အဲ့ဒါဦး​ေလးငယ္​က်​ေနာ္​့ကိုသက္​သက္​စြပ္​စြဲ​ေနတာပဲ...Kaiကက်​ေနာ္​့ငယ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေလ...နမ္​းရံုတင္​မဟုတ္​ဘူး...ငယ္​ငယ္​တည္​းကအတူတူအိပ္​လာတာ...သူကက်​ေနာ္​့အ​ေပၚအရမ္​းခ်စ္​လို႔က်​ေနာ္​ကသူ႔ကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​​ေလ...အဲ့ဒါဘာထူးဆန္​းလဲ...ဦး​ေလးငယ္​က်​ေနာ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အခ်စ္​ကိုအ​ေရာင္​မဆိုးပါနဲ႔!!!'

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now