*ဦးေလးငယ္*
ဒီေန႔လည္းBaek...Kaiတို႔ကားႏွင့္သာအိမ္ျပန္လာခဲ့လိုက္သည္...
Baekမုန္းတဲ့ဦးေလးငယ္ကခုဆိုရင္Ent:ကိုလည္းေန႔တိုင္းလာေတာ့မည္...
Baekနဲ႔လည္းေန႔တိုင္းမျဖစ္မေနမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရေတာ့မည္...Baekထုတ္မေျပာႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကိုရင္ဘတ္ထဲမြန္းၾကပ္ေနျပီး...အားလံုးၾကားေအာင္'အရမ္းမုန္းတယ္'ဟုသာေအာ္ေနခ်င္လိုက္ေတာ့သည္...
သို႔ေသာ္လည္း...Baekခံစားခ်က္ေတြကိုနားလည္ၿပီးဂ႐ုတစိုက္နားေထာင္ေပးမဲ့သူဆိုလို႔Kaiကလြဲၿပီးတျခားမ႐ွိ...
Kim Kaiကေတာ့က်ေနာ့္ကိုႏွစ္သိမ့္ေပး႐ွာပါသည္....
'ဦးေလးငယ္ကိုအၿပိဳင္အဆိုင္တစ္ေယာက္လိုသေဘာမထားဘဲ...ဦးေလးတစ္ေယာက္လို႔ပဲျမင္ပါ...'
တဲ့...
'မင္းခံစားေနရတာေတြခုထက္နည္းနည္းေတာ့သက္သာသြားလိမ့္မယ္...'
တဲ့ေလ...
အတင္းႀကီးလိုက္ၿပိဳင္ေနတာေတာ့မဟုတ္ေပမယ့့္Baekရဲ႕မာနေတြအရေတာ့ဦးေလးငယ္ကိုေက်ာ္ရမွျဖစ္မည္...
'ခေလးေလး...ထမင္းစားရေအာင္...ျမန္ျမန္ဆင္းလာခဲ့...ႀကီးႀကီးျပင္ထားလိုက္မယ္...'
'Nae...'
Baekနာရီၾကည့္လိုက္မိေတာ့၅နာရီခြဲေနေလၿပီ...
တေရြ႔ေရြ႔သြားေနေသာလက္တံေတြအရ...၆နာရီေက်ာ္မွဆင္းစားျဖစ္လွ်င္မေန႔ကလိုျပႆနာထပ္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ဘာမွေတြေဝမေနေတာ့ဘဲ...ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာခဲ့လိုက္သည္...
ဟင္....
ထမင္းစားပြဲေပၚတြင္ဟင္းေပါင္းစံုႏွင့္အတူ...ထီးထီးႀကီးထိုင္စားေနေသာဦးေလးငယ္...
သူကဘာလို႔သူမ်ားစားခါနီးလာစားေနရတာလဲ...
Baekထမင္းစားဖို႔လာတာကိုျမင္ၿပီးၿပီမို႔ေနာက္ျပန္လွည့္သြားလို႔ကလည္းမရ...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)