*ဦးေလးငယ္*(Zawgyi)
'Omma!!!!....Ommma!!!!....Ommmma!!!!...'
Byun MaMaတစ္ေယာက္ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေဆးေၾကာေနရင္းမွ အေနာက္ဘက္တည့္တည့့္မွေမြးကင္းစခေလးငယ္...ဆြဲဆိတ္ခံလိုက္ရသည္ႏွင့္တူေသာေအာ္သံျဖင့္အလနိ႔တၾကားထေအာ္ေလေသာByunသားငယ္သည္...ငယ္ရြယ္စဥ္တည္းက...သူမကိုထိတ္လန္႔ေစသလို...ယခုတိုင္လည္းလိပ္ျပာပါလြင့္သြားေစႏိုင္ေလာက္ေလသည္...
ငယ္စဥ္အခါေထြးပိုက္ေမြးျမဴကာ...မည္သည့့္အရာမွအထိခိုက္မခံ...ေလအတိုးမခံခိုင္းခဲ့ေလေသာတစ္ဦးတည္းေသာသားငယ္ေလးသည္...မ်က္စိေ႐ွ႕တြင္ပင္သူမအရပ္ကိုေက်ာ္လြန္ကာေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ႀကီးျပင္းလာခဲ့သည္...
တီတီတာတာႏွင့္ခြၽဲႏြဲ႔ကာ...စကားကိုမပီတပီေျပာရင္း...သူမကိုမ်က္စိေအာက္မွအေပ်ာက္မခံခဲ့ေသာအရြယ္ကိုေက်ာ္လြန္လာေလသည္....
ထို႔အျပင္...
'Omma!!!'
ေဒါက္!!!
'ေသမလိုဖင္ေခါင္းျပဲတဲ့အသံနဲ႔ေအာ္ေနရလား...'
'Omma!!!သားေခါင္းကိုေခါက္ျပန္ပီ!!!'
ထိုကဲ့သို႔သူမကိုျပန္ေအာ္ကာ...သူမနဲ႔အတူရန္အၿပိဳင္ျဖစ္ေနသည္အထိႀကီးျပင္းေနခဲ့ေလပီ...
အေခါက္ခံထားရေသာသူ႔ငယ္ထိပ္ကိုလက္ႏွင့္ပြတ္ေခ်ကာ...ပါးစပ္ကပြစိပြစိတတြတ္တြတ္ေျပာဆိုေနကာ...သူမကိုမ်က္ေစာင္းတခဲခဲႏွင့္...
ငယ္ရြယ္စဥ္ကအသည္းခိုက္မတတ္ခ်စ္ခဲ့ရသေလာက္...သူ႔အေဒၚေတြအလိုလိုက္အႀကိဳက္ေဆာင္ေနသည္ႏွင့္အမွ်...သူအိမ္တြင္းေၾကာက္တဲ့သူ...မက်န္မွာစိုးလို႔မာန္ခဲရင္းႏွင့္မွ...လံုးလံုးမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မရေတာ့သည့္သားအမိအျဖစ္သို႔တျဖည္းျဖည္းအသြင္ကူးေျပာင္းလာခဲ့ရျခင္းပင္ျဖစ္သည္...
'Omma!!!သားေခၚေနတာကိုဘာလို႔လွည့့္မၾကည့္တာလဲ...သားအသံတိုးေနလို႔လား...'
YOU ARE READING
*ဦးေလးငယ္*
Fanfictionဖိုးဖိုးအားကိုးပီးအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ေမြးစားသား၊ေမေမတို႔အရမ္းခ်စ္ျကတဲ့ေမာင္အငယ္ေလး၊က်ေနာ္ခ်စ္ရပါေသာေမြးစားဦးေလး~~ #ChanBaek #JustFanFic #July15/2017 (Zawgyi+Unicode)