Part-26(Z+U)

20.6K 1.9K 309
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*

(သီခ်င္​း​ေလးအရင္​နား​ေထာင္​​ေပး​ေနာ္​...Mediaမွာဆိုအမွတ္​တမ႔ဲနဲ႔နားမ​ေထာင္​ျဖစ္​မွာစိုးလို႔...B's POVအတြက္​ဒီသီခ်င္​း​ေလးPlease Come Back Mister(K Drama)ထဲကOST songျဖစ္​တဲ့Aileeရဲ႕Because it's Love​ေလး...နား​ေထာင္​ၾကည္​့​ေနာ္​...နား​​ေထာင္​​ေ​နရင္းဒီအေ​ပၚပိုင္း​ေ​လးကိုဖတ္​ေ​ပးရင္ပိုအဆင္​ေ​​​ျပမွာရယ္​​...ဒီFictionထဲကBရဲ႕စိတ္​ကိုလူတိုင္​းနားလည္​​ေပးခ်င္​မွနားလည္​​ေပးႏိုင္ပါလိမ္​့မယ္​...Bအ​ေနနဲ႔က​ေတာ့Because it's loveပါပဲ😢)

~~မင္​းမ်က္​ဝန္​း​ေတြကိုျမင္​ရင္​မလံုမလဲျဖစ္​​ေနလို႔~~

~~မင္​း​ေဘးနားမွာ႐ွိ​ေန​ေပမယ္​့လည္​း...အထီးက်န္​​ေန~~

Ent:မသြားခင္​ခ​ေလးငယ္​ကိုအရင္​​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔​ေနတုန္​း...Radioဖြင္​့ဖြင္​့ခ်င္​းထြက္​​ေပၚလာခဲ့​ေသာသီခ်င္​းသံ...

ပထမက​ေတာ့OST song​ေတြမွာ Queenျဖစ္​တဲ့Ailee Noonaဆို​ေတာ့နား​ေထာင္​ဖို႔အသင္​့ျပင္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​မွာထြက္​​ေပၚလာခဲ့တဲ့စာသားတို႔က...

~~ကိုယ္​့ႏွလံုးသားထဲမွာမင္​းတစ္​​ေယာက္​တည္​း~~

~~​ေက်းဇူးျပဳၿပီးကိုယ္​့ခံစားခ်က္​ကိုမသိသလိုဟန္​​ေဆာင္​မ​ေနပါနဲ႔~~

မလံုလဲစြာနဲ႔နံ​ေဘးကခ​ေလးငယ္​ကို​ေစာင္​းငဲ့ၾကည္​့လိုက္​မိ​ေတာ့...ကား​ေပၚစစ​ေရာက္​တည္​းကမ်က္​လံုး​ေလးမွိတ္​ၿပီးမွိန္​း​ေနတဲ့ခ​ေလးငယ္​က​ေခါင္​း​ေထာင္​​ေနၿပီးRadioကို​ေငးၾကည္​့​ေနကာသီခ်င္​းကိုအာရံုစ္ိုက္​နား​ေထာင္​​ေနပံုရသည္​...

~~မင္​းကိုခ်စ္​တယ္​...ကိုယ္​ဖံုးကြယ္​မထားႏိုင္​ဘူးဆိုတာမင္​းသိပါတယ္​~~

Chanyeolမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေန​ေပမယ္​့လည္​း...သူ႔မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြကကိုယ္​့ထံကိုတည္​့တည္​့မတ္​မတ္​စိုက္​ၾကည္​့လာ​ေလ​ေတာ့...

ဖ်က္​ခနဲလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​့တခဏတာတြင္​...​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​တို႔ကို​ေငြရည္​ဖြဲ႔​ေန​ေသာရည္​ၫႊန္​းသည္​့မ်က္​ဝန္​းတစ္​စံုကိုရင္​ဆိုင္​​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now