*ဦးေလးငယ္*
ကားေပၚစတက္ကတည္းကႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ျပန္လည္အိပ္ေပ်ာ္သြားေလေသာခေလးငယ္~~
အိမ္ျပန္ေရာက္လာသည္အထိ...တစ္လမ္းလံုးမလႈပ္မယွက္...စည္းခ်က္မွန္ေသာအသက္႐ွဴသံခပ္ျပင္းျပင္းေလးတစ္ခုႏွင့္သာလွ်င္အိပ္စက္ကာလိုက္လာသည္...
'Baekhyun...Baekhyun...အိမ္ေရာက္ၿပီထေတာ့...´
ပုခံုးကိုအသာကိုင္ကာလႈပ္ရမ္းလိုက္ေတာ့မွ...သူ႔ဗီဇအတိုင္းမ်က္လံုးတစ္ဖက္အရင္ပြင့့္လာၿပီးမွေနာက္တစ္ဖက္ဆက္ပြင့္လာသည္...
ေနာက္...ေျခဆန္႔လက္ဆန္႔ျပဳလုပ္ၿပီး...ကားတံခါးဖြင့့္ကာကားေပၚမွ...ခုန္ဆင္းသြားေလသည္...
'Arrr...ေမ့ေတာ့မလို႔...´
မပြင့္တပြင့္မ်က္လံုးေလးမ်ားၾကားမွပင္...အိပ္ခ်င္မူးတူးပံုေလးႏွင့္...သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကိုေတာ့တစ္ေတာင္ေလာက္စူေထာ္ထားကာ...သူ႔အေပၚကက်ေနာ့္အဝတ္အစားေတြနဲ႔Scarfကိုအတင္းဆြဲခြၽတ္ၿပီး...ကားေပၚပစ္တင္သြားေလသည္...
တကယ့္ခေလး~~ဒီအတိုင္းဝင္သြားလည္းရေနတာကို...အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔...
ၿပီးေတာ့လည္း...သူ႔မပြင့္ေသးတဲ့မ်က္လံုးေလးေတြကိုလက္ခံုနဲ႔ပြတ္လို႔...အိမ္ထဲယိမ္းထိုးၿပီးဝင္သြားတာက္ိုသတိလက္လြတ္ျပံဳးၾကည့္ေနမိၿပီးပါမွ...
သူခြၽတ္ခ်သြားတဲ့အက်ႌေတြကိုေခါက္ၿပီးေသခ်ာသိမ္းၿပီးမွ...ကားကိုေသခ်ာေနရာခ်ထားၿပီးမွ...အိမ္ထဲလိုက္ဝင္လာခဲ့လိုက္သည္...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Baekhyunအရမ္းအိပ္ခ်င္ေနတာမို႔...အိပ္ခန္းထဲအျမန္ေရာက္ခ်င္ေဇာႏွင့္...ဦးေလးငယ္ကိုေစာင့္မေနေတာ့ဘဲ...မပြင့္တဲ့မ်က္လံုးႏွစ္လံုးကိုအတင္းျပဴးျပီးအိမ္ထဲအရင္ဝင္ခဲ့လိုက္ေတာ့သည္...
မႈန္ဝါးဝါးျဖစ္ေနတဲ့အျမင္ေတြၾကား...အိမ္တံခါးေပါက္ကႏွစ္ေပါက္ျဖစ္ေနလို႔အလည္တည့္တည့္ကေန...ျဖတ္ဝင္တာေတာင္တံခါးေဘာင္ကိုတိုက္ျဖစ္ေအာင္တိုက္ခဲ့ေသးသည္...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)