*ဦးေလးငယ္* ( Zawgyi)
"ဟို Kai shii! "
႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲလူၾကားထဲမွ နာမည္ေခၚသံၾကားလိုက္ရတာမို႔ အသံလာရာၾကည့္လိုက္မိေတာ့ Baekhyunအတန္းထဲက ေက်ာင္းသား...
သူလည္း ဒီသတင္းစာ႐ွင္းလင္းပြဲကို လာခဲ့ပံုေပၚသည္...
"Kai shii က်ေနာ့္ကို မွတ္မိလားမသိဘူး က်ေနာ္Baekhyun shiiရဲ႕အတန္းေဖာ္ ေက်ာင္းအုပ္ရဲ႕သား Do Kyung Sooပါ"
"က်ေနာ္မွတ္မိပါတယ္ Kyung Soo shiiက ဒီပြဲကိုတမင္လာခဲ့တာလား"
"Nae...လူ႐ွင္းတဲ့ေနရာမွာ စကားေျပာလို႔ရမလား Baekhyunနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ေျပာစရာေလး႐ွိလို႔
Kai shii ခဏေလာက္အခ်ိန္ေပးလို႔ရမလား"ေပြ႔ခ်ီထားတဲ့Baekhyunကို ကားထဲအသာအယာထည့္ၿပီး တရၾကမ္းေမာင္းထြက္သြားတဲ့ဦးေလးငယ္ကားကို ျမင္လိုက္ရတာမို႔ Kyung Sooရဲ႕ေတာင္းဆိုစကားကို ေခါင္းအသာၿငိမ့္ျပလိုက္မိသည္....
သာယာၿငိမ့္ေညာင္းစြာထြက္ေပၚေနတဲ့ဂီတသံကလြဲလို႔ စကားေျပာသံတစ္ခြန္းေတာင္မၾကားရတဲ့ဆိုင္ေလးထဲမွာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းထိုင္ေနတယ္ထင္ရေပမယ့္...Kaiရင္တစ္ခုလံုးစုတ္ျပတ္သလိုခံစားေနရၿပီး ပူေလာင္ေနဆဲျဖစ္တာေၾကာင့္...
Waiterေလးလာခ်ေပးတဲ့ေရခြက္ကို ကုန္စင္ေနသည္အထိေမာ့ခ်လိုက္မိသည္...
"Baekhyun shiiအဆင္ေျပပါ့မလား"
Kai အေ႐ွ႕တည့္တည့္တြင္ထိုင္ကာ Baekhyunအေၾကာင္းေမးလာတဲ့Kyung Sooကို အတတ္ႏိုင္ဆံုးအကဲခတ္ေနမိသည္...
သူမ်ားအေၾကာင္းကို လိုအပ္တာထက္စပ္စုေနတာလား...
တကယ္စိုးရိမ္ပူပန္လို႔ေမးေနျခင္းလား သဲကြဲေအာင္လို႔..."ဟို က်ေနာ္Baekhyunကို တကယ္စိုးရိမ္လို႔ေမးတာပါ သူအဆင္မေျပေနတာ က်ေနာ္တို႔အကုန္ေတြ႔လိုက္ရတာပဲေလ က်ေနာ္သူ႔ကို တကယ္ခင္ခ်င္ခဲ့တာ Kai shii က်ေနာ့္ကို သူခင္မင္ခြင့္မေပးခဲ့ေပမယ့္ က်ေနာ့္ဘက္ကေတာ့..."
လူပံုစံထက္ပိုတည္ၾကည္လြန္းတဲ့အသံတိမ္ဝင္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ စိတ္မေကာင္းသလို ေခါင္းကိုငံု႔ခ်လိုက္တဲ့ Kyung Sooကိုျမင္လိုက္ရတဲ့Kaiလည္းစိတ္မေကာင္း...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)