*ဦးေလးငယ္*(Zawgyi)
'ပင္လယ္ထဲကမင္းကိုဦးေလးငယ္ျပန္ေခၚလာတာ...'
နားထဲကမထြက္ႏိုင္ေသးေသာKaiစကားကBaekေသြးေၾကာထဲ႐ွိေသြးသားတို႔ကိုေျပာင္းျပန္ျပန္စီးေနေစသည္အထိတုန္လႈပ္ေနေစခဲ့သည္...
ထိုင္လိုက္...ထလိုက္...အခန္းထိပ္ႏွစ္ဖက္ဟိုဘက္ဒီဘက္ေလွ်ာက္ေနလိုက္ႏွင့္ဦးေလးငယ္ကိုမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရန္အားေမြးယူေနခဲ့သည္မွာမိုးဆုတ္ဆုတ္ေတါင္ခ်ဳပ္ေနခဲ့ေလၿပီ...
Baekတကယ္မသိပါ...
Baekမွားခဲ့တယ္ဆိုတာကလြဲလို႔...ဦးေလးငယ္ကိုအရင္ေတာင္းပန္ရမလားေက်းဇူးတင္စကားအရင္ေျပာရမလားBaekခြဲခြဲျခားျခားမသိႏိုင္ေသးပါ...
ေက်းဇူးတင္စကားေရာေတာင္းပန္စကားပါမျဖစ္မေနေျပာရမည္ျဖစ္ေပမယ့္...Baek႐ိုင္းျပခဲ့မႈေတြအတြက္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ႏိုင္ရန္...အေတာ္ေလးကိုအင္အားဆုတ္ယုတ္ေနခဲ့ေလသည္...
သို႔ေသာ္...ေ႐ွာင္လႊဲရန္မတတ္သာေသာကိစၥရပ္အတြက္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုခိုင္မာစြာခ်ရင္းတစ္ေန႔လံုးပိတ္ထားျဖစ္ေသာအခန္းတံခါးကိုဖြင့့္ကာ...အိမ္ေအာက္ထပ္သို႔အားတင္းရင္းဆင္းလာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္...
Chanyeolအိမ္တံခါးကိုဖြင့္ကာအိမ္အတြင္းဝင္ဝင္ခ်င္းတြင္Sofaအထက္မ်က္စိမ်က္ႏွာပ်က္ကာထိုင္ေနေသာမမႀကီးကိုေတြ႔ရေလသည္...
'Baekhyunခုထိဆင္းမလာေသးဘူးလား...'
စိတ္လြတ္ေနသူတစ္ေယာက္လိုမ်က္လံုးကမေရရာေသာေနရာတစ္ခုကိုစိုက္ၾကည့္ေနလ်က္ေခါင္းအသာရမ္းျပလာသည္...
အဲ့ဒါဆို...အဲ့ကေလးစိတ္ဆိုးေနတုန္းေပါ့...
ဆိုးလိုက္တာBaekhyunရာ...မနက္ကငိုယိုၿပီးအိမ္ေပၚေျပးတက္သြားတည္းကစိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါေသာ္လည္းအေနာက္မွလိုက္ေတာ့မသြားျဖစ္...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)