*ဦးေလးငယ္*
Chanyeolတစ္ေယာက္Variety Show႐ိုက္ေနေသာအဖြဲ႔သားေတြကိုအနည္းငယ္လွမ္းေသာအရိပ္ေအာက္မွေန၍ေစာင့္ၾကည့္ေနမိသည္...
ခေလးေတြVariety႐ွိပါတယ္ဆိုမွ...ဒီေန႔ၾကမွေနကလည္းေသမလိုေအာင္ထိပူကြၽတ္ေနေသးသည္...
အရိပ္ထဲထိုင္ေနတာေတာင္ေသမလိုပူေနတာ...ခေလးေတြအားလံုးေနပူထဲေခြၽးတလံုးလံုးနဲ႔ေျပးလႊားကစားေနၾကရတာ...စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိေသာ္လည္း...ဒါသူတို႔ဘဝေပးအေျခေနမို႔သာလံုျခံဳေရးအတြက္ေစာင့္ၾကည့္ေနေပးလိုက္သည္...
တကယ္ေတာ့...Chanyeolထို႐ိုက္ကြင္းနားထိသြားတိုးၾကည့္ခ်င္မိေပမယ့္...ေလွာင္ရယ္သြားသည့္တူျဖစ္သူေၾကာင့္ပုန္းေနရျခင္းဆိုလွ်င္ပိုမွန္လိမ့့္မည္...
ႏိုးႏိုးခ်င္းေမးၾကည့္ေတာ့သြားၾကၿပီဆို၍ျမင္တဲ့အက်ႌေကာက္စြပ္လာမိတာ...ျဖစ္ခ်င္ေတာ့အနက္ေရာင္ဝမ္းဆက္မွျဖစ္ေနရတယ္လို႔....
မီးပူလည္းမထိုးထားေတာ့အက်ႌကအေတာ္အတန္အၾကည့္ရဆိုးေလာက္ေအာင္ကိုတြန္႔ေၾကေနေသးသည္...
အခုမွအက်ႌလဲလိုက္ျပန္လွ်င္လည္းထပ္ေလွာင္ခံရမွာအေသအခ်ာမို႔ေနကာမ်က္မွန္အနက္ကိုသာစတိုင္က်ေနေအာင္တပ္ထားလိုက္ၿပီးအရိပ္ေအာက္တြင္ေအးေဆးထိုင္ကာပင္...အေျခေနတို႔ကိုေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္သည္...
ဆံပင္အညိဳေရာင္ေလးေတြကိုေလထဲပ်ံဝဲေနေအာင္ေျပးလႊားေဆာ့ကစားေနေလေသာကေလးငယ္...
အလြန္ပင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပါသည္...တခ်ိန္က်လွ်င္Idolျဖစ္ၾကမယ့္ကေလးေတြၾကားထဲေရာေထြးေနေပမယ့္...တမူထူးျခားစြာပင္သူေလးမွာအလြန္ေတာက္ပေနသလိုပင္...
သူ႔Geneticအရ...talentေတအားလံုးဒီကေလးဆီလာစုေနတယ္ထင္ပါရဲ႕...အဲ့ဒါကိုမွ...က်ေနာ္ကလည္းထိုကေလးကိုပိုပိုၿပီးကိုေတာက္ပေနေစခ်င္တာ...ပိုပိုၿပီးကိုေအာင္ျမင္ေနေစခ်င္တာ...
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)