Part-30(Z+U)

12K 1.7K 174
                                    

*ဦး​ေလးငယ္​*(Zawgyi)

ကြၽတ္​...ကြၽတ္​...

​ေညာင္​းလို႔လႈပ္​မိလိုက္​တာနဲ႔ ထိခိုက္​ဒဏ္​ရာတို႔က အသည္​းခိုက္​မတတ္​​ေအာင္​ နာက်င္​လြန္​း​ေန​ေသးသည္​...

ပတ္​တီးစည္​းထား​ေသာ​ေျခ​ေထာက္​ကို စိတ္​ပ်က္​စြာအၾကည္​့လႊဲမိ​ေတာ့ မွန္​ထဲျမင္​လိုက္​ရသည္​့ကိုယ္​့မ်က္​ႏွာကိုယ္​မယံုႏိုင္​စြာပင္​...

ဖူး​ေယာင္​ကိုင္​းၿပီးဒဏ္​ရာဗလပြနဲ႔မ်က္​လံုး​ေတြပိတ္​သိတ္​​ေနတာBaekhyunမ်က္​ႏွာတဲ့လား...

တစ္​ခ်ိန္​က ​ေန​ေလာင္​မခံရ​ေအာင္​ဂ႐ုတစိုက္​ထိန္​းသိမ္​းခဲ့ရတဲ့ပိုင္​႐ွင္​ရဲ႕မ်က္​ႏွာတဲ့လား...

မယံုႏိုင္​စြာပင္​ ကိုယ္​့မ်က္​ႏွာကိုယ္​ထိကိုင္​ၾကည္​့မိသည္​အထိပင္​...
က်​ေနာ္​အိမ္​မက္​​ေတြဘာ​ေတြမ်ားမက္​​ေနတာလားလို႔...

အိမ္​မက္​မဟုတ္​စြာပင္​ ပလာစတာတို႔ကပ္​ထားသည္​့တိုင္​ ထိတာနဲ႔နာလြန္​းသည္​...
ျဖဴစြတ္​စြတ္​မ်က္​ႏွာ​ေလးသည္​ နီညိဳ​ေရာင္​ဘက္သန္းရံု​​သာမက တခ်ိဳ႕အနာတို႔မွာ မဲပုပ္​ပုပ္​​လို​ေတာင္​ျဖစ္​​ေနသ​ေယာင္​ပင္​...

​ေခ်ာ​ေခ်ာလွလွ​ေလးတုန္​းက​ေတာင္​ဦး​ေလးငယ္​ဂ႐ုမစိုက္​တာ ဒီမ်က္​ႏွာႀကီးကို သူကဘယ္​လိုလုပ္​ခ်စ္​​ေတာ့မွာလဲ...

ကုန္​မဆံုးႏိုင္​​ေသး​ေသာမ်က္​ရည္​​ေတြ စီးက်လာျပန္​​ေလသည္​...

အိမ္​​​ေရာက္​တည္​းက အိပ္​ခန္​းထဲထည္​့​ေပးၿပီး အျပင္​ျပန္​ထြက္​သြားတဲ့တီ​ေလးလည္​း ထပ္​ေရာက္​မလာသလို ဟန္​ျမစ္​က​ေန ​ေဆးရံု...​ေဆးရံုက​ေန အိမ္​အထိ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​လိုက္​ပါ​ေနတဲ့ဦး​ေလးငယ္​ကလည္​း အခုထိက်​ေနာ္​့ကို စကားတစ္​ခြန္​း​ဆိုတစ္​ခြန္​းမွမဟ​ေသး...

က်​ေနာ္​ဒီ​ေလာက္​႐ုပ္​ပ်က္​ဆင္​းပ်က္​ျဖစ္​လာတာကို ဘာျဖစ္​တာလဲ​ေတာင္​​ေမး​ေဖာ္​မရဘူး...

က်​ေနာ္ဝမ္​းနည္​းရမွာလား စိတ္​ဆိုးရမွာလား ဦး​ေလးငယ္​...

က်​ေနာ္​့မွာ ဦး​ေလးငယ္​ကို စိတ္​ဆိုးခြင္​့​ေရာ႐ွိရဲ႕လား...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now